2 x office

minä

Onko mahdollista asentaa 2 officepakettia samalle koneelle ( kielet suomi englanti)

15

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi?

      Kun voit valita kieliasetuksista minkä kielen milloinkin haluat. Itsekin käytän välillä englanninkielistä, välillä suomenkielistä.

      • tumpelo

        ne valitaan, pitääkö olla joku kielipaketti lisukkeena?


      • minä

        Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?


      • menee...
        minä kirjoitti:

        Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?

        Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings


      • minä
        menee... kirjoitti:

        Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings

        Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file


      • kaikki...
        minä kirjoitti:

        Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file

        ...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.


      • minä
        kaikki... kirjoitti:

        ...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.

        Kumma juttu.. kokeilin tätä:
        Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi....


      • kieliasetukset
        minä kirjoitti:

        Kumma juttu.. kokeilin tätä:
        Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi....

        Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.


      • minä
        kieliasetukset kirjoitti:

        Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.

        No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
        Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
        Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
        :(


      • noin pitäisi toimia
        minä kirjoitti:

        No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
        Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
        Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
        :(

        Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.


      • Karri442
        noin pitäisi toimia kirjoitti:

        Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.

        Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.


      • minä
        noin pitäisi toimia kirjoitti:

        Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.

        Niin ... Mahtaakohan kone olla loukkaatunut siitä, kun ole asentanut office xp fin ja publisher xp engl samaan koneeseen. Nyt "kaikki ohjelmat listassa on 2 paikkaa: Ms office tools ja Ms office työkalut. No molemmista ole yrittäyt vaihtaa kieltä ja olen koemielessä poistanut publisherinkin, mutta ei onnaa...


      • ei mulla ainaakaan ole...
        Karri442 kirjoitti:

        Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.

        ...kuin yksi versio ja sieltä voi Office Toolseista käydä muuttamassa halutun kielen.


      • thoms
        Karri442 kirjoitti:

        Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.

        Mistä saa kielipaketteja? Minulla siis on englannin kielinen Office Xp (Word 2002), haluan Wordin suomen kieliseksi.


    • Rapsu77

      Itselläni ympäristö, jossa on Ruotsi, Englanti ja Suomi käytössä. Vielä kun kun saisi suomenkielen oikoluvun (joka on tuloillaan).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe