Ei enää koskaan Finnairilla

Teemu

Sen verran ottaa pattiin kaikkin Finnair hihhuleiden elämöinti täällä, että päätin, että en enää ikinä jallalanikaan astu Finnairin lennoille. On mielestäni todella raukkamaista käyttää epärehellisiä keinoja Finnairin kilpailijoiden(SAS, Blue1, Ryanair jne) mollaamiseen täällä. Olen päättänyt tästä lähtien lentää vain Blue1:lla, SAS:lla ja Ryanairilla ym. muilla lentoyhtiöillä, mutta en Finnairilla tai sen tytäryhtiöillä. En ole varmasti ainoa, joka ajattelee tällä tavoin. Mollaajat tekevät karhunpalveluksen Finnairille.

8

2188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois

vähenpää kinnostaa ketään järkevää ihmistä....

• vain

ja kaikki kannattaa uskoa, mita etenkin nain luotettavasta lahteesta lukee...use your brain if you've got one...

• Voi Voi

En ole Finnair hihhelo mutta käytän muutenkin aina taxxia. Jos lennän niin vaikka Finnairilla, ei se niin kivuliasta ole.

Teemulla on nyt tosi pipi, puhalletaan siihen yhdessä.

Orvokki

• Joppe

Nosta tuulipuvun huosuja ylemmäksi ja vedä vyölaukun hihnaa vähän kireämmälle ja nauti reissustasi millä ikinä lennätkin. Muista ottaa ilo irti lentomatkasta, joka maksoi 19,90e ja johon kuuluu vakiona kolme vaihtoa ja yksi yöpyminen lentokentän odotushallissa. Kotona voit sitten hymyillä ja miettiä kuinka kotimainen yhtiö tuntee nahoissaan valintasi.

• Vientiyrittäjä

Ryanairilla kerran 5 eurolla Riikaan ja takaisin:) Ei koskaan Finnairilla jos ei ole pakko. SAS, Ryanair ym. ja China Air-SAS Kiinaan, Tampereelta kohdekaupunkiin edullisemmin kuin finskin Helsiki-Peking.

• Kaisu-Lii

Kertoisitko mitä epärehellisiä keinoja täällä on käytetty mm. SASin mollaamiseen?

Olen varmaan hieman yksinkertainen, mutta en ole asiallisista ja varteenotettavisa kirjoituksista huomannut sellaista.

Epäasiallisissa taasen on mollattu kyllä ihan kaikkia suurinpiirtein tasapuolisesti, niin Finnairin, SASia kuin Ryanairiakin.

Ainoat yhtiöt (siis Suomessa operoivista), joita ei pahemmin ole täällä mollattu on Blue1, Golden Air ja Finncom.

• mäx

ei kai finn comm'ia, golden air'ia tms paljoa mollata, kun tuskin kukaan on niillä lentänyt. ja sitäpaitsi potkurikoneet on herkempiä säävaihteluille - myöhästymiset siis lähinnä force majeure

• epäilen

Teemu edes koskaan ollut lentokoneessa ? epäilen että et

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe