Jalkapallo kentässä on maalialue. mikä on tämän maalialueen tarkoitus
maalialue
5
3199
Vastaukset
- 16 aluetta
16-alue, eli maalialue on 16 metrin päässä maailiviivasta oleva alue, siitä on myös muita nimityksiä (rankkarialue,boxi) vain tällä alueella veskari saa ottaa pallon käteen, ja jos tällä alueella puolustaja rikkoo. tuomitaan 11m rangaistuspotku.
Jos tämä oli provo. Niin hv.- tartee tietoo
Rangaistusalueen sisällä on myös suorakaiteen muotoinen maalialue. Sen rajat ovat 5,5 metrin päässä päätyrajasta ja kummankin maalipylvään sisäreunasta.
eli mikä tarkoitus tällä aluella on - "6 yard box"
tartee tietoo kirjoitti:
Rangaistusalueen sisällä on myös suorakaiteen muotoinen maalialue. Sen rajat ovat 5,5 metrin päässä päätyrajasta ja kummankin maalipylvään sisäreunasta.
eli mikä tarkoitus tällä aluella oneli se 5 metrin viiva. ainakin veskari antaa siitä vitosen viivalta maalipotkut.
- Anonyymi
Kuka osaisi selittää tyhjentävästi mikä on boksi jalkapallokentällä?
- Anonyymi
Boksin sisällä kannattaa erityisesti kaatuilla ja viittoilla. Siksi niin myös tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716