Miiko

Hmm..

Mitä pidätte nimestä Miiko Juhani? :) Mielestäni se on erittäin kaunis ja nuo kummatkin nimet sopivat yhteen. Miiko tuli mieleeni ja Juhani on mieheni toinen nimi :)

11

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm

musta hyvä , tunnenkin yhden pikkuisen jonka nimi on miiko...hieno nimi ja tuskin monellakaan ..vielä

• pakkanen

nimestä Miiko enkä myöskään muodosta Miko, joka on jätskimerkki monessa Euroopan maassa.
      Oma suosikkini olisi vanha, kunnon Mikko ja Juhani perään.

• hilkka-

Miiko kuulostaa kummalliselta ainakin nimenä

• ...........

olis ehdottomasti parempi.. Miikon voi vieras kuulla Mikkona ja muutenki "outo".. mutta makunsa kullakin niinkuin täällä palstalla on moneen kertaan todettu :)

• annakka

minulla tuli heti mieleen opiskelukaveri, tyttö nimeltään miiko.
      tarkistin väestörekisteristä ja hokkus pokkus, minä tunnen suomen ainoan naispuolisen miikon :-0

miikoja ei ole kovin montaa pojissakaan, mutta nimi näyttäisi olevan yleistymään päin.

1960-79 4 1 5
      1980-99 48 0 48
      2000-04 20 0 20
      2005 5 0 5
      Yhteensä 78 1

siis yhteensä 79 miikoa, joista miehiä 78.
      vuosina 1980-1999 48 miikoa, vuosina 2000-2004 20 miikoa ja tänä vuonna jo 5.

• Jane

Tuollaiseksi uusionimeksi aika kiva tuo Miiko. Vähän tulee tietysti mieleen kirjoitusvirhe, mutta liekö tuolla niin väliä. Juhanin kanssa sopii kyläl hyvin yhteen.

• nimi

Miiko on aljon parempi kuin Miko.

• meillä on kaksi

kissaa, Miiko ja Mörkö -nimeltään... =) Mun mielestä nimi on myös kaunis, mutta ymmärrettävästi ei mun suussa maistu ihmisen nimeltä.

• Miikon äiti

Meillä 4v. poika joka on Miiko Matias, ensimmäinen Miiko kastettu jo jotai -40 luvulla, mutta se on yleistymään päin. Monet etenkin vanhemmat ihmiset sekoittavat sen helposti mm. Mikoksi, mutta itse pidän siitä todella. Kun Pocahontas lasten piirretty ilmestyi joskus 90 luvulla ja siinä on se suloinen pesukarhu nimeltä Miiko, silloin ajattelin että jos joskus saan pojan hänen nimensä tulee olemaan Miiko. Koskaan ei kukaan ole moitteita siitä nimestä antanut.

• Disneyelokuvien ystävä

Miiko on Disney-elokuva Pocahontaksessa pesukarhu. :) Siksi oikein mukava nimi.

• Hmm..

No raskausaikana, kun ei ollu tekemistä ja mies oli töissä ihastuin katselemaan Disneyn leffoja(vanhoja jäänteitä löytyi laatikoista vaatehuoneesta, kun etsiskelin jotain tekemistä =P). Ja katoin Pocahontaksen. Sen jälkeen olen toitottanut miehelleni Miiko-nimeä.=D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      101
      4954
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      250
      2037
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      89
      1673
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1190
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      337
      1163
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1100
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1099
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      148
      1070
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1029
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      984
    Aihe