Sormus pikkurillissä?

#merkki#

Käyttääkö enään kukaan???

43

16735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ella

Käytän välillä, ja katson vaistoamaisesti muilta..

• kans

aina sormessa, muuten tuntuu alastomalta.

• sirunen

Joo, olen aina välillä pitänyt pikkurillissä. Peukaloon vois kans hommata ehkä. Eikös joillain lesboilla/bisseillä ole peukalossa sormus?

• kanssa juu

Mulla on siis sekä pikkurillissä että peukalossa. Ja vielä lepakkoheijastin repussa, niin ettei se elämäni nainen vaan vahingossakaan kävelis ohi huomaamatta sitä mitä en oikein muuten osaa ilmaista.. ;o)

• ainotar

Lähes aina sormessa ja katseeseeni tulee toisenlainen vivahde, jos näen pikkurillisormuksen naisella. Niin ja tutkani kiertyy heti kympille ;).

• Aida

Voi olla, että on vanhempien juttuja,
      mutta ainakin itselle kävi niin, kun kysyin ihan normaalisti hentoa, siroa sormusta pikkusormeen, niin kultaseppämies meni ihan puihin.
      Alkoi änkyttää ja puhua epäselvästi... niin, että on se näköjään niissäkin piireissä tuttu juttu. Se selitti jotain "on niitä vöitäkin, vaikka ei me oikein oteta niitä.. " Siitä ei saanut kunnolla selvää mitä se halusi sanoa, mutta säälin miesparkaa, enkä ruvennut tivaamaan, vaan lähdin "kysymään muualta".

• -R-

Sillä jos "noin moni" kertoo tarkkailevansa/käyttävänsä..*säntää kauppaan*
      Ei voi koskaan olla liikaa pieniä vinkkejä vahvistamassa epäilyjä.. ;)

• lilo

voijei minen ollu ikinä kuullutkaan moisesta! varmaan nyt on se Oikea kävellyt ohi yhyy=( *säntää koruliikkeeseen heti ostamaan pikkurillisormuksen*

• tyttö tällainen
        lilo kirjoitti:

voijei minen ollu ikinä kuullutkaan moisesta! varmaan nyt on se Oikea kävellyt ohi yhyy=( *säntää koruliikkeeseen heti ostamaan pikkurillisormuksen*

vielä alle kaksikymppisenä kun heteroelämää elin, oli pikkurillissä aina sormus. Ja jos (= kun) pääsi hukkumaan jonnekin, ostettiin uusi tilalle. Ja tuolloin en tosiaan tiennyt että on joku lepakon merkki, heh. Lesbona en oo käyttänyt kertaakaan vaikka ei oo kyllä mitään muitakaan koruja paljon koskaan roikkunutkaan :D

• smeg

kait sitä on nii nuari, ettei o tommosesta kuullukkaan. mutta jos tosiaa noi moni kattoo sormuksia, niin korukauppaan tästä on lähdettävä =)

• + - 40

Tää sormus juttu "selkis" mulle vasta täällä...
      ihan omatoimisesti,mutu-aatteella oon itse pitäny vuosikaudet keskareissa vasemmassa peukalossa sileitä hopeasormuksia.Siinä ois jollekin "päätohtorille" väitöskirjan eestä ihmeteltävää ;D

• sinttiin

Heterot pitää pikkurillissä sormusta nykyisin. Vaihtakaan nyt ihmeessä joku muu tyyli. Kiitos!!!!!! Teitää luullaan kohta oikeesti heteroiksi. Haloo

• RockBat
        sinttiin kirjoitti:

Heterot pitää pikkurillissä sormusta nykyisin. Vaihtakaan nyt ihmeessä joku muu tyyli. Kiitos!!!!!! Teitää luullaan kohta oikeesti heteroiksi. Haloo

Vaan sullekki. Kyllä sitä heteroissa ja lepakoissa on aika paljon samaa, ihan tukanmitasta lähtien joten eiköhän tuo pikkurilli sormus ole ihan ok. Itsellä löytyy se sekä toisesta kädestä peukalosta. Kyllä siihen lepakkona olemiseen tarvitaan muutakin =) Mutta itsellä sormukset on ollut jo pitkään. Ei voi ilman niitä lähteä mihinkään.

• mie3453453

Apua, mä en oo koskaan kuullutkaan moisesta, mutta oon vuosi kausia pitänyt pikkurillissä sormusta! Se on kyllä kultainen ja ohut. Kelpaako se merkiksi? :D
      En kyllä usko, että toi mitenkään varma merkki on, kai heterotkin käyttää sormusta pikkurillissä...
      Joskus oon myös käyttänyt peukalossa, mutta siitä on jo aikaa. Nyt käytän myös keskarissa.
      Onko merkitystä kummassa kädessä ne sormukset on?
      Myös lepakkoheijastin löytyy, mutta se piileksii yleensä takintaskussa :D Niin kaapissa vielä elelen, että lepakotkin lymyää taskussa :D Johtuu kyllä ehkä siitä että se ei sovi yhtään mun tyyliin...

• rikkupilli

Ylen aamutv:n juontajalla Katri Makkosella on sormus vasemmassa pikkurillissä.

• Hemme

Huomattu. Eikä korviksia, poikatukka...

• mie345345

Joo on kyllä vielä just oikeenlainenki sormus sillä!
        Mut saako korviksettomuudestaki muka jotain lesbopisteitä? Olisin ajatellut että vain siitä, jos on korvan yläosassa lävistyksiä. Mutta mullahan ei oo korviksia, että ehkä siinä on sit perää :)

Joku sanoi että keskisormi on epänaisellinen paikka pitää sormusta. Mun mielestä kyllä etusormi olis enemmänki semmonen ku keskisormi.

Saako lyhyistä kynsistä pisteitä?

• rena01
        mie345345 kirjoitti:

Joo on kyllä vielä just oikeenlainenki sormus sillä!
        Mut saako korviksettomuudestaki muka jotain lesbopisteitä? Olisin ajatellut että vain siitä, jos on korvan yläosassa lävistyksiä. Mutta mullahan ei oo korviksia, että ehkä siinä on sit perää :)

Joku sanoi että keskisormi on epänaisellinen paikka pitää sormusta. Mun mielestä kyllä etusormi olis enemmänki semmonen ku keskisormi.

Saako lyhyistä kynsistä pisteitä?

Mitkä sormet enää jäävät vapaiksi sormusten "merkityksettömään" käyttöön jos peukalot, pikkurillit, keskisormet ja vasemman käden nimetön jo on varattu..? :D
        Itse olen lukenut näitä sormusjuttuja vain näiltä keskustelupalstoilta.. olishan se ihan kiva kyllä jos olisi joku "virallinen" merkki jonka avulla voisi bongata kaltaisensa! ;) Etenkin jos sattuu olemaan ihastunut ja haluaisi tietää onko edes lähtökohtaisesti mitään mahdollisuuksia..

• normisormi
        rena01 kirjoitti:

Mitkä sormet enää jäävät vapaiksi sormusten "merkityksettömään" käyttöön jos peukalot, pikkurillit, keskisormet ja vasemman käden nimetön jo on varattu..? :D
        Itse olen lukenut näitä sormusjuttuja vain näiltä keskustelupalstoilta.. olishan se ihan kiva kyllä jos olisi joku "virallinen" merkki jonka avulla voisi bongata kaltaisensa! ;) Etenkin jos sattuu olemaan ihastunut ja haluaisi tietää onko edes lähtökohtaisesti mitään mahdollisuuksia..

Onhan noita kaikenlaisia lesbouteen viittaavia sormusviritelmiä ollut olemassa. Milloin pitää olla sormus esim. pikkurillissä, milloin siinä pitää olla monta sormusta, milloin tietyissä kahdessa saman käden sormessa pitää olla sormus jne. Mutta mutta...koska valtaosa lesboista ei moisia sormusvirityksiä käytä, ei niiden perusteella voi kovinkaan montaa prosenttia lesboista bongata. Varsinkin kun joku epätietoinen hetero voi ihan yhtä hyvin käyttää juuri niissä sormissa sormuksia. Joten ihan turhaa yrittää sormusten perusteella ketään lesboksi epäillä.

Ihan sama juttu, kun monet käyttää sellaista lepakkoheijastinta tai muita lepakkomerkkejä vaatteissaan. No, niitä käyttää kaikki pikkulapsista ja mummoista vaariin. Ei ne kaikki lesboja voi olla! Suurin osa ei edes tiedä, että heitä saatetaan sen perusteella epäillä lesboiksi :-D

• s

Eikö olisi aika hauska jos voisi tietää onko varattu vai vapaa pitämällä sormusta tietyn käden peukussa tai pikkurillissä? Eikö vasen (kihlasormuskäsi) voisi olla varatun merkki ja oikea vapauden merkki? :)

Entä täällä joskus mainittu nilkkaketju.. Kumpi jalka vai onko sillä väliä? Kyllä toki heterotkin varmasti pitää kesällä paljon nilkkaketjuja.

Ja vastaus yllä olevaan kyssäriin, kyllä käytän pikkurillissä sormusta välillä, mutta ei kyllä aina ole mukana.

• me

kaulaketjussa :D

• guess who?

kuka olet..ja olen kiinnostunut ;)

• Peppitossu

siitäks se onki kiinni?
      pikkurillisormuksista?

ennen se oli homojen hommaa, vasemman korvan ainoa korvis yms...

keskivarvas sormus? kesällä sitä vois vilautella terassilla.että Heeeeei..kattokaa mää oon lesbo!!

noh toisaalta tossa on tietysti pointtinsa että lesbo tuntee kuuluvansa johonkin tässä yhteiskunnassa.

Lepakkotatuointi ottaan.tai numero 69...se ois kova sana!!

• s

Ehkä pikkurilli sormus tai joku muu merkki olisi kumminkin kiva helpottava tapa löytää muita kaltaisiaan varsinkin sinkuille. Ehkä uskaltaisi paremmin lähestyä, kun voisi olla jotain mahiksia, ettei nainen ole hetero.

En koe siis tarvetta mainostaa olevani erilainen, vaan haluaisin vain löytää joskus sen rakkauden.

• 11+12
        s kirjoitti:

Ehkä pikkurilli sormus tai joku muu merkki olisi kumminkin kiva helpottava tapa löytää muita kaltaisiaan varsinkin sinkuille. Ehkä uskaltaisi paremmin lähestyä, kun voisi olla jotain mahiksia, ettei nainen ole hetero.

En koe siis tarvetta mainostaa olevani erilainen, vaan haluaisin vain löytää joskus sen rakkauden.

mutta luettuani asiasta täältä, olen kiinnittänyt pikkurilleihin vaistomaisesti huomiota. Tänään ilokseni havaitsin eräällä naisella rillisormuksen, olen monesti ajatellut lähestyä häntä sen perusteella mitä lepakkotutkani on sanonut. Nyt jotenkin sain varmuutta asiaan, viellä kun tietäisin onko hän sinkku. Mutta nyt kun mullakin on rilleri, niin ainakin minusta tuntui, että katseet olivat molemmin puolin pitempiä ja hän vaikutti kiinnostuneelta. Harmi että tilanne oli sellainen, ettei ollut tilaisuutta puhua sen enempää, sillä hän oli töissä. Mutta täytyy selvitellä asiaa paremmalla ajalla.

• ...nyt tiedän.
        11+12 kirjoitti:

mutta luettuani asiasta täältä, olen kiinnittänyt pikkurilleihin vaistomaisesti huomiota. Tänään ilokseni havaitsin eräällä naisella rillisormuksen, olen monesti ajatellut lähestyä häntä sen perusteella mitä lepakkotutkani on sanonut. Nyt jotenkin sain varmuutta asiaan, viellä kun tietäisin onko hän sinkku. Mutta nyt kun mullakin on rilleri, niin ainakin minusta tuntui, että katseet olivat molemmin puolin pitempiä ja hän vaikutti kiinnostuneelta. Harmi että tilanne oli sellainen, ettei ollut tilaisuutta puhua sen enempää, sillä hän oli töissä. Mutta täytyy selvitellä asiaa paremmalla ajalla.

Mä oon käyttäny tietämättäni "tunnuksia" sit useemman vuoden: molempien käsien peukaloissa, keskisormissa ja pikkurilleissä on olleet sormukset, kuten "keski"varpaissakin ja vielä molemmissa nilkoissa ketjut... Ilmankos vientiä on joskus ollut :)

• sw

Heh, itselläni on laukussa iso 69-merkki ja peukalosormus ollut yli 10-vuotta. Pikkurillisormus oli minullekin ihan uusi juttu kyllä...

• kaapissa vielä...

Jumankekka...

Mäpäs laitan jonkun helyn tuohon pikkusormeen. Olkoon se sitten ensimmäinen raotus kaapinovelle...=)

• jep jep

taidanpa minäkin ottaa nuo sormukset taas käyttöön heti huomenna ja raotella vähän ovia...
        ja mä laitan varmuuden vuoks sit molempien käsien pikkurilleihin ;-)))

• ollako vaiko eikö
        jep jep kirjoitti:

taidanpa minäkin ottaa nuo sormukset taas käyttöön heti huomenna ja raotella vähän ovia...
        ja mä laitan varmuuden vuoks sit molempien käsien pikkurilleihin ;-)))

tää oli aivan uutta meikäläiselle! Olen muistaakseni nähnyt aika monella lepakkoheijastimen, mutta mieleeni ei ollut juolahtanutkaan,että sillä ois jokin syvempi merkitys. En tosin ole kovinkaan kauaa naisia tiiraillut ja nytkin vain sitä yhtä, joka käänsi elämäni ylösalaisin. Hmm. pitäisiköhän harkita söpöä pientä lepakkotatskaa =))

• 16+17
        ollako vaiko eikö kirjoitti:

tää oli aivan uutta meikäläiselle! Olen muistaakseni nähnyt aika monella lepakkoheijastimen, mutta mieleeni ei ollut juolahtanutkaan,että sillä ois jokin syvempi merkitys. En tosin ole kovinkaan kauaa naisia tiiraillut ja nytkin vain sitä yhtä, joka käänsi elämäni ylösalaisin. Hmm. pitäisiköhän harkita söpöä pientä lepakkotatskaa =))

"Olen muistaakseni nähnyt aika monella lepakkoheijastimen, mutta mieleeni ei ollut juolahtanutkaan,että sillä ois jokin syvempi merkitys."

Ei sillä olekaan muuta kuin innokkaiden lesbojen ylivilkkaissa mielikuvituksissa ;) Niitä lepakkoheijastimia myytiin ainakin yhteen aikaan joka paikassa, ja mm. mun umpiheterolla kämppiksellä ja mun 7-vuotiaalla serkulla oli sellaiset.

• trulesbo
        16+17 kirjoitti:

"Olen muistaakseni nähnyt aika monella lepakkoheijastimen, mutta mieleeni ei ollut juolahtanutkaan,että sillä ois jokin syvempi merkitys."

Ei sillä olekaan muuta kuin innokkaiden lesbojen ylivilkkaissa mielikuvituksissa ;) Niitä lepakkoheijastimia myytiin ainakin yhteen aikaan joka paikassa, ja mm. mun umpiheterolla kämppiksellä ja mun 7-vuotiaalla serkulla oli sellaiset.

Mulla on sormus mun lepakkoheijastimessa. Ja lepakkoheijastin mun pikkurillissä. Ja pikkusormen sormus peukalossa. Oon true lesbian.

• LERTTU
        trulesbo kirjoitti:

Mulla on sormus mun lepakkoheijastimessa. Ja lepakkoheijastin mun pikkurillissä. Ja pikkusormen sormus peukalossa. Oon true lesbian.

Turha tulla pilkkaan tänne. jos sul o joku ongelma tollasten perus Tunnusten kanssa? niin pidä omana tietonas. se on ihan OK olla lerde ja ylpee siitä.

• hävetkää

onko teillä naiset niin vähän itseluottamusta, että toisella pitää olla leima otsassa ennenkuin uskallatte tehdä aloitteen? eiköhän niitä merkkejä tutustumalla ala löytymään. miksei samantien värjätä kaikkien heteroiden tukkaa punaseks ja homojen siniseks, ainiin ja sitten kulmakarvat keltaseks jos on varattu. nii ja entä jos on "vähän säpinää"? miksi kaiken täytyis olla niin helppoa ja viedä kaikki jännitys kaikesta. hohhoijaa. minä ainakin otan sitten mieluummin pakit heterolta kun ilmiselvältä lepakkopikkurilliltä.

• ??

Mä en tajuu kanssa että miksi miksi miksi pitää olla jotain tuntomerkkejä että onko nainen lesbo vai ei. En tiennyt mistään sormus pikkurillissä jutuista ennen kuin juuri luin osan näistä kommenteista. Voihan sitä vaikka paitaan kirjottaa lesbo niin kellekkään ei jää epäselväksi. Mä ainakin lähestyn mielummin tyttöä joka mua kiinnostaa vaikka ei ulkoisesti huuda lesboa tai ole jotain pikkurillisormusta tai mikä ihmeen lepakko heijastinta, vaikka suurella todennäkösyydellä onkin hetero. Saapahan se tyttö ainakin kokea huomiota muiltakin kuin miehiltä ;)

• silloin tällöin

sormus peukussa tai pikkurillissä, ja just silleen merkkinä. Samaa joskus oon huomannu muillaki naisilla, ja oonki silloin osunut oikeaan...;) Osa tämän piirin kavereistakin tietää,ja itse olen parikymppinen. Et onhan sekin yksi tapa ehkä

• esbian28

mulla peukalossa kultasormus ollut varmaan jo n. 8. vuotta.
        Pikkurillistä kuulin vasta nyt. Täytynee hankkia sinnekin.

JA TEILLE, JOTKA VÄITTÄÄ, ETTÄ MUKAMAS ILMAN MITÄÄN "MERKKEJÄ" EI OLISI ITSELUOTTAMUSTA JNE....?
        MIKSI EI VOISI TEHDÄ ELÄMÄÄ HELPOMMAKSI, VÄLTTYISI VAIKKA TURHILTA SYDÄNSURUILTA TAI MUUSTA PASKASTA.. Tarkoitan juuri sitä, että naisesta ei voi tietää (no lukuunottamatta ihan lesbonnäköiset /oloiset).. niin kaikki nämä "merkit" auttaa välttämään sitä, että ystävyssyhteet voi murskaantua.. työkavereiden suhteet voi mennä pilalle tai ihan mitä vaan, KUN oletkin väärässä ja OLETKIN ymmärtänyt väärin toisen suuntautumisen.
        ELIKKÄ SORMUKSET KEHIIN PIKKURILLEIHIN JA/TAI PEUKALOIHIN!!!!

• kehiin
        esbian28 kirjoitti:

JA TEILLE, JOTKA VÄITTÄÄ, ETTÄ MUKAMAS ILMAN MITÄÄN "MERKKEJÄ" EI OLISI ITSELUOTTAMUSTA JNE....?
        MIKSI EI VOISI TEHDÄ ELÄMÄÄ HELPOMMAKSI, VÄLTTYISI VAIKKA TURHILTA SYDÄNSURUILTA TAI MUUSTA PASKASTA.. Tarkoitan juuri sitä, että naisesta ei voi tietää (no lukuunottamatta ihan lesbonnäköiset /oloiset).. niin kaikki nämä "merkit" auttaa välttämään sitä, että ystävyssyhteet voi murskaantua.. työkavereiden suhteet voi mennä pilalle tai ihan mitä vaan, KUN oletkin väärässä ja OLETKIN ymmärtänyt väärin toisen suuntautumisen.

Onhan nämä perussetit olleet kehissä melko pitkään, nimittäin peukalo- ja pikkurillisormukset. Itse en tosin ole koskaan moisia käyttänyt, koska en käytä muutenkaan sormuksia ja muita korujakin vain harvoin. Jos mulla on jotain koruja, niin Efva Attlingilta tai vaihtoehtoisesti "miesten" rannekoruja. Vinkkinä tietenkin ;).

Eksäni tosin bongasin baarista (ennen kuin varsinaisesti tutustuimme ihan muuta kautta). Aluksi ulkoisen olemuksen perusteella, sitten hän tuli lähelleni baaritiskille ja kun siinä tarkkailin, havaitsin peukalosormuksen. Sekös riemastutti! Myöhemmin sitten, jo seurustellessamme, mainitsin tästä "varmistuksesta" ja paljastui, ettei hänellä ollut mitään tietoa peukalosormuksen käytöstä, ja että hän oli ostanut aikoinaan ko. sormuksen joltain matkalta, yhdessä heteroystävänsä kanssa (tällä heteroystävällä oli siis samanlainen peukalosormus...).

Lepakkomerkkeihin törmään silloin tällöin, itselläni on myös klassinen heijastin. Mistään sateenkaarikrääsästä en välitä.

Mieleeni tuli, kuinka muutamia vuosia sitten eksyin Seppälään, ja vilkaisin alusvaatteita. Yllätyksekseni siellä oli hyvin runsaasti nimenomaan lepakkokuvioisia alusvaatteita suuressa alennuksessa. Muut eläinaiheet oli (yllätys yllätys) myyty loppuun, mutta kukaan ei halunnut ostaa pimeässä hohtavia lepakkoalusasuja, joissa (osassa) vielä luki englanniksi: Iik, normaalit ihmiset pelottavat minua. Suurin osa alushousuista oli vieläpä bokserityyppistä mallia. Pakkohan sellaiset oli vitsimielessä ostaa, eikä edes kukaan lesboystäväni uskonut, millaiset kalsarit minulla on jalassa, kun kerroin. :D Omakin suu loksahti auki kaupassa moiseen hyllyyn törmätessäni, ja mietin, onko kyseessä suunnittelijoiden salaliitto vai eivätkö he ole todella ymmärtäneet, etteivät heteronaiset uskalla ostaa pimeässä hohtavia lepakkoalusvaatteita? :D

• Seppälästä löytyi
        kehiin kirjoitti:

Onhan nämä perussetit olleet kehissä melko pitkään, nimittäin peukalo- ja pikkurillisormukset. Itse en tosin ole koskaan moisia käyttänyt, koska en käytä muutenkaan sormuksia ja muita korujakin vain harvoin. Jos mulla on jotain koruja, niin Efva Attlingilta tai vaihtoehtoisesti "miesten" rannekoruja. Vinkkinä tietenkin ;).

Eksäni tosin bongasin baarista (ennen kuin varsinaisesti tutustuimme ihan muuta kautta). Aluksi ulkoisen olemuksen perusteella, sitten hän tuli lähelleni baaritiskille ja kun siinä tarkkailin, havaitsin peukalosormuksen. Sekös riemastutti! Myöhemmin sitten, jo seurustellessamme, mainitsin tästä "varmistuksesta" ja paljastui, ettei hänellä ollut mitään tietoa peukalosormuksen käytöstä, ja että hän oli ostanut aikoinaan ko. sormuksen joltain matkalta, yhdessä heteroystävänsä kanssa (tällä heteroystävällä oli siis samanlainen peukalosormus...).

Lepakkomerkkeihin törmään silloin tällöin, itselläni on myös klassinen heijastin. Mistään sateenkaarikrääsästä en välitä.

Mieleeni tuli, kuinka muutamia vuosia sitten eksyin Seppälään, ja vilkaisin alusvaatteita. Yllätyksekseni siellä oli hyvin runsaasti nimenomaan lepakkokuvioisia alusvaatteita suuressa alennuksessa. Muut eläinaiheet oli (yllätys yllätys) myyty loppuun, mutta kukaan ei halunnut ostaa pimeässä hohtavia lepakkoalusasuja, joissa (osassa) vielä luki englanniksi: Iik, normaalit ihmiset pelottavat minua. Suurin osa alushousuista oli vieläpä bokserityyppistä mallia. Pakkohan sellaiset oli vitsimielessä ostaa, eikä edes kukaan lesboystäväni uskonut, millaiset kalsarit minulla on jalassa, kun kerroin. :D Omakin suu loksahti auki kaupassa moiseen hyllyyn törmätessäni, ja mietin, onko kyseessä suunnittelijoiden salaliitto vai eivätkö he ole todella ymmärtäneet, etteivät heteronaiset uskalla ostaa pimeässä hohtavia lepakkoalusvaatteita? :D

Muistan miten itsekin bongasin joskus muinoin Seppälästä noita lepakkokuvioisia asusteita. Ostin tuolloin pimeessä hohtavat tai-malliset lepakkokuvioiset pikkuhousut sekä varvassukat Seppälästä. Kyllä mä niitä ahkerasti käytin ja kavereiden leuat oli loksahtaa paikaltaan, kun he joskus huomasivat ne pöksyt mun päällä tai ne sukat jaloissani. Mä tykkäsin. Lepakkokuviot rules! =D

• ...
        Seppälästä löytyi kirjoitti:

Muistan miten itsekin bongasin joskus muinoin Seppälästä noita lepakkokuvioisia asusteita. Ostin tuolloin pimeessä hohtavat tai-malliset lepakkokuvioiset pikkuhousut sekä varvassukat Seppälästä. Kyllä mä niitä ahkerasti käytin ja kavereiden leuat oli loksahtaa paikaltaan, kun he joskus huomasivat ne pöksyt mun päällä tai ne sukat jaloissani. Mä tykkäsin. Lepakkokuviot rules! =D

... sellainen lepakkokuvioinen toppi ja pöksyt, hienot on =) Sitä paitsi oikeasti normaalit ihmiset pelottaa mua.

• Hohhoho
        esbian28 kirjoitti:

Noin 98 % peukalosormusta käyttävistä naisista on heteroita, joten tämä ei ole kovin varma merkki.

• 27
        Hohhoho kirjoitti:

Noin 98 % peukalosormusta käyttävistä naisista on heteroita, joten tämä ei ole kovin varma merkki.

koskaan kuullutkaan tuommosesta ennenkun nyt.ite käytän pikkurillissä sormusta koska se on niin pieni et ei mahu muihin sormiin.joku äitin vanha sormus ja sen oon siltä saanu.keskisormessa sormus kanssa.
        18-v

• pinkiering

Oon ollut autuaan tietämätön tästä kaikesta :D
      Olen siis hetero ja multa löytyy/löytyi: neljät Bat Girl pikkuhousut ("batman logo ja teksti persuuksissa), sellanen lepakkoheijastin ja olen ollut murheen murtama, kun oon lyhyen ajan sisään hukannut molemmat pikkurillisormukseni (oon aina tykännyt pikkurillisormuksista) ja sit MISTÄÄN kultasepänliikkeistä ei löydy koon 13,5 tai 14 sormuksia?!

Nyt mä tajuan, miksi muhun on suhtauduttu niin jäykästi kun oon niitä kysellyt :D

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      20
      2227
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      28
      2088
    3. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1647
    4. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      52
      1609
    5. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      76
      1580
    6. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      113
      1430
    7. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      50
      1368
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      83
      1129
    9. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      997
    10. Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä

Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom
      Suomalaiset julkkikset
      21
      885
    Aihe