Onko kokemuksia Super Greens-juomasta??? Ilmeisesti vaikuttaa rutkasti aineenvaihduntaan ja vähentää turvotusta, näin ymmärsin?! Onhan noita vastaavia tuotteita maailma täys, mutta tästä vöyhkätään nyt aika paljon... Jumalattaoman kallista se kyllä on, mutta kiinnnostaisi kokeilla. Onko kenelläkään enempää tietoa???
Super Greens-juoma?!?
6
6438
Vastaukset
- Juupa
Kyllä, hörpin sitä parast aikaa. Tehokasta kuraa on.
- Hörhö
Kerro vaikutuksista? Kauanko oot juonu? Koska pitäis alkaa tapahtuun? Mistä ostit? Hinta?
- Juupa
Hörhö kirjoitti:
Kerro vaikutuksista? Kauanko oot juonu? Koska pitäis alkaa tapahtuun? Mistä ostit? Hinta?
Kyllä on menny jo jonkin aikaa. Aloitusoireita 2,5 kk. Tosi kovat aloitusoireet. Mutta sitten niiden mentyä. Yhdessä rikin kanssa tulehdusarvot putos terveiden lukemiin. Pystyin lopettamaan kipulääkkeiden käytön (2 tablettiä/päivä). Paino tuntuu putoovan.
- Hörhö
Juupa kirjoitti:
Kyllä on menny jo jonkin aikaa. Aloitusoireita 2,5 kk. Tosi kovat aloitusoireet. Mutta sitten niiden mentyä. Yhdessä rikin kanssa tulehdusarvot putos terveiden lukemiin. Pystyin lopettamaan kipulääkkeiden käytön (2 tablettiä/päivä). Paino tuntuu putoovan.
Siis millasia oireita? Vähän tarkemmin pliis!!! Paljo käytät päivittäin? Mistä tilasit? Hinta?
- Juupa
Hörhö kirjoitti:
Siis millasia oireita? Vähän tarkemmin pliis!!! Paljo käytät päivittäin? Mistä tilasit? Hinta?
Heti hirvittävän pahaa oksettavaa oloa, päänsärkyä, lihassärkyä, mieletöntä uupumusta. Vaikka olis nukkunut vuorokauden ympäriinsä.
Sitten mukaan liittyivät niveltulehdukset, jännetupen tulehdukset, mielettömät luustokivut. Ja näitä 2,5 kk. Ja sitten ne meni ohi.
En mä oo vielä päässy, kuin yhteen mittalusikalliseen. Mun pitää nostaa annoksia äärimmäisen hitaasti, mutten kroppa hyökkää heti oireilemaan.
Ai mistäkö tilasin? Jenkeistä tietenkin. Ei mun kannata vähittäishinnalla ostaa.
Mitä se nyt makso, en minä muista kun siitä on jo niin kauan, toukokuussa. Pitäisi kaivaa laskukin jostain arkistosta esille. Nyt rupee olemaan loppu jo se toinenkin purkki.
Pari purkkii tilasin alkuun. Nyt kun pääsen normiannoksiin, pitää tilata sitten muutakin, sitä glukosaminee kans.
- Anonyymi
Itsellä testissä, aineenvaihdunta toimii ja turvotus hävinnyt että kyllä se vaan hyvä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100