Pixmaniasta taas

silmäänkustu

Tilasin viime keskiviikkona pixmaniasta digikameran, jonka kyseinen putiikki lupasi toimittaa kahdessa vuorokaudessa. Sähköpostiini sain DHL:n seurantanumeron, joka paljasti, että tuote tosiaan saapuikin kahdessa päivässä, mutta vain Helsinkiin asti. Sen jälkeen DHL:llä ei ole tietoa tuotteesta. Myöskin pixmanian verkkosivuilla lukee, että tuote on toimitettu. Kysymys herääkin, pitäisikö tämä noutaa jostain erillisestä konttorista täällä Tampereella, luulisi nyt, että siitä olisi edes ilmoitettu? Minkä yhtiön palveluja pixmania käyttää Suomessa, matkahuollon, postin, jonkun muun?

6

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VKe

      Itse pystyin seuraamaan kameran kulkua alusta loppuun netissä ja DHL hoiti tavaran kuljetuksen niin Ranskassa kuin täällä Suomessakin, eli kuskasivat sen kotiovelle asti (kuittasin sen vastaanotetuksi). Pitäisihän siitä toisaalta saapumisilmoitus tulla, jos paketti pitäisi jostain noutaa. Soita sinne Pixmanian helppariin ja vaadi heitä selvittämään tilanne kuriirinsa kanssa.

      • xLMGx

        Oon pystyny seuraa hyvin lähetystä, ja jopa mun hieman uhkailevaan sähköpostiin vastattiin alle tunnissa kai...mut kuinka kauan sul meni ennen kuin dhl toi helsingistä paketin kotiovelle?...paketti ehti helsinkiin mul kello 07.56..onko mahiksii et ehtii tänään?


    • Lumix FX8

      Toinen tapaus. Tilattu 11.10.05. Maksettu samalla kertaa pankkisiirrolla, josta tilauksen hyväksymiseen 2 päivän viive.
      Tilauksen seuranta on takkuillut, "sähköpostiosoite ei enää ole käytössä", kuitenkin nyt jo pääsee sivuille, jossa kerrotaan tilauksen odottavan käsittelyä. Samalla annetaan pieni vinkki logistiikkaongelmista varastossa, josta voi aiheutua "pientä viivästymistä"...
      Aina roiskuu, kun rapataan, onneksi ei ole tulipalokiire. Pixmanin nopea toimitus tuotteille ei kuitenkaan saa meikäläistä vakuuttuneeksi. Kuljetus on sitten varmaankin toisen jutun arvoinen, kun saavat lähetyksen viimein liikkeelle, saa nähdä.

      • Lumix FX8

        Lähetys saapui vihdoinkin, ilman suurempia ruhjeita. Lopputulokseen voi olla tässä vaiheessa tyytyväinen, parin vuoden päästä on loppuyhteenvedon aika!


      • visailija
        Lumix FX8 kirjoitti:

        Lähetys saapui vihdoinkin, ilman suurempia ruhjeita. Lopputulokseen voi olla tässä vaiheessa tyytyväinen, parin vuoden päästä on loppuyhteenvedon aika!

        Miksi niitä kamoja maksellaan etukäteen? Luottokortit on keksitty, jos se ei kelpaa niin firmassa on taatusti mätää.


      • Ahti Kangas
        visailija kirjoitti:

        Miksi niitä kamoja maksellaan etukäteen? Luottokortit on keksitty, jos se ei kelpaa niin firmassa on taatusti mätää.

        Visailija, tiedän varsin kunniallisia firmoja jotka eivät tarkoituksella hyväksy luottokorttia verkkomaksuna. Syy on seuraava:

        Olen itse jonkinverran tehnyt ostoksia internetistä ja aina luottokortilla. Joitain toimitus yms. ongelmia on muutaman kerran ilmennyt enkä ole isommin käynyt poraamaan myyjäliikkeen asiaspalveluun vaan reklamoinut Luottokuntaa perusteettomasta veloituksesta koska myyjäliike ei ole toimittanut veloitusta vastaavaa palvelua/tuotetta. Joka kerta Luottokunta on hyvittänyt ko. rivin laskultani.

        Asia on näet niin, että on myyjäliikkeen vastuulla osoittaa, että asiakas on saanut tuotteen/palvelun jolloin hän on oikeutettu saamaan maksunsa. Ei siis asiakkaan vastuulla ole osoittaa, että hän ei ole saanut tuotetta/palvelua.

        Tämä on varsin kuluttajaystävällistä. Tietenkin epärehellinen asiakas voi käyttää tätä väärin mutta se polku lienee varsin lyhyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe