Väittäisin että tilanne on nyt se että Perttu saa huomattavan alhaisen äänimäärän. Jos haluaa Kathyn putoavan niin takuulla äänestää ennemmin Iinaa kuin Perttua, ja Iina takuulla saa kathyn fanien äänet. Kuka siis äänestää Perttua? Varmasti hänelläkin sentään on joitain kiihkeitä vastustajia, mutta tänään nähdään kuinka paljon!
Arvaan että Perttu saa 3% äänistä...
Arvaa Pertun prosentit!
10
1413
Vastaukset
- ulos vaan
jo riitää tyhmät jutut
- ukki
Perttu saa 7%.Perttu on pop.
- !!!!!!
..melko varmasti että Perttu jää. Ihana miehen alku.
- galluppiin
Perttu saa 48% äänistä,uskokaa jo..
- 24/7....
Pertun äänimäärä on 4% kati 12%ja Iina 84%
- helena60
kyllähän perttu saa ääniä mut ääliösuomalaiset ei tajuu että tää on peliä ja iina olis se joka pitää peliä yll
- olet...
nimittelemään ketään ääliösuomalaiseksi?
- Iina ulos!
Taitaa olla Iinalle tulossa aika murskatappio (luokkaa yli 90% äänistä) kun äänestyksestä ei vielä ole kertaakaan näytetty minkäänlaista väliaikatilannetta.
Perttu sai kolme prosenttia äänistä *virn*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440