Huomenna se on sitten minun kohdallani täysi; puolivuosisataa. Löysin tuolta "positiivarien" sivuilta hyvän elämänohjeen ja aion sen mukaan jatkossa elellä. Laitan sen tähän että siitä ehkä olisi jollekin toisellekin iloa ja ehkä hyötyäkin ;))) 

"Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa: 
kyllä on naisen elämä rankkaa. 
Veltostuu vatsa ja roikkuu rinta, 
eikä sileä ole enää reidenkään pinta. 
Alkaa vaivata tanttatauti, 
unohda se ja elämästä nauti! 
Höyrytä, haudo ja itseäs helli, 
kylvetä, kuori ja yrteissä kelli. 
Pääsee näin valloilleen kehon kieli, 
hohtavat silmät ja virkistyy mieli. 
Katsoo pian peilistä uusi nainen: 
lähes täydellinen, siis (minun)/sinunlainen. 
Marjo"
Kiitoksia "Marjo"!
Puolivuosisataa
10
572
Vastaukset
onnneeeaaa vaaan,paaaljoon onnneaaa vaan...paljon onnea Vio-letti,paljon onnea vaan...toivottaapi Miisu:)))
- tuffe
Hyvät ohjeet olit löytänyt :))
Aamulla skoolaan kahvimukilla päivän kunniaksi :) - Mini Cooper
Surunvalittelut!
 - vio-letti
Kiitoksia ny kauhian paljo!
Se on kuulkaas suuri elämänmuutos ku tähän saakka on ollu vaan vähä yli neljänkymmenen ja ny alkaa justiinsa lähennellä kuuttakymmentä.. ;)))- Risuparta
vaan eihän se kuuskytä niin nopsaan tule mut se 50 villitys.

- suna45
ONNEA VAAN;) PERÄSSÄ TULLAAN;))
 "runo".
tosi paljon onnea syntymäpäivän johdosta.- Loistava.polku
Luulen että olet sitä tyyppiä, joka vain paranee vanhetessaan.
Perässä tullaan! - sinkku55
Minä täytin jo kuukausi sitten:))))))
Eli viidenkymmenen villitys on iskenyt,niin ne on mulle väittäneet:))))))- vio-letti
Vielä ei ole viidenkymmenen villitys alkanut tuntua, miltähän se tuntuu kun se tulee? Toivottavasti on oikein mukavaa!!!
Vielä kerran kiitoksia kaikille!!!
;))) Vio-letti - nyt siis jo yli viidenkymmenen. :))) 

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927