DNA-verkkokauppa

Pitkästynyt

Onko joku tilannut DNA-verkkokaupan kautta liittymää, jos ja kun on niin kerrohan kauanko sinulla kesti, ennen kuin sait kortin käteesi? Itse tilasin jo hyvän tovin sitten ja soittelin heidän asiakaspalveluunkin, mutta ei siellä tyttö osannut sanoa oikein juuta eikä jaata.

Joko luovun toivosta ja toivon ettei korttini haahuile jossain maailmalla, vai vieläkö jatkan odottelua?

7

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd

      ...tilaat verkkokaupasta pösilö. hae kaupasta.
      dna:lla ei tunnu toimivan oikeen mikään

    • Mac

      Tilasin DNA:n verkkokaupasta liittymän ja sain kortin käteeni 2 päivän kuluttua! Se tuotiin oikein pika kirjeenä kotini ovelle lauantai aamuna!! Että huono palvelu vai!! Homma todellakin toimii!

      • toimii

        Pari päivää siinä mullakin meni. Ja kirjattuna tosiaan!


      • no jaa...
        toimii kirjoitti:

        Pari päivää siinä mullakin meni. Ja kirjattuna tosiaan!

        ite en tiiä tästä verkkokauppa jutusta, mutta muuten oon kyllä todella pettynyt DNA:N! mulla oli mun liittymän kanssa niin perkeleesti ongelmia, ja on vieläkin. jossain vaihees ei mennyt textarit perille, asiakaspalveluun oon varmaan soittanut tuhat kertaa, eikä siellä koskaan ole osattu sanoa juuta taikka jaata. sitten selitellään että mistä kummallisuuksista vika (esim. tossa textari jutus sanottiin et käske sen kaverin pistää puhelin pois päältä ja ottaa sim-kortti irti, joo toimi tosi hienosti, ja vittu jos textiviestit ei mene perille, niin kyllä se on jossain muussa vika!).
        mä oon niin kypsä koko DNA:n, että taidan vaihtaa takaisin soneraan... pääsinpä ainakin kiinalaiseen syömään, se taitaakin olla kaikista valoisin puolin koko hiton DNA:n kaupassa..


      • SAUNALAHTI KANNATTAA
        no jaa... kirjoitti:

        ite en tiiä tästä verkkokauppa jutusta, mutta muuten oon kyllä todella pettynyt DNA:N! mulla oli mun liittymän kanssa niin perkeleesti ongelmia, ja on vieläkin. jossain vaihees ei mennyt textarit perille, asiakaspalveluun oon varmaan soittanut tuhat kertaa, eikä siellä koskaan ole osattu sanoa juuta taikka jaata. sitten selitellään että mistä kummallisuuksista vika (esim. tossa textari jutus sanottiin et käske sen kaverin pistää puhelin pois päältä ja ottaa sim-kortti irti, joo toimi tosi hienosti, ja vittu jos textiviestit ei mene perille, niin kyllä se on jossain muussa vika!).
        mä oon niin kypsä koko DNA:n, että taidan vaihtaa takaisin soneraan... pääsinpä ainakin kiinalaiseen syömään, se taitaakin olla kaikista valoisin puolin koko hiton DNA:n kaupassa..

        kannattaa vaihtaa vaikka mielummin saunalahteen, itselläni ei koskaan le ollut DNA:ta mutta soneran ja saunalahden liittymä kyllä. ( nykyään saunalahti, ja olen TODELLA tyytyväinen ) Sonera on huomattavasti saunalahtea kalliimpi ja saunalahdella myös aikamoisia etuja. Esim. JOKA viikonloppu puhelut 1euron vaikka soittaisikin 10 euron edestä.


      • aaaaaaaaaaaaeaeaeeae

        hei tilasin itse dna verkkokaupasta liittymän ja puhelimen osaisitko sanoa kauankohan kestää ennenkuin ne tulee`?


    • ENTINEN DNA ASIAKAS.

      TEIT VIRHEN OTAN OSA..DNA ON PASKAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe