Miehelläni on varmaan kymmenen hyvää paitaa mennyt pilalle töissä, kun hän joutuu töissä "asumaan" liimasilikonin kanssa. Se on sellaista kumimaista harmaata/valkoista ainetta joka kuivuessaankin on hieman pehmeää. Uskoisin sen olevan jotain silikonia. Onko kenelläkään hyvää konstia kuinka sen saisi vaatteista pois? Kiitos paljon!
Silikoni tms.
7
7855
Vastaukset
- ?????????
miehellesi työpaita.
- silläkö ne
likaiset paidat sitten putsaantuu? "Hanki työpaita"?? Eikö paita jota käytetään töissä, ole työpaita? Eikö työpaidoista voi yrittää pestä likaa pois? Hermo menee tollasiin tyyppeihin, jotka luulee suuressa viisaudessaan keksineen jonkun todella suuren ratkaisun meidän vähä-älyisten ongelmiin:)
Jos homma on todellakin niin, että sitä töhnää paidassa on, niin edelleen kysyn, onko sen poistamiseen mitään keinoja? Kiitos asiallisista neuvoista. - ainoa mahdollisuus
silläkö ne kirjoitti:
likaiset paidat sitten putsaantuu? "Hanki työpaita"?? Eikö paita jota käytetään töissä, ole työpaita? Eikö työpaidoista voi yrittää pestä likaa pois? Hermo menee tollasiin tyyppeihin, jotka luulee suuressa viisaudessaan keksineen jonkun todella suuren ratkaisun meidän vähä-älyisten ongelmiin:)
Jos homma on todellakin niin, että sitä töhnää paidassa on, niin edelleen kysyn, onko sen poistamiseen mitään keinoja? Kiitos asiallisista neuvoista.Jos mömmö on todellakin silikonia niin kyllä se puhdas paita pitää hommata kaupasta.
Silikonin voi poistaa ainoastaan mekaanisesti eli mitkään aineet ei toimi.
Eli edellinen vastaaja oli oikeassa tosin hieman sarkastisella asenteella.
- :Pelle
...alan liikkeistä. Silikonin poistoainetta on olemassa. En tosin tiedä, voiko sitä käyttää tekstiileille ja paljonko se maksaa.
- Kynnet verellä
Kokeilin ensin kaikkea, tarhanpoistoaineista, ruokaöljyyn, housujen pakastukseen, kynsilakanpoistoaineeseen yms. kunnes kyseinen mieheni joka oli sotkenut uudet shortsinsa silikooniin sanoi, että tämä lähtee puhdistetulla bensalla eli sytkärin bensalla. Johan lähti, bensaa silikooni tahran päälle ja pieni rapsutus kynnellä. Lähti tosi hyvin irti. Ensi olisi ikinä uskonut. Kannattaa kokeilla.
- onnitomuus
kylmäspray
- essu_hessu
paita pakkaseen ja rapsutus.
Hankkisin kyllä asianomaisen työtakin, esiliinan tms joka saakin olla työnsä näköinen.
http://www.tyovaatemyynti.fi/product/1514/lyhytaikahaalari-worksafe-pp-coverall-10-kplpkt
http://www.taloon.com/maalarintakki-painters-0504/AX-0504/dp?nosto=nosto_0000_katsoimyos&openGroup=7631
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674130Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363542Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163113Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342782En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm151427Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272- 801046