päivän naurut

shadow

Eilettäin eteeni tupsahti naisihminen joka alkoi välittömästi puhumaan alettuaan köhiä ankarasti. Hetken siinä kakisteltuaan hän sitten pihisi, että olisin todistanut sinulle Jeesuksesta mutta paholainen vei juuri nyt äänen...ja jatkoi olethan jo jeesuksessa ja uskossa?
Johon minä, hampaita purren etten alkaisi hihittää, että tavallaan...uskossa ollaan.
Nainen olisi vielä kovasti halunnut jatkaa Jeesusjuttua mutta ei voinut puhua joten pakko oli olla hiljaa. Hän lähti sitten mutisten jotain paholaisesta ja henkivalloista.
Liekö ollut merkki ylhäältä vai Jumalattaren kieroa huumoria;)
Onko teillä vastaavia kokemuksia? Minkään uskonnon saarnaajista...ne kaikki tuntuvat oikein jahtaavan minua...

6

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • only-girl

      oisko pari viikkoo sitten meiän ovelle ilmesty joitakin jehovan todistajia.ne puol tuntia paasas siinnä meiän ovella "ikuisesta kärsimyksestä" jne..sitte ne kysy että oonko minä uskossa.sanoin etten kuuluu kirkkoon ja olen wicca,ne katto sitte vähä aikaa ja sanovat että minun pittää pelastaa itseni paholaiselta joka on ottanut minut valtaansa.
      :D

      • luminara

        Just noi jehovantodistajat on varmaan kaikkein pahimpia tuputtaan omaa uskontoaan toisille... Tai ainakin mulle on jääny sellainen kuva heistä.


    • luminara

      Eli olin täs psri kesää takaperin ottamas aurinkoa ja nauttimassa julan ja jumalattaren läsmäolosta ku pihaamme tupsahti joku vanhempi mieshenkilö jooka alkoi, raamattu kainalossa kuinkas muuten, puhua oikeasta uskonnosta. Kyseli vähän kaikkea tyyliin "millä perusteella ihminen valitsee uskonnon" ja jotai muuta ssellaista. olin sit siinä että itse valitsin omani sillä perusteella minkä todella koen omakseni. Missään vaiheessa ei tullut valintani sen suuremmin esille, mutta olisiko ollut kaulassani roikkuvan pentgrammin ansiota, mutta tää mies katseli mua aika epäilevästi, vaikkei kohteliaana(tai "peloissaan")asiasta mitään maininnut. Ku tää oli sit lähtenyt, kun ei saanut ilmeisesti haluamaansa, jäin mieetimään että mikä ihme saa jotkut tekemään noin, siis käännyttämään muita. Mielestäni tuo on aika hyvä merkki siitä, ettei oma uskonto ole kovin vakaalla pohjalla ja ajattelee että jos tuo uskoo samoin voin olla huoletta... Huoh! No meitä mahtuu moneen...

    • Albert_Antichrist

      Noh jokin aikaa sitten tuli pari mummelia vastaan ja antoi semmoisia lappusia joissa ylistettiin jeesusta ja sitten selitti jotain, kun ne oli lopettanut niin kysyin: "ai tää onki tämmöstä paperia johon voi pyyhkiä perseen?" sitten ne tuijotti vähän aikaa ja lähi käppäilemään. :D ei mitään sen maagisempaa.
      Tuo sinun kertomasi on paljon kiinnostavempi, ettet vaan itse aiheuttanut sitä yskää sille jehovalle? ;)
      ..mietin vaan..

    • AROSUSI-09

      Kerran tuli Jehovan siskoja aamulla ovelle,kun olin aika "kuosissa" ja aamustondis päällä,joka kyllä näkyi kylpytakin alta.Tytöt,nuorempi ja vanhempi,alkoivat jotain todistaa;Silmäilin aika hävyttömästi sitä nuorempaa ja ehdotin,että vois ton nuoremman sisaren kanssa mennä tonne makkariin todistamaan...Aika kiirus niille tuli kauas pois:D

      • hehee

        että voi kauhistus =)))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe