Tietääkö kukaan Rakennusgemini Oy:stä? Millaset työolot,palkat tai muuta mielenkiintoista. Hakevat useasti inssejä töihin Espooseen ja Porvooseen.
Rakennusgemini
10
1813
Vastaukset
- kuullut puskasta
edes harkitse vaihtoehtona Geminiä!!!
On kai pääkaupunkiseudulla muitakin yrityksiä.- exrakmiessss
kaheliko meinaat olla että gemini
- se.se
Parin teekkarin perustama, mulle sulle meille?
- tosiaan
Dipi-inssien perustama huuhaa, mulle sulle?
- solisti
Sollilla on vapaitapaikkoja hae sinne
- yujtyu
solisti kirjoitti:
Sollilla on vapaitapaikkoja hae sinne
ota suo jos et puolalaisten työehdoilla mene
- raksu
No jos nyt edes yrittäisi vastata.
Mikäli Rakennusgemini on samaa lafkaa kuin Quattrogemini tai Quattrocon, niin se on luultavasti melko kovanaamojen firma.
Q duunaa paljon Venäjällä, tupakkatehtaita jne...ja öljynporauslauttojen jalustoja jossain Sahalinilla. Kotimaan pilipaliduunit on tietty toinen juttu.
Luulisin että ramboin raksafirma tällä hetkellä Lemconin ohella. Ei homppeleille. Mene jos haluat kuolla saappaat jalassa. - kusetettu2
Onko mennyt konkurssiin, tietoa kaivataan.
- Anonyymi
Ei.kannata....
- Anonyymi
Mestarit tiedä mistään mitään. T.veka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741