Ei enää koskaan Finnairilla

Teemu

Sen verran ottaa pattiin kaikkin Finnair hihhuleiden elämöinti täällä, että päätin, että en enää ikinä jallalanikaan astu Finnairin lennoille. On mielestäni todella raukkamaista käyttää epärehellisiä keinoja Finnairin kilpailijoiden(SAS, Blue1, Ryanair jne) mollaamiseen täällä. Olen päättänyt tästä lähtien lentää vain Blue1:lla, SAS:lla ja Ryanairilla ym. muilla lentoyhtiöillä, mutta en Finnairilla tai sen tytäryhtiöillä. En ole varmasti ainoa, joka ajattelee tällä tavoin. Mollaajat tekevät karhunpalveluksen Finnairille.

8

2233

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois

vähenpää kinnostaa ketään järkevää ihmistä....

• vain

ja kaikki kannattaa uskoa, mita etenkin nain luotettavasta lahteesta lukee...use your brain if you've got one...

• Voi Voi

En ole Finnair hihhelo mutta käytän muutenkin aina taxxia. Jos lennän niin vaikka Finnairilla, ei se niin kivuliasta ole.

Teemulla on nyt tosi pipi, puhalletaan siihen yhdessä.

Orvokki

• Joppe

Nosta tuulipuvun huosuja ylemmäksi ja vedä vyölaukun hihnaa vähän kireämmälle ja nauti reissustasi millä ikinä lennätkin. Muista ottaa ilo irti lentomatkasta, joka maksoi 19,90e ja johon kuuluu vakiona kolme vaihtoa ja yksi yöpyminen lentokentän odotushallissa. Kotona voit sitten hymyillä ja miettiä kuinka kotimainen yhtiö tuntee nahoissaan valintasi.

• Vientiyrittäjä

Ryanairilla kerran 5 eurolla Riikaan ja takaisin:) Ei koskaan Finnairilla jos ei ole pakko. SAS, Ryanair ym. ja China Air-SAS Kiinaan, Tampereelta kohdekaupunkiin edullisemmin kuin finskin Helsiki-Peking.

• Kaisu-Lii

Kertoisitko mitä epärehellisiä keinoja täällä on käytetty mm. SASin mollaamiseen?

Olen varmaan hieman yksinkertainen, mutta en ole asiallisista ja varteenotettavisa kirjoituksista huomannut sellaista.

Epäasiallisissa taasen on mollattu kyllä ihan kaikkia suurinpiirtein tasapuolisesti, niin Finnairin, SASia kuin Ryanairiakin.

Ainoat yhtiöt (siis Suomessa operoivista), joita ei pahemmin ole täällä mollattu on Blue1, Golden Air ja Finncom.

• mäx

ei kai finn comm'ia, golden air'ia tms paljoa mollata, kun tuskin kukaan on niillä lentänyt. ja sitäpaitsi potkurikoneet on herkempiä säävaihteluille - myöhästymiset siis lähinnä force majeure

• epäilen

Teemu edes koskaan ollut lentokoneessa ? epäilen että et

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1602
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1085
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      397
      1033
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      995
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      944
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      613
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      608
    Aihe