Miten kaason tulee pukeutua?
Kaason pukeutuminen
10
8263
Vastaukset
- ent. eelia- 76
Miten vaan.
- tuleva kaaso
...itsestä tuntuu luonteimmalta. Useasti on kaasoilla nähty kokopitkä kapea iltapuku (esim. jotain silkin-satiinin suuntaista), monesti joku keskimääräistä tummempi sävy.
Mutta tosiaan voit aivan yhä hyvin pukeutua ihan mihin vain, mikä on mielestäsi tarpeeksi juhlava ottaen huomioon esim. häiden koko ja muut puitteet ja minkä henkiset, onko tosi rennot jne.
Laita päällesi sitä, missä tuntisit itse olosi hyväksi juuri siinä tilanteessa. - nasu-85
Olin viime kesänä ystäväni häissä, ja siellä kaaso oli pukeutunut valkoiseen mekkoon.. Ei mielestäni mitenkään soveliasta!! Tai en sitten tiedä olenko ymmärtänyt aivan väärin vai olenko vain vanhanaikainen, mutta mielestäni häissä morsian on se yksi ja ainoa joka pukeutuu koko vaaleaan asuun.. Eli siis ymmärrän esim. vaalean huivin tms. mutta näytti mielestäni aika tökeröltä, kun kaaso odotteli alttarilla sulhon ja bestmanin kanssa morsianta ja kun morsiankin saapui, niin kieltämättä näytti hieman siltä kuin kaksi paria olisi vihitty samaa aikaan kun toisella puolella seisoi kaksi tumma pukuista miestä ja toisella puolella kaksi vaalea asuista naista..
- olla
morsiamen toivomus, että myös kaaso on vaaleassa asussa. se ei lopunkaiken olekaan niin harvinaista, sillä jonkun esteettiseen silmään sopii, että myös kaaso on vaaleissa, kun kerran bestmankin on sulhasen kanssa tummissa.
- morsiamelta
hän osaa antaa parhaat vinkit, mitä tulee hänen häihinsä.
- kookos
Mulle äiti antoi neuvon kun olin viime kesänä kaasona että kirkossa ei saisi olla olkapäät paljaana joten jos on avonaisempi puku huivi harteille. Huivia en käytäänyt myöhemmin ollenkaan häätilaisuudessa
- Fii
Tällaista löytyi:
http://www.naimakaupat.com/haaopas/kaaso_bestman/kaaso_puku.php- Tsiu
Voiko kaaso pukeutua mustaan juhla-asuun?
- Riksu
Menin kesällä naimisiin ja minulla oli kaksi kaasoa, jotka olivat saaneet pukeutua juuri niin kuin halusivat. Toisella oli housupuku ja toisella satiinimekko. Kaasot tunnisti vieheestä rintapielessä. Olin sitä mieltä, että kaasoilla on oikeus pukeutua miten he itse haluavat ja missä asussa itsellä on paras olla...
- Taina
Häissä kokovaalea asu on varattu yksinomaan morsiamelle, ellei hän erikseen ole toivonut valkoista pukeutumista, tai ilmoittanut pukeutuvansa johonkin muuhun väriin. Mutta vaikka morsian pukeutuisikin esim. siniseen, kannattaa silti valkoiseen pukeutumista harkita tarkkaan!
Ja sehän nyt on selvä, että kirkostta olisi soveliasta olla olkapäät ja polvet peitettyinä.
Et voi tehdä virhettä ainakaan, jos neuvottelet asiasta morsiamen kanssa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993