Urjalan Tolvan suku.

Danika

Luin pappallani sukukirjoja, ja löysin myös äitini ko. kirjasta, itse tulen seuraavaan kirjaan.

Haluaisin siis tietää, onko täällä joku, joka tietäisi kuuluvansa Urjalan Tolvan sukuun?

21

7311

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo Ahola
    • mila

minä kuuluun tolvan sukuun.

• Anonyymi00021

elva tolva luppakorva.

Nyt yrittäkää etsiä se Urjala ensin suomi24stä, eikö koko kuntaa edes ole oelmassakaan?

Ampuiko kokoomus supo-kytät taas korkeataajuusäänillä korvasäryn?

hajottaa tärykalvot?

onko harmaa tai valkonen paku pihalla vai uus vuokralainen talossa? vai naapuritalosta tai kohdistettu 5G-säde?

kokkare apinat saaneet NATO-CIA-laaser aseita taskut täyteen täytyyhän niitä hiukan kokeilla että voi ammuskella toisinajattelijoita ja köyhiä?

nazi fascist Finland

NYT 28.8. 2026 Suomi alkoi hyökkäämään omia kansalaisiaan vastaan- SUOMI ON NYT SODASSA

SUOMI SOTII SUOMENHEIMOA VASTAAN !

Suomi alotti sodan suomenkansaa vastaan terrori-teoilla, eli korkeataajuus-aseilla?

• Tessu

Vanha viestiketju, mutta sanon silti: kuulun sukuun.

• Kameli

Eikö myös Tienhaaran suku kuulu Tolvan sukuun?

• inkku72
        Kameli kirjoitti:

Eikö myös Tienhaaran suku kuulu Tolvan sukuun?

kuin nii tienhaara? mitä tarkoitat?

• Anonyymi00022
        inkku72 kirjoitti:

kuin nii tienhaara? mitä tarkoitat?

tiehaara...?... eliiteillä on myös rikollisensa?

Auerkin on Paateron sisko?

• Mikko-setä

Kyllä kuulun Tolvan sukkuun.
      URJALA

• maikki117

Suureen tolvan sukuun kuulun äitini suvun kautta.

• okko2

Enpä juuri ole ehtinyt tähän sukuun paneutua, mutta nyt muutaman vuoden päästä siitä kun tiesin tämän suvun olemassaolosta yhtäkkiä innostuin tätä sukua tutkimaan. Painin tällähetkellä keskiikäisten sarjassa. Olen Nuutajärveltä Urjalasta ja kuulun äitini kautta tähän Tolvan sukuun. Äitini nimi oli Raili Kaukainen os.Waren entinen Siro. Äitini kuoli 4.10.2007. Tyttäreni ohjailee tässä minua tietokoneen käytössä.Työskentelen Nuutajärven koululla koulunkäyntiavustajana ja ilt.päiv.kerh.ohj.Mitä muuta haluut tietää? Vai haluutko?

• niinanen

kuulun sukuun mammani kautta. Forssasta..

• Kujansuu

Minä kuulun myös kyseiseen sukuun äitini puolelta =)

• NIIIIIINAN

MIE KUULUN KANSSA TÄHÄN SUKUUN ÄITINI KUOLI 25.3.2002 (TUULA SYYRI).. MAMMANI ON VIELLÄ ELOSSA JA HÄNELTÄ KUULIN ETTÄ KUULUN SUKUUN.. KUULEMMA KUVANIKIN ON NIISSÄ KIRJOISSA...

• jäätölö

Sukulais tyttö ilmoittautuu!

Olen itse kiinostunut ja loimaalla asustelen. olen lukenut ensimäisen sukukirjan ja aloittelen toista.

• Pirjo1

Myheritagen mukaan olisin sukua Piivekin sukuhaaran kautta tähän Tolvan sukuun. Isäni ja isoisäni ja hänen isänsä ja hänen isänsä ainakin kaikki ovat syntyneet Urjalassa. Isoisäni isä Karl Gustav Ranta nai Amanda karolina Dahlmanin 1800 -1900 lukujen vaihteessa, jolloin sukuumme tuli myös tämän Dahlmanin suvun verta, mutta en tiedä onko tätä sukuhaaraa käsitelty tuossa Tolvan suvun kirjassa.

• Anonyymi

Kuulun Urjalan Tolvan sukuun.

• Anonyymi

Täällä myöss sukulaispoika Huittisista

• Anonyymi

Rock my heart

• Anonyymi

Onko Urjalassa tolvanoita

• Anonyymi00023

ja Pilveekin vielä...

• Anonyymi

Kuulun myös kyseiseen sukuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2532
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1822
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      864
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      100
      843
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe