Onko mahdollista asentaa 2 officepakettia samalle koneelle ( kielet suomi englanti)
2 x office
15
2028
Vastaukset
- pitäisi?
Kun voit valita kieliasetuksista minkä kielen milloinkin haluat. Itsekin käytän välillä englanninkielistä, välillä suomenkielistä.
- tumpelo
ne valitaan, pitääkö olla joku kielipaketti lisukkeena?
- minä
Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?
- menee...
minä kirjoitti:
Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?
Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings
- minä
menee... kirjoitti:
Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings
Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file
- kaikki...
minä kirjoitti:
Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file
...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.
- minä
kaikki... kirjoitti:
...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.
Kumma juttu.. kokeilin tätä:
Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi.... - kieliasetukset
minä kirjoitti:
Kumma juttu.. kokeilin tätä:
Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi....Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.
- minä
kieliasetukset kirjoitti:
Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.
No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
:( - noin pitäisi toimia
minä kirjoitti:
No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
:(Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.
- Karri442
noin pitäisi toimia kirjoitti:
Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.
Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.
- minä
noin pitäisi toimia kirjoitti:
Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.
Niin ... Mahtaakohan kone olla loukkaatunut siitä, kun ole asentanut office xp fin ja publisher xp engl samaan koneeseen. Nyt "kaikki ohjelmat listassa on 2 paikkaa: Ms office tools ja Ms office työkalut. No molemmista ole yrittäyt vaihtaa kieltä ja olen koemielessä poistanut publisherinkin, mutta ei onnaa...
- ei mulla ainaakaan ole...
Karri442 kirjoitti:
Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.
...kuin yksi versio ja sieltä voi Office Toolseista käydä muuttamassa halutun kielen.
- thoms
Karri442 kirjoitti:
Mistä saa kielipaketteja? Minulla siis on englannin kielinen Office Xp (Word 2002), haluan Wordin suomen kieliseksi.
- Rapsu77
Itselläni ympäristö, jossa on Ruotsi, Englanti ja Suomi käytössä. Vielä kun kun saisi suomenkielen oikoluvun (joka on tuloillaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245