Palaanpa vielä tähän meidän villakoiran synnytykseen ja sen edistymiseen.
Kertokaa jos olen väärässä :) Mutta olen jostain kauan sitten lukenut (silloin kun ensimmäinen koirani synnytti eka pennut), että vihreä väri synnytyksen yhteydessä emätinvuodossa on hälyyttävä merkki siitä, että kaikki ei ole hyvin syntyvillä pennuilla. huomasin tämän värin villiksemme virtsassa jo avautumisvaiheen alussa.
Huolestuneena soitin eläinlääkärille ja hän sanoi sen olevan aivan normaalia ja että väri tulee istukasta. No sen kyllä tiedän että istukka värjää vihreäksi rikkoutuessaan, mutta että se olisi normaalia...
kertokaapa kokemuksistanne asiaan liittyen.
Vihreä väri virtsassa
4
4750
Vastaukset
Turussa legendaarisen maineen saavuttanut Lennart Fagerlund minulle. Opetti että siinä vaiheessa olisi ehdottoman välttämätöntä soittaa hänelle ja tulla kipin kapin vastaanotolle.
Joten samoin ajatellaan. Opetti minulle ja kirjoitti paperille VAARAN MERKKI 1- FAU
vihreä väri tarkottaa sitä,että siellä on istukka irti.
Käytännössä pentu pitäisi saada ulos puolen tunnin sisällä istukan irtoamisesta,koska muuten loppuu happi ja se nyt ei tunnetusti pääty hyvin. - kirveli
Heh en mitenkään halua sua pilkata, mutta nauratti vähän. Onkohan se jotenkin epänormaalia, että koira pissii vihreää virtsaa? Ei...pä.
- villis
..normaalisti ole virtsan väri vihreä, kyllä se ihan keltaista on normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078