Tietääkö kukaan Rakennusgemini Oy:stä? Millaset työolot,palkat tai muuta mielenkiintoista. Hakevat useasti inssejä töihin Espooseen ja Porvooseen.
Rakennusgemini
10
1926
Vastaukset
- kuullut puskasta
edes harkitse vaihtoehtona Geminiä!!!
On kai pääkaupunkiseudulla muitakin yrityksiä.- exrakmiessss
kaheliko meinaat olla että gemini
- se.se
Parin teekkarin perustama, mulle sulle meille?
- tosiaan
Dipi-inssien perustama huuhaa, mulle sulle?
- solisti
Sollilla on vapaitapaikkoja hae sinne
- yujtyu
solisti kirjoitti:
Sollilla on vapaitapaikkoja hae sinne
ota suo jos et puolalaisten työehdoilla mene
- raksu
No jos nyt edes yrittäisi vastata.
Mikäli Rakennusgemini on samaa lafkaa kuin Quattrogemini tai Quattrocon, niin se on luultavasti melko kovanaamojen firma.
Q duunaa paljon Venäjällä, tupakkatehtaita jne...ja öljynporauslauttojen jalustoja jossain Sahalinilla. Kotimaan pilipaliduunit on tietty toinen juttu.
Luulisin että ramboin raksafirma tällä hetkellä Lemconin ohella. Ei homppeleille. Mene jos haluat kuolla saappaat jalassa. - kusetettu2
Onko mennyt konkurssiin, tietoa kaivataan.
- Anonyymi
Ei.kannata....
- Anonyymi
Mestarit tiedä mistään mitään. T.veka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584