Mitä maksaa jos hommaa tapetoijan, ettei tarvitse itse ruveta tapetoimaan?
Mitä maksaa tapetoija
6
3974
Vastaukset
- Osaaja
monesta asiasta. Mm.siitä millaiset pohjatyöt täytyy tehdä. Täytyykö vanha tapetti poistaa, maalata ennen uuden tapetin laittoa, tasoittaa jne. Millaista uusi tapetti on, vapaa-, vuoro- vai tasakohdisteista? Kuinka paljon tapetoitavaa pintaa on?
- vaikka
25 euroa tunti.
- Osaaja
Oon tehny 12€/h, jos pohjatyöt on tehty.
- marsuspulk85
Osaaja kirjoitti:
Oon tehny 12€/h, jos pohjatyöt on tehty.
Meillä ei hirveän tarkasti tarvi tapetoida, olemme itse jo vähän tapetoinu, eikä olla paljon tasattu seinää kun otettiin vanhat tapetit pois. Mutta ei oikeen ole aikaa itse tapetoida.
- päälle uusi
Vanha on tiukassa , ei kannata pois alkaa repiin. Entinen omistaja on meinannut jotain tehdä, seinä on kuin kissa olisi siinä kynsiään teroittanut,
näkyykö uuden tapetin alta jos laittaa siihen päälle vaan ?
Millä olisi paras tasoittaa ennen uuden tapetin laittamista, jos tuo ensimmäinen konsti ei onnistu.
Onhan kai sellaisia tapetteja, jotka peittävät melko hyvin vähäisiä jälkiä, on sitten varmaan hinnoissakin eroja. - 1234567
päälle uusi kirjoitti:
Vanha on tiukassa , ei kannata pois alkaa repiin. Entinen omistaja on meinannut jotain tehdä, seinä on kuin kissa olisi siinä kynsiään teroittanut,
näkyykö uuden tapetin alta jos laittaa siihen päälle vaan ?
Millä olisi paras tasoittaa ennen uuden tapetin laittamista, jos tuo ensimmäinen konsti ei onnistu.
Onhan kai sellaisia tapetteja, jotka peittävät melko hyvin vähäisiä jälkiä, on sitten varmaan hinnoissakin eroja.kastele suihkupullolla tai luutulla se entinen tapetti niin se lähtee hyvin poisa Meillä ollaan juuri tekemässä ja saatiin seinät puhtaaksi ja siihen uusitapetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898