Vuosia hyvin palvellut Daewoo Blue Diamond 2 - videonauhuri on alkanut viime aikoina ryppyilemään. Eli jos painat stop-painiketta tai lopetat nauhoituksen, sylkee kone nauhan ulos ja koneistoon jää jokin moottori hurisemaan n 5 sekunniksi. Takaisin ei kasettia voi työntää, jokin pistää vastaan, ennenkuin sammutat nauhurista virran ka kytket sen uudelleen päälle.
Toinen ongelma (saattaa liittyä samaan perusongelmaan) on se, että kun työnnät kasetin koneeseen, se ei lähdekään pyörittämään nauhaa, vaan jää hurisemaan vähäksi aikaa ja sitten tulee hiljaista, näytössä vilkkuu nollia. Mikään muu nappi ei pelaa kuin virta, siitä painettaessa sylkee nauhan ulos ja jää taas muutamaksi sekunniksi hurisemaan.
Avasin kotelon ja työnsin nauhan sisään, se vetää nauhan kuvarummulle tai mikä se pyörä on, normaalisti, mutta sitten nauha yllättäen löystyy ja laite jumiutuu. Mikään osa ei ainakaan näin pikaisesti amatöörin silmin näytä olevan irti tai rikki.
Oisiko jollain vihjettä ja korjausehdotuksia. Muuten on hyvä perusnauhuri eikä kaikkia nauhoja ole vielä DvD:lle ehtinyt siirtää...
Daewoo - tekninen vika ...
tarttis purkaa
1
276
Vastaukset
- tarkka malli
Voi kuulostaa vähän modekytkin vialta... Mutta jos annat tarkemman mallin niin katsotaan sitten uudestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245938
- 574326
- 582741
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241331- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111