onko muilla kokemuksia tuotteen palautuksesta erätukkuun, kuinka helposti hoituu. tilasin jahti kalvokengät noin viisi viikkoa sitten!!! kokoa 45.. paketti saapui eilen ja kengät olivatkin kokoa 43 elikkä eivät sopineet sitten jalkaan. kokeilin tänään soittaa tilauspalveluun useita kertoja,mutta numero tuntui olevan aina varattu.. en ole yleensä tilannut mitään postimyynnistä mutta nyt haksahdin ja taitaa jäädä tämä tilaus kanssa viimeiseksi.
erätukku
3
1188
Vastaukset
- paketti
Oliko erätukun sivulla mitään ohjeita? Oliko paketissa ohjeita vaihdon/palautuksen varalta (ilmeisesti ei kun täältä kyselet)? Itse olen palauttanut postimyynnin tavaroita postitse lähettämällä paketin takaisin saatekirjeen kera.
- rusinapimppa
taisit samasta kirjoittaa eralle.netissäkin.
mutta vaikka kengät olisivat virheettömät ja oikeaa kokoa saa ne palauttaa. yleensä 2 viikon sisällä siitä ku ne on saapunut. postimyynnissä on aina palautus oikeus. tai tietenki olis hyvä jos viittit käydä paikanpäällä niin voisit tunkea ne monot myyjän hanuriin. - lunta odotellessa
Itse tilasin kalvopuvun, jonka takin jouduin vaihtamaan. Otin asiasta ensin yhteyttä sähköpostitse Erätukkuun (osoite erätukun sivuilta), josta sain toimintaohjeet. Palautin takin postitse, ja sain uuden, ilman uusia postikuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574