Kertokaa ihmiset kokemuksia jos niitä on Flex Moottoripohja sängystä.Minulla itselläni on sellainen ollut pari vuotta ja ollut korjattavana tehtaalla kerran,nyt moottori pitää ihme meteliä nostaessa ja laskiessa.Tätä ääntä tulee tietenkin vain silloin kun makaan siinä itse,ei tyhjänä.Liike joka sen myi suhtautuu asiaan niin että lähetetään tarkastukseen tehtaalle,tehdas taas että siitä pitää kuulua häiritsevä ääni kun moottori on irroitettu.Saas nähdä kuinka käy,odottelen puhelua asiasta tänään.
Kokemuksia Moottoripohjasängystä
4
2866
Vastaukset
- ulpukka
merkki kuin sulla ,mutta minun sänkyni hyrisee kuin kuin ampiainen ,kun haluan vaihtaa vuoteen korkeutta. Vaihda merkkiä..muutenkin olen erittäin tyytyväinen sänkyyni. Onnellinen ,että satsasin aikanaan siihen.
- Jermu
polttomoottorisänky...Se kyllä pikkuisen pitää meteliä, kun sillä ajelee ylös alas mäkiä, mutta niinhan se tankin pitääkin ääntä päästää..
- sänky
on ollut vaimennettu Piscina-vesipatja. Nukuin siinä 15 vuotta. Sitten alkoi patja huonontua, mutta vesipatjojen valmistus sinä aikana lopetettiin enkä saanut sänkyyni enää ostettua uutta patjaa. Vahinko!! Halvat markkinoille tulleet vesipatjat romuttivat hyvien vesipatjojen myynnin ja alasajoivat hyvän sänkymallin.
Vaikka olin silloin vielä nuori, niin hankalat niska-hartia-käsivarsioireet jäivät vesisängyssä nukkuessa pois. Myös, kun sitten vaihdoin tavallisen runkopatjasängyn takaisin (vaikka on muka hyvä, kallis) niin jopa hiljalleen ovat säryt tulleet takaisin. Lisäksi aamuviluisuutta ei ollut vesisängyssä!- kingi
eli King Of The Roud vesisänkynu jo 80-luvulta on ja elää hyvin. En vaihtaisi´sitä pois.
Välillä kun joutuu nukkumaan toisissa sängyissä, niin selkä, hartiat yms.tulevat tosi kipeeksi.
Mistähän uuden saisi......ei varmaan mistään.
Niin ja se ihana lämpö, vanhan luita lämmittää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170