Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

richardsonin Maaorava!

turku..

myydään riksu uros. hyvään kotiin, ajan puutteen vuoksi. Mukaan tulee terra 250l ja tarvikkeet ruoat. Hp.250e. Voit ostaa myös pelkän kurren:) kysy lisää [email protected]

6

4985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _theree

      Taas pon ostettu pelkästä mielijohteesta maaorava..

      Olisko kannattainu miettii ennenku ostat..toiki oli sul varmaa kaks viikkoo..jos sitäkää..

      'Vittu et tollaset ihmiset on perseestä!!

      • riksu

        Ei ole siitä kysymys. Kurre tuli meille koska entinen omistaja (kaverini) tuli sille allergiseksi, eikä saanut myytyä nopeasti oravaa pos. Oravan kohtalo olisi ollut lopetus, joten minä otin sen. Minulla on jo ennestään niin monta "karvakakaraa"..., oravan parasta vaan ajattelen :) Ettäs eipäs hermoilla ennen kun taustat tiedetään....


      • .....
        riksu kirjoitti:

        Ei ole siitä kysymys. Kurre tuli meille koska entinen omistaja (kaverini) tuli sille allergiseksi, eikä saanut myytyä nopeasti oravaa pos. Oravan kohtalo olisi ollut lopetus, joten minä otin sen. Minulla on jo ennestään niin monta "karvakakaraa"..., oravan parasta vaan ajattelen :) Ettäs eipäs hermoilla ennen kun taustat tiedetään....

        koti löytynyt


    • -LaLLa-

      heippa, asun tampereella ja olisin kiinnostunut pelkästä riksusta. terraario sun muuta tarvikkeet löytyy kyllä omasta takaa. Näkisin mielelläni kuvan ja hintaakin tiedustelsin mieluusti pelkästä kurresta. Vähän luonnetta sun muita tietoja. T. laura
      P.s. Vastaus jos mitenkään mahdollista sähköpostilla.

    • ella

      Moikka kaikki !

      Tahtoisin hirveästi jonkin jyrsiän.Perheellämmä on koira ja kissa jo joten onko mahdollista ottaa jyrsiää ? Olen 13-vuotias tyttö ja eläin olisi minu.Toki vanhempani auttaisivat tarpeen tullen.Tämä ei ole mikään hetken mielijohde,vaan monen vuoden vastuu ja olen jo monta vuotta toivonut jyrsiää.Elikkä sellainen eläin mikä sopii nuorelle tytölle jolla on muutaman kerran viikossa harrastuksia ja perheellä on kissa ja koira.Laittakaa viestiä jos on ideoita mikä eläin sopisi :) kiitos kaikille vastanneille ! t.ella

    • Nice ihminen

      Ella, suosittelen hamsteria.
      Se on yöeläin, mutta koiraan menee paljon aikaa päivisin.
      Ja iltaisinkaan tuskin sinulla on harrastuksia.
      Minulla on hamsteri...Paneudu huolellisesti hoito-ohjeisiin niin ettet saisi kovin usein hamspaista...Minä olen saanut...Mutta älä pelästy! Ei se satu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe