Ensimmäiset silmälasit!

Sanna

Mää oon 16v ja olen saanu justiinsa ekat rillit! mää kokoajan otan niitä pois silmiltä ja laitan takas silmille ja vertailen että kuin paljon paremmin mää nään lasien kanssa kun ilman laseja eli haluaisin kommentteja että onko muillakin ollut alussa samalaisia juttuja ja kuin nopeesti niihin silmälaseihin tottuu!

7

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttu

Oli minullakin tuollaista alussa, että piti koko ajan olla ottamassa niitä pois silmiltä ja laittaa sitten takaisin. :)
      Ja sama aina silloin, kun saa vahvemmat linssit.
      Minulla on ollut lasit noin 1,5 vuotta ja kohta tarvitsen kolmannet uudet linssit näihin.

Aika äkkiä niihin sitten totuin. Nykyään en osaisi olla edes silmälaseja.

• Wonderful

Mä sain lasit noin puolisen vuotta sitten. Olin tihrustellut aina koulussa kalvolle ilman laseja, ja enkun maikkakin kirjoitti taululle niin pientä etten nähnyt. Olin tuolloin joutua takariviin, mutta menin sitten kysymään kävisikö paikan vaihto. ;) Ja jouduin eturiviin!

Noh, asiaan. Kun sain lasit, olin välillä ilman niitä. Oli todella oudot päässä, kun näki, että siinä eeessä oli ne kehykset!!! Mäkin tein tollein, että vertailin (ja ihastelin) kuinka paljon paremmin näen lasien kanssa kuin ilman!
      Kurkin sieltä sillei lasien yli. ;)
      Totuin laseihin jo parin kuukauden päästä. Ehkä aiemminkin, enpä muista. Nyt ei välillä edes huomaa, että on lasit päässä, ennen kuin kokeilee. :)

• likka

saan perjantaina ekat silmälasit! oon iha intona ja en malta oottaa et saan ne päähä! mun piti valita kahdista pokista paremmat ja se oli todella vaikeaa...ne oli mulla yön yli kotona ja koko ajan jommat kummat päässä...valinta oli vaikee. uskon et alku on sellast "sovitteluu" niitte kans.

• ex rillit

Juu sama!
      Ja ootko huomannu, että sitä ei tiedosta itseään silmälasipäiseksi... ...Ainakaan vuoteen. Siis on tyyliin et ei mun näitä tarviis koko ajan käyttää ja oikeesti en käytä silmälaseja... ;)

• Minä

Mä sain lasit jotain 1,5 vuotta sitten ja alussa mä käytin tosi ahkerasti. Sit mä kyllästyin niiden malliin ja hankin uudet. No nyt mä oon kyllästyny uusiinki enkä pidä enää ku tosi harvoin. Autolla ajaessa on pakko pitää ja joskus ku kattoo telkkua väsyneenä, mut mä pärjään onneks ilmanki aika hyvin.

• Maydee
        Minä kirjoitti:

Mä sain lasit jotain 1,5 vuotta sitten ja alussa mä käytin tosi ahkerasti. Sit mä kyllästyin niiden malliin ja hankin uudet. No nyt mä oon kyllästyny uusiinki enkä pidä enää ku tosi harvoin. Autolla ajaessa on pakko pitää ja joskus ku kattoo telkkua väsyneenä, mut mä pärjään onneks ilmanki aika hyvin.

On mullakin lasit, mut aika laiskasti mä niitä käytän. Mä käytän niitä vaan koulussa tunneilla.. Onneks mennään varmaan ens viikolla ostamaan uudet lasit, niin niitä varmaan tulee käytettyä muutenkin. Ajattelin sellasia kehyksettömiä, sangat sais olla liilat ja linsseissäkin väriä :)

• Rambo84

Toi on ihan normaalia alussa, kun et ole vielä tottunut laseihin. Totut silmälaseihin muutamassa viikossa.Jos taas tarkoitat tottumisella, että muistat laittaa lasit aina päähän aamulla etkä kiinnitä niihin mitään huomiota niin tämä saattaa kestää useampia kuukausia...
      Kyllä sä niihin nopeesti totut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe