Haluan bernhardin koiran!

girl_11

moi kaikki! mulla on ollu marsu, mut annoin sen pois kun se oli TOSI tylsä otus!!!!! nyt haluisin bernhardilaisen mut iskä ei suostu ottamaan sitä kun se muka maksaa niin paljon ja en muka hoitais sitä!!! se sano et jos en jaksanu hoitaa marsuakaan en jaksa hoitaa koiraakaan mut kyl mä jaksaisin kun koirat on paljhon kivempii!!!!!! ja se väittää ettei mun aika eikä taidot riittäis mut kyl ne riittäis! kun eihän koirat tarvii muuta kun kerran päivässä lenkin ja välillä ruokaa?! miten saada iskä järkiinsä ja tajuamaan et oon ihan tarpeeks vanha ja vastuullinen ottamaan koiran!!????????? HELPPIÄ PLIIS!!!!!!!

6

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Nämäkin jutut muuttuvat yhä epäuskottavammiksi... suosittelisin hankkimaan oikean harrastuksen, voisit saada ihan oikeitakin kavereita, ettei vaan tarvitsisi kerjätä sitä negatiivista huomiota. Onnea elämään.

• justjuu

jos toi 11 sun nimen perässä on ikä,ni suosittelen kasvamaan vähän enempi ennenkä näin isoa koiraa otat.koira tarvii paljon muutakin kuin lenkkiä ja ruokaa.lue koirakirjoja ja rupea vaikka lenkittämään naapurin koiria ja sitä rataa näytä isällesi että opettelet käsittelemään koiria.ehkäpä joku päivä saatkin sen oman koiran kun vähän vielä kasvat.

• blackmagictiger
        justjuu kirjoitti:

jos toi 11 sun nimen perässä on ikä,ni suosittelen kasvamaan vähän enempi ennenkä näin isoa koiraa otat.koira tarvii paljon muutakin kuin lenkkiä ja ruokaa.lue koirakirjoja ja rupea vaikka lenkittämään naapurin koiria ja sitä rataa näytä isällesi että opettelet käsittelemään koiria.ehkäpä joku päivä saatkin sen oman koiran kun vähän vielä kasvat.

KYLL MÄKI HALUUN MUTTA ODOTAN VIELÄ MONTA VUOTTA

• blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

KYLL MÄKI HALUUN MUTTA ODOTAN VIELÄ MONTA VUOTTA

OIS UPEAA OMISTAA NIITÄ 2

• blackmagictiger
        justjuu kirjoitti:

EN OSAA TOHON SANOA YHTÄÄN MITÄÄN

• simba

Eiköhän olisi parasta et unohdat koko bertsun.. ei se vielä ole sulle sopiva koira..
      Itse halusin bertsun jo lapsena..mutta onneksi en saanut, sillä tuskin olisin osannut sitä hoitaa.. Nyt miulla viimeinkin on haaveideni koira...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3354
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      551
      2077
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1956
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1220
    Aihe