Ei enää koskaan Finnairilla

Teemu

Sen verran ottaa pattiin kaikkin Finnair hihhuleiden elämöinti täällä, että päätin, että en enää ikinä jallalanikaan astu Finnairin lennoille. On mielestäni todella raukkamaista käyttää epärehellisiä keinoja Finnairin kilpailijoiden(SAS, Blue1, Ryanair jne) mollaamiseen täällä. Olen päättänyt tästä lähtien lentää vain Blue1:lla, SAS:lla ja Ryanairilla ym. muilla lentoyhtiöillä, mutta en Finnairilla tai sen tytäryhtiöillä. En ole varmasti ainoa, joka ajattelee tällä tavoin. Mollaajat tekevät karhunpalveluksen Finnairille.

8

2167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois

      vähenpää kinnostaa ketään järkevää ihmistä....

    • vain

      ja kaikki kannattaa uskoa, mita etenkin nain luotettavasta lahteesta lukee...use your brain if you've got one...

    • Voi Voi

      En ole Finnair hihhelo mutta käytän muutenkin aina taxxia. Jos lennän niin vaikka Finnairilla, ei se niin kivuliasta ole.

      Teemulla on nyt tosi pipi, puhalletaan siihen yhdessä.

      Orvokki

    • Joppe

      Nosta tuulipuvun huosuja ylemmäksi ja vedä vyölaukun hihnaa vähän kireämmälle ja nauti reissustasi millä ikinä lennätkin. Muista ottaa ilo irti lentomatkasta, joka maksoi 19,90e ja johon kuuluu vakiona kolme vaihtoa ja yksi yöpyminen lentokentän odotushallissa. Kotona voit sitten hymyillä ja miettiä kuinka kotimainen yhtiö tuntee nahoissaan valintasi.

      • Vientiyrittäjä

        Ryanairilla kerran 5 eurolla Riikaan ja takaisin:) Ei koskaan Finnairilla jos ei ole pakko. SAS, Ryanair ym. ja China Air-SAS Kiinaan, Tampereelta kohdekaupunkiin edullisemmin kuin finskin Helsiki-Peking.


    • Kaisu-Lii

      Kertoisitko mitä epärehellisiä keinoja täällä on käytetty mm. SASin mollaamiseen?

      Olen varmaan hieman yksinkertainen, mutta en ole asiallisista ja varteenotettavisa kirjoituksista huomannut sellaista.

      Epäasiallisissa taasen on mollattu kyllä ihan kaikkia suurinpiirtein tasapuolisesti, niin Finnairin, SASia kuin Ryanairiakin.

      Ainoat yhtiöt (siis Suomessa operoivista), joita ei pahemmin ole täällä mollattu on Blue1, Golden Air ja Finncom.

      • mäx

        ei kai finn comm'ia, golden air'ia tms paljoa mollata, kun tuskin kukaan on niillä lentänyt. ja sitäpaitsi potkurikoneet on herkempiä säävaihteluille - myöhästymiset siis lähinnä force majeure


    • epäilen

      Teemu edes koskaan ollut lentokoneessa ? epäilen että et

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      521
      5558
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1921
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      80
      1712
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1699
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1537
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      57
      1510
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1255
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1164
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      65
      994
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      975
    Aihe