Onko joku löytänyt luukusta maksutonta tapaa (ja jonottamatta) lähettää palautetta. Ohjeessa kyllä lukee näin: "Voit lähettää parannusideoita tai muuta palautetta. Risut ja ruusut luetaan tarkasti ja otetaan huomioon Luukkua kehitettäessä. ..".
Luukku.com:n palaute?
3
612
Vastaukset
- Mie vaan
pistää vaikka Maikkarin netin sivuja ja joko Yleinen taikka Muu palaute..
http://www.mtv3.fi/info2004/palaute.shtml/a04?ota_yhteytta/a04Mainitsemallasi sivulla Luukun linkki vie sivulle, jossa esitellään se maksullinen jonotusnumero luukku.com:n tukeen.
Olen puoli vuotta käyttänyt Luukku Plussa, mutta viime aikoina roskapostisuodatin on alkanut vuotaa liikaa. Enkä varmasti maksa palvelupuhelumaksua kertoakseni tämän heille.
Onneksi luukussa on lomake, jolla palvelun voi edes sulkea maksutta;)- Mie vaan
EsaH kirjoitti:
Mainitsemallasi sivulla Luukun linkki vie sivulle, jossa esitellään se maksullinen jonotusnumero luukku.com:n tukeen.
Olen puoli vuotta käyttänyt Luukku Plussa, mutta viime aikoina roskapostisuodatin on alkanut vuotaa liikaa. Enkä varmasti maksa palvelupuhelumaksua kertoakseni tämän heille.
Onneksi luukussa on lomake, jolla palvelun voi edes sulkea maksutta;)luepas viestini uudelleen..
noh kuten varmaan huomasit kehoitin sinua laittamaan postia esim. maikkarin netin sivuja-aihepiirin alle.. muistaakseni joskus sellainen palautekaavake on ollut myös luukkuun, mutta ovat varmaan saaneet niin paljon negatiivista palautetta palveluiden toimimattomuudesta että ovat pistäneet sen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359714- 415294
- 434973
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033821- 133333
- 443138
- 312906
- 442573
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692542- 562453