Kaason pukeutuminen

Tuleva kaaso

Miten kaason tulee pukeutua?

10

8173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. eelia- 76

      Miten vaan.

    • tuleva kaaso

      ...itsestä tuntuu luonteimmalta. Useasti on kaasoilla nähty kokopitkä kapea iltapuku (esim. jotain silkin-satiinin suuntaista), monesti joku keskimääräistä tummempi sävy.

      Mutta tosiaan voit aivan yhä hyvin pukeutua ihan mihin vain, mikä on mielestäsi tarpeeksi juhlava ottaen huomioon esim. häiden koko ja muut puitteet ja minkä henkiset, onko tosi rennot jne.

      Laita päällesi sitä, missä tuntisit itse olosi hyväksi juuri siinä tilanteessa.

    • nasu-85

      Olin viime kesänä ystäväni häissä, ja siellä kaaso oli pukeutunut valkoiseen mekkoon.. Ei mielestäni mitenkään soveliasta!! Tai en sitten tiedä olenko ymmärtänyt aivan väärin vai olenko vain vanhanaikainen, mutta mielestäni häissä morsian on se yksi ja ainoa joka pukeutuu koko vaaleaan asuun.. Eli siis ymmärrän esim. vaalean huivin tms. mutta näytti mielestäni aika tökeröltä, kun kaaso odotteli alttarilla sulhon ja bestmanin kanssa morsianta ja kun morsiankin saapui, niin kieltämättä näytti hieman siltä kuin kaksi paria olisi vihitty samaa aikaan kun toisella puolella seisoi kaksi tumma pukuista miestä ja toisella puolella kaksi vaalea asuista naista..

      • olla

        morsiamen toivomus, että myös kaaso on vaaleassa asussa. se ei lopunkaiken olekaan niin harvinaista, sillä jonkun esteettiseen silmään sopii, että myös kaaso on vaaleissa, kun kerran bestmankin on sulhasen kanssa tummissa.


    • morsiamelta

      hän osaa antaa parhaat vinkit, mitä tulee hänen häihinsä.

    • kookos

      Mulle äiti antoi neuvon kun olin viime kesänä kaasona että kirkossa ei saisi olla olkapäät paljaana joten jos on avonaisempi puku huivi harteille. Huivia en käytäänyt myöhemmin ollenkaan häätilaisuudessa

    • Fii
      • Tsiu

        Voiko kaaso pukeutua mustaan juhla-asuun?


    • Riksu

      Menin kesällä naimisiin ja minulla oli kaksi kaasoa, jotka olivat saaneet pukeutua juuri niin kuin halusivat. Toisella oli housupuku ja toisella satiinimekko. Kaasot tunnisti vieheestä rintapielessä. Olin sitä mieltä, että kaasoilla on oikeus pukeutua miten he itse haluavat ja missä asussa itsellä on paras olla...

    • Taina

      Häissä kokovaalea asu on varattu yksinomaan morsiamelle, ellei hän erikseen ole toivonut valkoista pukeutumista, tai ilmoittanut pukeutuvansa johonkin muuhun väriin. Mutta vaikka morsian pukeutuisikin esim. siniseen, kannattaa silti valkoiseen pukeutumista harkita tarkkaan!
      Ja sehän nyt on selvä, että kirkostta olisi soveliasta olla olkapäät ja polvet peitettyinä.
      Et voi tehdä virhettä ainakaan, jos neuvottelet asiasta morsiamen kanssa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe