Voisko joku kertoa miten spiritismiä pelataan ja että onko se muka totta että siinä pelissä voi todella kuollakin?! Mä en ihan usko siihen, mutta kun kukaan mun kaveri ei uskalla pelata sitä mun kanssa.... Vastauksia!
Spiritismi
33
7388
Vastaukset
- nelly
ei kannata kokeillakaan,paha on todella mukana siinä pelissä.oon kuullut kamalia juttuja sitä pelanneilta. tavaroita tippui hyllystä,musta hahmo ikkunan takana..
- eMi
mä itse asias oon pelannut sitä kaks kertaa... ekalla kerralla me vaan "leikittiin" eikä kukaan oikeen ees uskonut siihen mutta sitten vanhin meistä kertoi kauheita ja mystisiä juttuja sen ensimmäisestä spiritismi-kerrasta ja sanoi kaikille: "ei tässä mitään tapahdu jossette usko että voi tapahtua! " meitä alkoi pelottamaan niin paljon, että lopetimme, kun ensin olimme kysyneet lupaa "pahalta" että saammeko lopettaa... sillä viimeisellä kerralla kaikki uskoivat ja se oli aivan kauheaa. ei meille paljon mitään tapahtunut paitsi että yks kynttilä sammui koko ajan vaikka kaikki olivat kaukana siitä. ja spiritismishän ei saa olla ristikoruja. mun kamu sitten otti sen ristikaulakorun pois ja laittoi sen hyllylle, ja spiritismin jälkeen sitä ei löytynyt mistään. eikä ole koskaan löytynytkään... ja kaikkea muutakin vastaavaa on tapahtunut! ja niille kyllä kaikki on yrittänyt keksiä kaikkia selityksiä mutta kyllä sen silloin tunsi että paha oli läsnä. en tiedä että uskotteko te siihen mutta silti tämä on totta!ja kerran mun bestixen serkun kaveri kysyi spiritismis et koska se kuolee. sille oli tullut että "5 vuoden päästä" spiritismissä ei ikinä saa kysyä että koska kuolee, en tiedä miksi mutta niin kaikki sanoo. okei se oli aika kauhee kokemus enkä pelaisi sitä uudestaan jos saisin! se on saatanan peli! (anteeksi kirjotus virheet, en jaksa tarkistaa)
- Kickass
eMi kirjoitti:
mä itse asias oon pelannut sitä kaks kertaa... ekalla kerralla me vaan "leikittiin" eikä kukaan oikeen ees uskonut siihen mutta sitten vanhin meistä kertoi kauheita ja mystisiä juttuja sen ensimmäisestä spiritismi-kerrasta ja sanoi kaikille: "ei tässä mitään tapahdu jossette usko että voi tapahtua! " meitä alkoi pelottamaan niin paljon, että lopetimme, kun ensin olimme kysyneet lupaa "pahalta" että saammeko lopettaa... sillä viimeisellä kerralla kaikki uskoivat ja se oli aivan kauheaa. ei meille paljon mitään tapahtunut paitsi että yks kynttilä sammui koko ajan vaikka kaikki olivat kaukana siitä. ja spiritismishän ei saa olla ristikoruja. mun kamu sitten otti sen ristikaulakorun pois ja laittoi sen hyllylle, ja spiritismin jälkeen sitä ei löytynyt mistään. eikä ole koskaan löytynytkään... ja kaikkea muutakin vastaavaa on tapahtunut! ja niille kyllä kaikki on yrittänyt keksiä kaikkia selityksiä mutta kyllä sen silloin tunsi että paha oli läsnä. en tiedä että uskotteko te siihen mutta silti tämä on totta!ja kerran mun bestixen serkun kaveri kysyi spiritismis et koska se kuolee. sille oli tullut että "5 vuoden päästä" spiritismissä ei ikinä saa kysyä että koska kuolee, en tiedä miksi mutta niin kaikki sanoo. okei se oli aika kauhee kokemus enkä pelaisi sitä uudestaan jos saisin! se on saatanan peli! (anteeksi kirjotus virheet, en jaksa tarkistaa)
mulla on nimittäin aika rautaiset hermot sillä mulla ei ole mitään hävittävää mitä tapahtuu.
siinä nähdään sitten olenko todella sitä mitä itse luulen itseni olevan. - may
Kickass kirjoitti:
mulla on nimittäin aika rautaiset hermot sillä mulla ei ole mitään hävittävää mitä tapahtuu.
siinä nähdään sitten olenko todella sitä mitä itse luulen itseni olevan.mitä sä sitten luulet olevas? varo ainakin, mä pelasin tyhmänä kersana spiritismiä 2 kertaa, ja molempien kertojen jälkeen meinasin jäädä auton alle. ikään en ennen oo meinannu enkä sen jälkeen. tokalla kerralla oli TOSI lähellä. muutakin outoa tapahtu. et varo, piru se on.
- Kickass
may kirjoitti:
mitä sä sitten luulet olevas? varo ainakin, mä pelasin tyhmänä kersana spiritismiä 2 kertaa, ja molempien kertojen jälkeen meinasin jäädä auton alle. ikään en ennen oo meinannu enkä sen jälkeen. tokalla kerralla oli TOSI lähellä. muutakin outoa tapahtu. et varo, piru se on.
alaspäin sitä lähetään tässä kumminkin ja ohan sitä hyvä nähä tuleva pomo jo täällä maanpinnalla.
- Hannu
may kirjoitti:
mitä sä sitten luulet olevas? varo ainakin, mä pelasin tyhmänä kersana spiritismiä 2 kertaa, ja molempien kertojen jälkeen meinasin jäädä auton alle. ikään en ennen oo meinannu enkä sen jälkeen. tokalla kerralla oli TOSI lähellä. muutakin outoa tapahtu. et varo, piru se on.
se uskalla tehä mitää kuha uhoo humalassa.
tiedän koska se oli äske mun koneella=) - Vilja
eMi kirjoitti:
Täss taas on mukana kristillistä soopaakin:
>" meitä alkoi pelottamaan niin paljon, että lopetimme, kun ensin olimme kysyneet lupaa "pahalta" että saammeko lopettaa...
Mistä harhakäsitys, että kyseessä olisi "paha" (viittaus kristilliseen saatanaan). Varjo se on.
>paitsi että yks kynttilä sammui koko ajan vaikka kaikki olivat kaukana siitä.
Tuulenvire?
>ja spiritismishän ei saa olla ristikoruja.
Miksi muka ei. Tuo on kristillistä soopaa.
>kyllä sen silloin tunsi että paha oli läsnä.
Se on omat pelot, jotka ovat läsnä.
>spiritismissä ei ikinä saa kysyä että koska kuolee, en tiedä miksi mutta niin kaikki sanoo.
Ehkä siksi, että ihminen ei sitä kuitenkaan oikeasti halua kuulla. Noh, kuoliko se?
>se on saatanan peli!
Se oli vain liian iso juttu teille. Ei pidä haukta liian isoa palaa, jos ei tiedä mitä tekee. Mutta ettepä muutoin näytä tuosta kauhesti kärsineen, pelästystä lukuunottamatta. - Vilja
may kirjoitti:
>molempien kertojen jälkeen meinasin jäädä auton alle.
Täysin sattumaa. - may
Vilja kirjoitti:
>molempien kertojen jälkeen meinasin jäädä auton alle.
Täysin sattumaa.pelaappa kuule dorka, niin sitten näät oliko sattumaa. ääniä kuuluu ja tavarat siirtyy, toivottavasti ei sen pahempaa.
- Vilja
may kirjoitti:
pelaappa kuule dorka, niin sitten näät oliko sattumaa. ääniä kuuluu ja tavarat siirtyy, toivottavasti ei sen pahempaa.
Tavaroiden siirtymisessä ja äänissä ei ole mitään kauhistuttavaa, jos ei pidä sitä sellaisena.
-noita - tikka
eMi kirjoitti:
milloin tulee kuolemaan ei kannata kysyä oman mielenterveyden takia ihan vaan koska vastaus voi olla mika vaan, nyt tai huomenna tai yöllä tms. ja siinä kyllä sitte heikko hermonen oottaa sitte kauheeta kuolemaa ja päättää otta hengen vielä itteltään ku pelottaa tuleva ja niin se ennustus sitte toteutuu....
muutenkin kyseinen peli on vaarallinen juuri sen mielenterveydellistenkin vaikutusten takia.
suosittelen myös ettette ikinä kysy *missä olet? ellette todella halua tietää, tiedän tapauksen jolloin lasi lähti omin lupineen sängyn alle kysymyksen jälkeen... varmaan kiva nukkua ensi yönä!!! - suvi
Vilja kirjoitti:
Täss taas on mukana kristillistä soopaakin:
>" meitä alkoi pelottamaan niin paljon, että lopetimme, kun ensin olimme kysyneet lupaa "pahalta" että saammeko lopettaa...
Mistä harhakäsitys, että kyseessä olisi "paha" (viittaus kristilliseen saatanaan). Varjo se on.
>paitsi että yks kynttilä sammui koko ajan vaikka kaikki olivat kaukana siitä.
Tuulenvire?
>ja spiritismishän ei saa olla ristikoruja.
Miksi muka ei. Tuo on kristillistä soopaa.
>kyllä sen silloin tunsi että paha oli läsnä.
Se on omat pelot, jotka ovat läsnä.
>spiritismissä ei ikinä saa kysyä että koska kuolee, en tiedä miksi mutta niin kaikki sanoo.
Ehkä siksi, että ihminen ei sitä kuitenkaan oikeasti halua kuulla. Noh, kuoliko se?
>se on saatanan peli!
Se oli vain liian iso juttu teille. Ei pidä haukta liian isoa palaa, jos ei tiedä mitä tekee. Mutta ettepä muutoin näytä tuosta kauhesti kärsineen, pelästystä lukuunottamatta...tiiätsä mitään stigmoista? ku mä haluisin tietää niistä jotain ja mä lueskelin noita sun juttuja jonkin verran ni sä tiiät aika paljon kaikkee tälläsistä asioista...mut tiiätkö mitään stigmosta?
- may
Vilja kirjoitti:
Tavaroiden siirtymisessä ja äänissä ei ole mitään kauhistuttavaa, jos ei pidä sitä sellaisena.
-noitamutta jos siirtäjä on paha, niin se on huolestuttavaa
- Vilja
may kirjoitti:
mutta jos siirtäjä on paha, niin se on huolestuttavaa
Jos esine tosiaan lentää päähäsi tms. muuten käy konkreettisesti selväksi, että toivotaan vahinkoa/pahaa. Mutta itse siirtyilemisessä ei ole mitään pahaa.
Juuri siksi, pitää olla "kehässä" tai muuten suojattuna, kun tekee jotakin, jos pahaa tahtoa on liikkeellä.. Pitää tietää mitä tekee. - SB
may kirjoitti:
mutta jos siirtäjä on paha, niin se on huolestuttavaa
siirtäjä on aina paha (saatana)! kenen luulet siina nappuloita sun muita siirtelevän? jonkun laudan sisällä asuvan kirpunko? siis ei todellakaan kannata alkaa leikkimään näillä asioilla!
- server
En suosittele keellekään, eikä se mitätään paliä ole vaikka siltä tuntuisi.
SITTEN SULLE:
kickass
Se on jotain eriä kuin tavallinen mailma, sitä on vaikea kuvailla sanoin. mutta siinä ei auta tämän mailman raraiset hermot.
Elä sääkään kokeile. - Joopa joo
Mä olen pelannut jotain spiritismin tapaista kerran ja se oli ihan jännää. Kyllä siinä kamat lenteli ja ketjut meni solmuun, mutta ei se ollu pelottavaa. Me ei tosin kyllä paikalle kutsukkaan saatanaa vaan meidän kuolleita tuttuja ja ne vaan vastaili kysymyksiin ja kyllä se lasi liikku, vaikka kukaan ei edes pitäny kättä päällä. Suosittelen, että kantsii kokeilla, mutta tekee eka suojaukset itselle ja ympärille, niin että jos paikalle tuleekin joku paha niin se ei pääse käsiks.
- Hannu
totta mitä niissä istunnoissa tapahtuu??
heräs mielenkiinto asiaan kun luin teidän juttujanne. Pliko ne vain juttuja vai ihan todellista totta??? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!!!- Yliluonnollinen
Mulla ois kerrottavaa vaikka kui paljo tosia juttua mutten jaksa :P
Olenhan jo ihan kakarasta asti spirkkaa harrastanu :)
Kaikki tehkööt mitä tekee ja uskokoot mitä uskoo..
- Vilja
Jos päätät pelata Quia-laudalla, niin muista että kohtaat siellä oman varjosi, eli ne asiat joita eniten pelkäät. Jos sinulla on kristillinen saatananpelko ja kysyt kuka vastaa minulle, on vastaus takulla "Saatana". Vastaavasti jos pelkäisit kuollutta insestiraiskaajaisääsim, voisi vastaus olla "isäsi", tms.
Suosittelen omien pelkojen kohtaamista ensin, ennenkuin edes vilkaisee kyseiseen lautaan päin.- Joopa joo
Hei tuota mun kiinnostus heräsi sen Quia-laudan suhteen. Kerro siitä lisää. Miten semmoisen saa, pitääks niinku väsätä itte? Ja sitten kuinka sillä pelataan. Jos sulla on vaikka mainita jotain paikkoja mistä sais lisätietoa niin vihjaa ihmeessä. Olen nimittäin yrittänyt kohdata ja voittaa omia pelkojani tavalla, jos toisellakin, mutta se on ollut aika vaikeaa, koska en ole osannut määritellä niitä kovin tarkasti. Onks tää Quai-lauta semmonen, että sen avulla voi kasvaa ja kehittyä siis hyvä juttu vai onks se jotenkin paha ja pimeä?
- Vilja
Joopa joo kirjoitti:
Hei tuota mun kiinnostus heräsi sen Quia-laudan suhteen. Kerro siitä lisää. Miten semmoisen saa, pitääks niinku väsätä itte? Ja sitten kuinka sillä pelataan. Jos sulla on vaikka mainita jotain paikkoja mistä sais lisätietoa niin vihjaa ihmeessä. Olen nimittäin yrittänyt kohdata ja voittaa omia pelkojani tavalla, jos toisellakin, mutta se on ollut aika vaikeaa, koska en ole osannut määritellä niitä kovin tarkasti. Onks tää Quai-lauta semmonen, että sen avulla voi kasvaa ja kehittyä siis hyvä juttu vai onks se jotenkin paha ja pimeä?
>Hei tuota mun kiinnostus heräsi sen Quia-laudan suhteen. Kerro siitä lisää. Miten semmoisen saa, pitääks niinku väsätä itte?
Saa ostaakkin.
>Ja sitten kuinka sillä pelataan.
Ohjeet on mukana
>Olen nimittäin yrittänyt kohdata ja voittaa omia pelkojani tavalla, jos toisellakin, mutta se on ollut aika vaikeaa, koska en ole osannut määritellä niitä kovin tarkasti.
Kokeile aluksi vaikka ihan, kehässä (opettele ensin kehän teko) peiliinkatsomismeditaatiota. Mutta väkisin ei kannata omia pelkojansa kaivaa esiin, koska kyllä se varjo eteen tulle, kunkestät sen kohdata. Eräs harjoitus on myös miettiä kaikkia huonoja ja hyviä puoliasi rehellisesti ja miten ne vaikuttavat toimiisi.
>onks se jotenkin paha ja pimeä?
Työkalu ei koskaan ole "paha" tai "hyvä", kaikki riippuu käytöstä.
Wiccalaisittain kehottaisn myös lukemaan kirjan Ann Moura (Aoumiel): Green witchcraft II -Balancing Light and Shadow.
Vähän vaikea antaa tarkkoja neuvoja, kun en tiedä maailmankatsomuksesi suuntaa. - manaaja
Joopa joo kirjoitti:
leffa!
- Jamppa
Syökää sieniä, mieli virkistyy =D
- joo
menninkäisiä näkyy ilman istuntojakin...hehe
- RB
Jotkut uskovat, että spiritismi on vain eräänlainen väline saada yhteys tiedostamattomaan minäämme tai kun useasta pelaajasta on kyse, niin pelaajajoukon tiedostamattomaan minäämme tai joukon henkisesti voimakkaamman yksilön minään.
Mahdollisesti ympäristössä tapahtuvat asiat ovat pelaajien itsensä tiedostamattomia aikaansaannoksia.
Mitä kukin kristillisen kasvatuksen saanut pelkää eniten ?
Jos pelaajat uskovat Paholaisen vastaavan, he kanavoivat ja itse roolittavat Paholaisen vastaukset.
En väitä, etteikö pahaa, elämän tuhoavaa voimaa olisi, joten edes tämä mahdollinen yhteys siihen ei ole suositeltavaa. JOS siis pelaa tosissaan ja aikoo säilyttää mielenterveytensä.
Jos peliä on pakko pelata, kokeilkaa yhteydenottoa vaikka kuolleisiin sukulaisiin.
Minusta spiritismi on vain väline, siinä missä Tarot-kortit (tai jopa pelikortit), unet, tms.
JOS itse haluaisin vastauksia tai katsoa tulevaisuuteen, en käyttäisi siihen spiritismiä, koska sen "maine" toimii häiritsevänä tekijänä. - SB
ei todellakaan kannata alkaa leikkimään saatanan kanssa! jos aloitat, se ei tule jättämään sinua rauhaan. jotkut eivät usko että kyse olisi saatanasta koska eivät usko saatanan tai jumalan olemassaoloon.
mutta muista, että jumala on olemassa joka on rakkaus. jumalassa ei ole pelkoa. saatana on pahuus. en tiedä uskotko itse näihin asioihin, mutta ne ovat totta.
eräs ystäväni (ennenkuin tuli uskoon) leikki spiritismiä kavereidensa kanssa. lasi liikkui laudalla ilman että kukaan siihen olisi koskenut. samaan aikaan hyllyssä ollut tyhjä lasi räjähti. (lasinsirpaleita oli sitten loydetty ylemmiltäkin hyllyiltä)...
raamattu varoittaa kyseisistä "leikeistä" koska niissä on aina saatana takana. sama pätee vainajahenkiin otettava yhteys. eli ensinnäkin ei ole mahdollista puhua kuoleelle tai kuollut puhuisi elävälle ihmiselle. kuolleen henkilon henki on mennyt joko taivaaseen tai helvettiin, joten nämä "vainajahenget" ovat saatanan eksytystä.- sellasta joo
kaks kertaa olen kokeillut ja tulos on että ulkona alko toisella kerralla sataan vettä.
siihen täytyy kai sanoo että "hui!" - ERÄ-JORMA
sellasta joo kirjoitti:
kaks kertaa olen kokeillut ja tulos on että ulkona alko toisella kerralla sataan vettä.
siihen täytyy kai sanoo että "hui!"Tunkekaa hei tomaatti vasempaa korvaa ja kasvakaa aikuisiks... Huvittavia juttuja muuten ;D
- ERÄ-JORMA
ERÄ-JORMA kirjoitti:
Tunkekaa hei tomaatti vasempaa korvaa ja kasvakaa aikuisiks... Huvittavia juttuja muuten ;D
Pelkkä pelle!!! miettikäähän vähän... onko iso ihme jos joku lasi vähän liikkuu??? no ei ainakaan mun mielest... iso ihme sen sijaan on se että kun Jeesus paransi sairaita yms. että ehkä sitä kannattais olla ennemmin jumalan puolella ku jonkuu saatanan... ;D
- juttua kokeillut
sellasta joo kirjoitti:
siihen täytyy kai sanoo että "hui!"Kun pelasin toista kertaa, ulkona alkoin satamaan myös.
??
- g
Eikai teistä kukaan usko tosissaan tollaseen paskaan!!??
Jos se ois totta, niin kaikki ois maan päällä ihan varmasti todella uskovaista porukkaa, ei tarvis enää uskoa ja epäillä vaan TIEDETTÄS Jumalan ja saatanan olevan olemassa!!
Pelissä on aina mukana yksi tai useampi kamu jolla tekee mieli vähän jäyniä..
tehän ootte ku pikkukersoja jotka uskoo kummituksiin ja mörköön sängyn alla!!
Se on totta että se varmasti on saatanan peli ja ei hyvästä, siksi en pelaa, mutta ei nyt perkele kukaan ala tavaroita siirtelee, se on varma!- Minänen...
Mun kamut pelas kahestaa, ja ne kysy et mitä toinen niist ajattelee, sit se lasi alko liikkuu S:n kohalle, ja sit yhtäkkii sen toisen takki (joka oli maassa) sen huppu tippu sen toisen sukan päälle, ja SE AJATTELI SUKKAA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536505Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava171391Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard81136- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,144885- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15848Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847