Mitään seksiä ei ole harrastettu jollei niin todisteta. Vai onko peiton heilutus jotain seksiä? Uskotteko hampaattomien puheita, kehuskeluja ne vaan on.
Seksiä ei ole harrastettu
4
1781
Vastaukset
- se tosiaan
noin kamalaa jos sitä seksiä olisi harrastettu? :D
Niin tarviiko sitä paljoa muuta todistetta. En suorana lähetyksenä nähnyt, mutta sattumalta oli jäänyt nauhalle tuo tapahtuma kun olin laittanut nauhotuksen päälle. Arvasin että vielä kaikenlaista tapahtuu ja puhutaan ja kun nukkumaan piti lähteä niin jätin tallennuksen päälle kun Kathylläkin oli mielenkiintoinen avautuminen menossa siitä miten muut häneen suhtautuvat. No kun sitten myöhemmin katselin tallennusta niin eipä tuosta kyllä jäänyt epäselvyyttä mitä tapahtui, vaikka peitto päällä olikin...
- pylly
nytkyi peiton alta.
- carli
mäkin uskon, kun kyseessä olevat itse sen pk-huoneessakin kertovat. Mitä muuten tollasta vanhaa juttua pitää vielä käsitellä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574