Tietääkö kukaan Rakennusgemini Oy:stä? Millaset työolot,palkat tai muuta mielenkiintoista. Hakevat useasti inssejä töihin Espooseen ja Porvooseen.
Rakennusgemini
10
1755
Vastaukset
- kuullut puskasta
edes harkitse vaihtoehtona Geminiä!!!
On kai pääkaupunkiseudulla muitakin yrityksiä.- exrakmiessss
kaheliko meinaat olla että gemini
- se.se
Parin teekkarin perustama, mulle sulle meille?
- tosiaan
Dipi-inssien perustama huuhaa, mulle sulle?
- solisti
Sollilla on vapaitapaikkoja hae sinne
- yujtyu
solisti kirjoitti:
Sollilla on vapaitapaikkoja hae sinne
ota suo jos et puolalaisten työehdoilla mene
- raksu
No jos nyt edes yrittäisi vastata.
Mikäli Rakennusgemini on samaa lafkaa kuin Quattrogemini tai Quattrocon, niin se on luultavasti melko kovanaamojen firma.
Q duunaa paljon Venäjällä, tupakkatehtaita jne...ja öljynporauslauttojen jalustoja jossain Sahalinilla. Kotimaan pilipaliduunit on tietty toinen juttu.
Luulisin että ramboin raksafirma tällä hetkellä Lemconin ohella. Ei homppeleille. Mene jos haluat kuolla saappaat jalassa. - kusetettu2
Onko mennyt konkurssiin, tietoa kaivataan.
- Anonyymi
Ei.kannata....
- Anonyymi
Mestarit tiedä mistään mitään. T.veka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728