Hei nöffien omistajat!

mä vaan

Kertoisitteko minkälaisia iho-ongelmia on koirillanne ollut hot spot:in lisäksi? Me saimme riesaksemme liian uimisen ja kostean lämpöisen kesän johdosta, iho tulehduksen ja sitkeässä tuntuu olevan. Millaisia apuja olette iho ongelmiin saaneet/käyttäneet?
Olisin myös kiinnostunut kuinka periytyviä nämä iho-ongelmat ovat?

4

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaanpaikkaan

      Hei,

      ikävää että nöffisi kärsii iho-oneglmista. Kannattaa kuitenkin kertoa ja kysellä niistä ns. virallisella palstalla:

      www.lemmikkipalstat.net ->nöffipalsta

      Täältä voit saada niin sairaita vastauksia ettei ole tosiakaan

    • matti

      Meillä tuli jo pennulla hotspot.
      Ajettiin karvat ihottuma-alueelta ja sen ympäriltä kokonaan.
      Joka aamu ja ilta puhdistus antiseptisella puhdistusaineella.
      Viikon päästä koiralla ei enää paljon näkynyt merkkejä ihottumasta, paitsi että karvat ajeltu takapäästä=).
      Hotspotissa nopeus on valttia: tämä ihottuma leviää erittäin nopeasti ilman hoitoa.

      • mä vaan

        Meillä ole kuitenkaan kyse hotspotista vaan karstaisesta ihotulehduksesta. Olipa ikävää, että koiranne sai jo pentuna tuon "vaivan" kun se uusii sitten niin helposti. Jotkut ovat saaneet ihon ongelmiin apua Viacutan öljystä, jota saa apteekista ja eläinlääkäriltä (eläinlääkärillä huomattavasti halvempaa, ainakin täällä päin). Viacutan sisältää tärkeitä rasvahappoja ja auttaa ihon hyvin voinnissa ja vahvistaa näin ollen ihon puolustus järjestelmää (olikohan nyt väärin sanottu)... :)
        Kuitenkin, taistelemme edelleen tuon karstaisen ihotulehduksen kanssa, vaikkakin se on jo parempaan päin. Ongelmana on se, että koirat rämpivät mielellään kaikki kosteat paikat mitä löytävät ja näin olleen ovat vähän väliä märkiä...


      • pandora
        mä vaan kirjoitti:

        Meillä ole kuitenkaan kyse hotspotista vaan karstaisesta ihotulehduksesta. Olipa ikävää, että koiranne sai jo pentuna tuon "vaivan" kun se uusii sitten niin helposti. Jotkut ovat saaneet ihon ongelmiin apua Viacutan öljystä, jota saa apteekista ja eläinlääkäriltä (eläinlääkärillä huomattavasti halvempaa, ainakin täällä päin). Viacutan sisältää tärkeitä rasvahappoja ja auttaa ihon hyvin voinnissa ja vahvistaa näin ollen ihon puolustus järjestelmää (olikohan nyt väärin sanottu)... :)
        Kuitenkin, taistelemme edelleen tuon karstaisen ihotulehduksen kanssa, vaikkakin se on jo parempaan päin. Ongelmana on se, että koirat rämpivät mielellään kaikki kosteat paikat mitä löytävät ja näin olleen ovat vähän väliä märkiä...

        ihottumia onpi monenlaisia, meillä koettu hotspotit ja allergiset ihottumat, ja hormoniruvet..minkä ikäinen kyseinen koira on?kun rapsutat ihottumakohtaa,tuleeko siitä verta?ihottumaa ja kaiken maailman rupia pidetään mitättöminä vaivoina, mutta hoitamattomana niistä saa tosi pitkäkestoisen kaverin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe