Olemme keväällä menossa Kata Beachille, hotelli Tropical Garden.Onko kenelläkään kokemuksia paikasta tai hotellista.Menovinkkejä, missä kannattaa käydä ja mitä ostaa, onko paikallisia markkinoita.Karon Beachkin on aika lähellä missä siellä on hyviä ostos ja markkinapaikkoja ja nähtävyyksiä.Kiitos etukäteen.Myöhemminkin voi vastailla jos on vasta menossa sinne, niin voi kertoilla kuulumisia, se olisi ihan kiva.
Vastaukset 2
- Shoinjan
Kata on rauhallinen,pieni paikka. Tuosta hotellista voin kertoa sen verran,että rappusia on paljon.Hissi ei mene nimittäin ylimpiin kerroksiin asti.Muuten ihan kodikkaan tuntuinen hotelli.Katallakin löytyy ostospaikkoja,mutta Karonin keskustassa tietysti enemmän.Sitten vaan tuk-tukilla Patongille,jos vielä enemmän valikoimaa haluaa.Varsinaisia markkinoita ei muistaakseni ollut,pitkiä ostoskatuja kuitenkin.Vaatteita kannattaa ostaa ja jopa räätäleillä teettää.Nähtävyydet ovat sitten jo kauempana,mm.veneillä tehtäviä retkiä suosittelen.Ja baareja kyllä löytyy menohaluisille. Itse lähden uudenvuoden aattona kolmeksi viikoksi.Hyvää matkaa!
- shoinjan
Vähän oikaisen vielä tuohon hotelliin liittyen.Hissillä pääsee kyllä ylimpiin kerroksiin,rappusia joutuu ensin nousemaan paljon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4361832- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38787Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29744- 55721
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht423680- 44655
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37571- 63563
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi39553