Kata Beach

Kikka

Olemme keväällä menossa Kata Beachille, hotelli Tropical Garden.Onko kenelläkään kokemuksia paikasta tai hotellista.Menovinkkejä, missä kannattaa käydä ja mitä ostaa, onko paikallisia markkinoita.Karon Beachkin on aika lähellä missä siellä on hyviä ostos ja markkinapaikkoja ja nähtävyyksiä.Kiitos etukäteen.Myöhemminkin voi vastailla jos on vasta menossa sinne, niin voi kertoilla kuulumisia, se olisi ihan kiva.

2

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shoinjan

Kata on rauhallinen,pieni paikka. Tuosta hotellista voin kertoa sen verran,että rappusia on paljon.Hissi ei mene nimittäin ylimpiin kerroksiin asti.Muuten ihan kodikkaan tuntuinen hotelli.Katallakin löytyy ostospaikkoja,mutta Karonin keskustassa tietysti enemmän.Sitten vaan tuk-tukilla Patongille,jos vielä enemmän valikoimaa haluaa.Varsinaisia markkinoita ei muistaakseni ollut,pitkiä ostoskatuja kuitenkin.Vaatteita kannattaa ostaa ja jopa räätäleillä teettää.Nähtävyydet ovat sitten jo kauempana,mm.veneillä tehtäviä retkiä suosittelen.Ja baareja kyllä löytyy menohaluisille. Itse lähden uudenvuoden aattona kolmeksi viikoksi.Hyvää matkaa!

• shoinjan

Vähän oikaisen vielä tuohon hotelliin liittyen.Hissillä pääsee kyllä ylimpiin kerroksiin,rappusia joutuu ensin nousemaan paljon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5619
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3913
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3763
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3434
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2868
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2174
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. 31
      1756
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe