2 x office

minä

Onko mahdollista asentaa 2 officepakettia samalle koneelle ( kielet suomi englanti)

15

2062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi?

Kun voit valita kieliasetuksista minkä kielen milloinkin haluat. Itsekin käytän välillä englanninkielistä, välillä suomenkielistä.

• tumpelo

ne valitaan, pitääkö olla joku kielipaketti lisukkeena?

• minä

Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?

• menee...
        minä kirjoitti:

Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?

Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings

• minä
        menee... kirjoitti:

Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings

Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file

• kaikki...
        minä kirjoitti:

Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file

...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.

• minä
        kaikki... kirjoitti:

...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.

Kumma juttu.. kokeilin tätä:
        Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi....

• kieliasetukset
        minä kirjoitti:

Kumma juttu.. kokeilin tätä:
        Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi....

Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.

• minä
        kieliasetukset kirjoitti:

Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.

No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
        Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
        Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
        :(

• noin pitäisi toimia
        minä kirjoitti:

No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
        Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
        Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
        :(

Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.

• Karri442
        noin pitäisi toimia kirjoitti:

Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.

Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.

• minä
        noin pitäisi toimia kirjoitti:

Niin ... Mahtaakohan kone olla loukkaatunut siitä, kun ole asentanut office xp fin ja publisher xp engl samaan koneeseen. Nyt "kaikki ohjelmat listassa on 2 paikkaa: Ms office tools ja Ms office työkalut. No molemmista ole yrittäyt vaihtaa kieltä ja olen koemielessä poistanut publisherinkin, mutta ei onnaa...

• ei mulla ainaakaan ole...
        Karri442 kirjoitti:

Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.

...kuin yksi versio ja sieltä voi Office Toolseista käydä muuttamassa halutun kielen.

• thoms
        Karri442 kirjoitti:

Mistä saa kielipaketteja? Minulla siis on englannin kielinen Office Xp (Word 2002), haluan Wordin suomen kieliseksi.

• Rapsu77

Itselläni ympäristö, jossa on Ruotsi, Englanti ja Suomi käytössä. Vielä kun kun saisi suomenkielen oikoluvun (joka on tuloillaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      86
      4108
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      124
      3614
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      85
      3406
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe