Saunasta kaikki alkoi...

Kokeilkaa...

70-luvun loppu,piikkikortti käpälässä,ikää 16,tyttöystävä...Olen sitä mieltä että jokainen joka kieltää katselleensa anoppia,tässä tapauksessa kokelasta, sillä silmällä,valehtelee.Niin tein minäkin.

Flirttailu hänen puoleltaan oli alkanut jo hyvän aikaa ennen tätä tapausta enkä oikein tiennyt miten suhtautua,hämmensi.Kutsuja saunaan sateli lähes joka lauantai,otin ne kuitenkin huumorin kannalta,olihan minulla upea tyttöystävä johon olin palavasti rakastunut.Tie kuitenkin vie ja niin anoppi alkoi kummitella ensin unissa,sitten jo runkatessakin.

Kesäinen sunnuntai ja olin vapaalla kesätöistä,tyttöystäväni piti kuitenkin lähteä töihin puutarhalle.Jäin hänen huoneeseensa odottelemaan, että hän palaisi ja voisin hyväillä häntä.Luonnollisesti ajatukset liukuivat seksiin ja otin kaluni esille,masturboin hitaasti.Jossain vaiheessa runkkaustani ymmärsin anopin olevan kanssani kahden talossa.Survoin seisovan kaluni housuihin ja menin keittiöön jossa anoppikokelas oli tupakalla,siihen aikaan vielä poltettiin sisällä.

Ensimmäiseksi sain kiusoittelevan katseen ja kysymyksen"mikä pullottaa"?En tänä päivänä tiedä mikä minuun meni,kaivoin seisovan kullin esille ja menin hänen eteensä.Anoppi naurahti ja sanoi, "sulla on jo miehen vehkeet",lause jonka muistan lopun ikäni.Kysyin haluaako hän pitää sitä hyvänä,hän epäröi ja sanoi ettei uskalla koska tytär voi tulla minä hetkenä tahansa. Hän otti kuitenkin kaluni käteensä ja runkkasi sitä hitaasti."Nopeasti sitten"olivat seuraavat sanat.

Menimme appiukon ja hänen makuuhuoneeseensa,vaatteita riisuen,paksu aikuisen naisen vitun tuoksu täytti huoneen kun hän levitti jalkansa.Olin jo laukeamispisteessä kun hän ohjasi kyrpäni märkään vakoonsa ja antoi toisen rintansa suuhuni.Yritin hillitä itseäni että kestäisin edes hetken ja kaikki menikin hyvin siihen asti kunnes hän sanoi että voit laskea reilusti sisälle,muuta en tarvinnut siinä tilanteessa,kortsu oli vakituinen seuralainen tyttöystäväni kanssa.Nain hulluna kun tunsin sperman irtoavan enkä pystynyt pidättelemään,anoppi uikutti ja ilmeisesti laukesi myös.

Muu on korutonta,heti ylös sängystä,minä ensin ,anoppi perässä, spermaa valuvaa vittua kuivaten isolla pyyhkeellä.Tuntui kyllä aika äijältä katsellessani spermalätäkköä lattialla hänen jalkojensa välissä.Sain pehmeän suukon.Yhteen kertaan se jäi,flirttailu ei.

1

26470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muijan sijaan

      Hääjuhlamme olivat kai normaalien odotusten mukaiset. Ystävät ja ssukulaiset molempien puolelta olivat läsnä lahjoineen. Pitopalvelu hoiti hyvin kaikki tarjoilupuolen ja itse lisäsin sitä vielä Virosta tuoduilla juomalasteilla.

      Minulla oli erittäin hyvät välit appivanhempieni kanssa, tai oikeastaan anopin kanssa. Heidän mökillään olin jo aikaisemmin huomioinut anoppini, aika rohkeat katseet. Usein hän suorastaan vei katseeni etumukselleni, tai hymyili viettelevästi vastaan, kun kihlattuni ei nähnyt.

      Hänen halailunsakin olivat minusta vähän pitkät ja läheiset. Häissääme virtasi alkoholi ja vaimonikin otti vähän liikaa. Lopulta hän yksinkertaisesti sammui. Veimme hänet yhdessä anopin kanssa yläkertaan appivanhempien talossa, missä häittemme loppujuhlaa vietettiin.

      Riisuimme vaimoni yhdessä anopin kannsa. Hääpuvun alta paljastuneesta korsetista anoppi antoi ihastuttavan huokaisun: "oooh, olisipa vielä nuori".

      Vilkaisin häntä ja koetin olla kohtelias sanomalla:
      "Mitä suotta, sinähän näytät yhtä nuorelta kuin tyttäresikin..."

      Näin ihastuksen hymyn anopin huulilla ja samassa tunsin hänen syleilynsä. Anoppi halili minua joka puolelta ja lopulta olimme alasti nukkuvan vaimoni vieressä. Anoppi melkein raiskasi minut ja sain parhaan nainnin siihen saakka, eikä vaimoni kovin paljoa paremmaksi ole kehittynyt vieläkään 15-vuoden jälkeen.

      Anopin kanssa siitä tuli sellainen salajuttu. Aina kun oli mahdollista, rakastelimme kiihkeästi, eikä vaimoni tiedä siitä mitään, tai... mene ja tiedä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe