Vieläkö kehtaavat vaatia tyhjistä cd-levyistä yms maksua sillä perusteella että sinne kuitenkin kopioidaan musiikkia? Jos niin sitten saa kaikilta autoilijoilta ottaa kortin silloin tällöin pois kun kuitenkin ajavat humalassa....!
Teosto yms maksut?
4
543
Vastaukset
niin kyllähän teostomaksu on tyhjissä cd-levyissä,mikä sinänsä on väärin koska ei kaikki polta musaa niihin,mut oon tässä huomannu et meitä viedään kun pientä sikaa narussa ja sen kanssa meidän vaan on elettävä ellei oo varaa muuttaa paratiisisaarelle
- pate
Eli jatkan tilaamista saksasta... Milloinkahan verotetaan muuallakin sen takia että epäillään siitä että tehdään rikoksia ja lyödään vero päälle...
- EKi
pate kirjoitti:
Eli jatkan tilaamista saksasta... Milloinkahan verotetaan muuallakin sen takia että epäillään siitä että tehdään rikoksia ja lyödään vero päälle...
Joo joo johan niitä teostoa maksetaan joka prkl vehkeestä soittimistä ja kaikista muista vehkeista mikä niille riittää ??? ei mikään ...
EKi kirjoitti:
Joo joo johan niitä teostoa maksetaan joka prkl vehkeestä soittimistä ja kaikista muista vehkeista mikä niille riittää ??? ei mikään ...
oon mäkin jonkin aikaa tilannu kaveriporukalla saksasta isoja mällejä,itelle esim:100 DVD ja 100 CD-R levyä maksoi 105 eeroo aika halpaa,dna ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151