Huomenna se on sitten minun kohdallani täysi; puolivuosisataa. Löysin tuolta "positiivarien" sivuilta hyvän elämänohjeen ja aion sen mukaan jatkossa elellä. Laitan sen tähän että siitä ehkä olisi jollekin toisellekin iloa ja ehkä hyötyäkin ;)))
"Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa:
kyllä on naisen elämä rankkaa.
Veltostuu vatsa ja roikkuu rinta,
eikä sileä ole enää reidenkään pinta.
Alkaa vaivata tanttatauti,
unohda se ja elämästä nauti!
Höyrytä, haudo ja itseäs helli,
kylvetä, kuori ja yrteissä kelli.
Pääsee näin valloilleen kehon kieli,
hohtavat silmät ja virkistyy mieli.
Katsoo pian peilistä uusi nainen:
lähes täydellinen, siis (minun)/sinunlainen.
Marjo"
Kiitoksia "Marjo"!
Puolivuosisataa
10
574
Vastaukset
onnneeeaaa vaaan,paaaljoon onnneaaa vaan...paljon onnea Vio-letti,paljon onnea vaan...toivottaapi Miisu:)))
- tuffe
Hyvät ohjeet olit löytänyt :))
Aamulla skoolaan kahvimukilla päivän kunniaksi :) - Mini Cooper
Surunvalittelut!
- vio-letti
Kiitoksia ny kauhian paljo!
Se on kuulkaas suuri elämänmuutos ku tähän saakka on ollu vaan vähä yli neljänkymmenen ja ny alkaa justiinsa lähennellä kuuttakymmentä.. ;)))- Risuparta
vaan eihän se kuuskytä niin nopsaan tule mut se 50 villitys.
- suna45
ONNEA VAAN;) PERÄSSÄ TULLAAN;))
"runo".
tosi paljon onnea syntymäpäivän johdosta.- Loistava.polku
Luulen että olet sitä tyyppiä, joka vain paranee vanhetessaan.
Perässä tullaan! - sinkku55
Minä täytin jo kuukausi sitten:))))))
Eli viidenkymmenen villitys on iskenyt,niin ne on mulle väittäneet:))))))- vio-letti
Vielä ei ole viidenkymmenen villitys alkanut tuntua, miltähän se tuntuu kun se tulee? Toivottavasti on oikein mukavaa!!!
Vielä kerran kiitoksia kaikille!!!
;))) Vio-letti - nyt siis jo yli viidenkymmenen. :)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836402Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444471Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön623644Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162295Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352275Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44875- 90810
- 59715