Lupa asiat?

eemeli

Millaset luvat vetouisteluun tarvii normaali virveliluvan lisäks? eli jos käyttää useampaa vapaa?

18

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaappuVetouistelija

Muuten vapa määrä vapaa, ilman lisälupia.

• tarvitset

aina vesialueen omstajan luvan.
      Läänikohtainen lupa oikeuttaa kalastamaan yhdellä (1) vavalla ja vieheellä.
      Ja vaikka ostaisit 5 läänikohtaista lupaa niin et kuitenkaan saa käyttää kun yhtä vapaa ja viehettä.
      Eli ota yhteyttä kalastuspaikkasi vesialueen omistajaan.

• luvalla

ei vaparajoituksia, siis vieheluvalla saa käyttää vapoja, niin paljon kuin veneeseen sopii.

• pysyt

tällä lupa-alueella, ettei kä niinkun meille mentiin vahingossa Kirkkonummen puolelle ja sakot tuli.

• Lähteelässä
        pysyt kirjoitti:

tällä lupa-alueella, ettei kä niinkun meille mentiin vahingossa Kirkkonummen puolelle ja sakot tuli.

niinku meille kävi? Mentiin kans väärille vesille vähän kaupungin vesien ulkopuolelle ja valvoja tuli, eikä auttanu selitykset.
        No omahan oli moka kun ei katottu tarkkaan mis ollaan, mut kyl hatuttaa, p'.,kele!!!

• pahusvieköön
        Lähteelässä kirjoitti:

niinku meille kävi? Mentiin kans väärille vesille vähän kaupungin vesien ulkopuolelle ja valvoja tuli, eikä auttanu selitykset.
        No omahan oli moka kun ei katottu tarkkaan mis ollaan, mut kyl hatuttaa, p'.,kele!!!

kävi eikä auttaneet selitykset meilläkään oli niin tiukka vanhajäärä valvojana.

• Jalle

Tänään olin vetelemässä tanee valtionvesillä tai niin mä luulin ku kalastuksenvalvoja tuli.
        No mä olinkin Inkoon puolella ja 6 vapaa ulkona.
        Mun onni oli se et kalastuksenvalvoja näki ku mä tulin ulkomereltä ja käännyin itäänpäin siis rajan suuntasesti mut olin kyllä Inkoon puolelle ku tarkastettiin valvonta veneen tutkalta.
        Onneks sain vaan varotuksen asiasta mut olkaa tarkkana on se niin tarkka äijä et jos olisin ruvennu känkättään niin sakot olis varmaan tullu eikä olis ollu mitään mahiksii niist valittaa.

• äijä
        Jalle kirjoitti:

Tänään olin vetelemässä tanee valtionvesillä tai niin mä luulin ku kalastuksenvalvoja tuli.
        No mä olinkin Inkoon puolella ja 6 vapaa ulkona.
        Mun onni oli se et kalastuksenvalvoja näki ku mä tulin ulkomereltä ja käännyin itäänpäin siis rajan suuntasesti mut olin kyllä Inkoon puolelle ku tarkastettiin valvonta veneen tutkalta.
        Onneks sain vaan varotuksen asiasta mut olkaa tarkkana on se niin tarkka äijä et jos olisin ruvennu känkättään niin sakot olis varmaan tullu eikä olis ollu mitään mahiksii niist valittaa.

toi kirkkonummen ja inkoon kalastuksenvalvoja mut niinhän se pitääki olla sillä täs maassa on kyllä liikaa lässyjä valvojii.

• äijä
        äijä kirjoitti:

toi kirkkonummen ja inkoon kalastuksenvalvoja mut niinhän se pitääki olla sillä täs maassa on kyllä liikaa lässyjä valvojii.

että sakotti veljeään ja vävypoikaansakin kun kalastelivat ilman lupia - ja tämä on tosi.

• tinkimätön
        äijä kirjoitti:

että sakotti veljeään ja vävypoikaansakin kun kalastelivat ilman lupia - ja tämä on tosi.

tossa 80-luvulla kun se oli yhen kunnan hommissa se sakotti kunnanhallituksen puheenjohtajankin.
        Tommosii valvojii pitäis olla enemmän.

• kala arska
        tinkimätön kirjoitti:

tossa 80-luvulla kun se oli yhen kunnan hommissa se sakotti kunnanhallituksen puheenjohtajankin.
        Tommosii valvojii pitäis olla enemmän.

Tänne Saimaalle noin jämerä kalastuksenvalvoja.
        Täällä kun on vaan tommosia nöösipoikia jotka on kaikkien kavereita eikä hoida hommiaan niinkuin kuuluisi eli pitäis jolla jämäkkä ei mikään lepsu niinku nää on.

• täältä
        kala arska kirjoitti:

Täällä kun on vaan tommosia nöösipoikia jotka on kaikkien kavereita eikä hoida hommiaan niinkuin kuuluisi eli pitäis jolla jämäkkä ei mikään lepsu niinku nää on.

me ollaan siit jo niin paljo kärssi saatu.
        Maksakaa sille kunnon palkka jos vaikka vaihtais työpaikkaansa.

• armageddon
        kala arska kirjoitti:

Pelkäätkö, että sulle ei jää kalastettavaa ja muutama luvaton kalastaja virvelöi koko Saimaan tyhjäksi?

• mutta
        armageddon kirjoitti:

Pelkäätkö, että sulle ei jää kalastettavaa ja muutama luvaton kalastaja virvelöi koko Saimaan tyhjäksi?

kunnon kalastuksenvalvojia tarvittais Saimaalla eikä tommosii kalastajien kavereita jotka on ihan nöösejä eikä uskalla tehä töitään kunnolla.

• tarvittais
        mutta kirjoitti:

kunnon kalastuksenvalvojia tarvittais Saimaalla eikä tommosii kalastajien kavereita jotka on ihan nöösejä eikä uskalla tehä töitään kunnolla.

Saaristomerelläkin ku täälläkin on noita nössäjä jotka on kalastuksen harrastajii ittekkin.
        Houtskärin ukko.

• toivotan
        tarvittais kirjoitti:

Saaristomerelläkin ku täälläkin on noita nössäjä jotka on kalastuksen harrastajii ittekkin.
        Houtskärin ukko.

tälle, paljon aivan syyttä parjatulle, Läntisen Suomenlahden kalastuksenvalvojalle.
        Voimia sinulle, että kestät noiden kahelien kanssa, sinunlaisiasi kaivattaisiin muuallakin.

• Kala Arska
        toivotan kirjoitti:

tälle, paljon aivan syyttä parjatulle, Läntisen Suomenlahden kalastuksenvalvojalle.
        Voimia sinulle, että kestät noiden kahelien kanssa, sinunlaisiasi kaivattaisiin muuallakin.

Vaan minunkin puolesta ja jaksamista.

• Pertsa
        Kala Arska kirjoitti:

Vaan minunkin puolesta ja jaksamista.

sinunlaisiasi tarvitaan lisää, että rantarauhamme säilyy.
        Kiitos hyvästä valvonta työstä.
        Kesämökkiläinen Pertsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5153
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2674
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2164
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      581
      1930
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      119
      1693
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1058
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe