(PERUSTUU TOSI TAPAHTUMIIN)
demoni666,iso-kalle ja vake-poke menivät
miqqo90:lle
miqqo avaa oven.
vake-poke:voiko teille tulla??
miqqo90:ei nyt millään jaksais ku star sonata
servu kaatu viheriä karin barclay tiina smart
taisto emppuli kait...
iso-kalle:eikö vois tulla ees 10 minuutiksi?
miqqo90:ei nyt vaan voi ku tiina-heidi ja kari nussii tuolla ylhäällä taisto-papan ja eila-mummon kanssa.
demoni666:ees 5 minuutiksi.
miqqo90:ETTEKÖ TE SAATANA USKO ETTÄ MULLA ON STAR SONATA SERVU BARCKLAY VIHERIÄ VOGUE KAATUNU!!!
iso-kalle:VITUN NÖRTTI FOSSUKI BASAKAW PÄÄSTÄ MEIJÄT PELAAMAAN DIGIBOKSILLA SITÄ HUIPPUA PELIÄ SAATANA!!!!!
miqqo90:mää luulin että te tuutte mun tietokoneelle taas lataileen kaikenlaista paskaa teijän puhelimiin.ootte sitten vaan sen 10 minuuttia että meikäläinen ehtii vetästä handuun ennen ku nuo tuolla ylhäällä lopettaa sessiot...
vake-poke:joo joo läpi lait... voijaanko me nyt tulla sisään??
miqqo90:kait.
iso-kallelle vittuilu vitsi
vake-poke
2
1603
Vastaukset
- heppu
hahaha hervoton vitsi :D
- Iso-kalle
Kerrankin iso-kallen opit on mennyt perille!!! Hyvä, joonas...OHO! Siis kait kari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082