Haluan bernhardin koiran!

girl_11

moi kaikki! mulla on ollu marsu, mut annoin sen pois kun se oli TOSI tylsä otus!!!!! nyt haluisin bernhardilaisen mut iskä ei suostu ottamaan sitä kun se muka maksaa niin paljon ja en muka hoitais sitä!!! se sano et jos en jaksanu hoitaa marsuakaan en jaksa hoitaa koiraakaan mut kyl mä jaksaisin kun koirat on paljhon kivempii!!!!!! ja se väittää ettei mun aika eikä taidot riittäis mut kyl ne riittäis! kun eihän koirat tarvii muuta kun kerran päivässä lenkin ja välillä ruokaa?! miten saada iskä järkiinsä ja tajuamaan et oon ihan tarpeeks vanha ja vastuullinen ottamaan koiran!!????????? HELPPIÄ PLIIS!!!!!!!

6

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Nämäkin jutut muuttuvat yhä epäuskottavammiksi... suosittelisin hankkimaan oikean harrastuksen, voisit saada ihan oikeitakin kavereita, ettei vaan tarvitsisi kerjätä sitä negatiivista huomiota. Onnea elämään.

• justjuu

jos toi 11 sun nimen perässä on ikä,ni suosittelen kasvamaan vähän enempi ennenkä näin isoa koiraa otat.koira tarvii paljon muutakin kuin lenkkiä ja ruokaa.lue koirakirjoja ja rupea vaikka lenkittämään naapurin koiria ja sitä rataa näytä isällesi että opettelet käsittelemään koiria.ehkäpä joku päivä saatkin sen oman koiran kun vähän vielä kasvat.

• blackmagictiger
        justjuu kirjoitti:

jos toi 11 sun nimen perässä on ikä,ni suosittelen kasvamaan vähän enempi ennenkä näin isoa koiraa otat.koira tarvii paljon muutakin kuin lenkkiä ja ruokaa.lue koirakirjoja ja rupea vaikka lenkittämään naapurin koiria ja sitä rataa näytä isällesi että opettelet käsittelemään koiria.ehkäpä joku päivä saatkin sen oman koiran kun vähän vielä kasvat.

KYLL MÄKI HALUUN MUTTA ODOTAN VIELÄ MONTA VUOTTA

• blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

KYLL MÄKI HALUUN MUTTA ODOTAN VIELÄ MONTA VUOTTA

OIS UPEAA OMISTAA NIITÄ 2

• blackmagictiger
        justjuu kirjoitti:

EN OSAA TOHON SANOA YHTÄÄN MITÄÄN

• simba

Eiköhän olisi parasta et unohdat koko bertsun.. ei se vielä ole sulle sopiva koira..
      Itse halusin bertsun jo lapsena..mutta onneksi en saanut, sillä tuskin olisin osannut sitä hoitaa.. Nyt miulla viimeinkin on haaveideni koira...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8378
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3582
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      156
      1091
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      746
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      58
      633
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      607
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe