Lääkkeet käsimatkatavaroihin?

Matkaalija

Eli laitetaanko esim. buranat käsimatkatavaroihin? Ja älyääkö ne että kyseessä on särkylääke eikä esim. huumeita ulkomailla?

Mites, piippaako metallinpaljastin kun lääkkeet on yleensä siinä metallikuoressa?

6

4920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin laukkuun vaan

Siis voit laittaa Burana ihan minne laukkuun vain. Suositus on, että käytössä olevat lääkkeet laitetaan käsimatkatavaroihin ihan siitä syystä, että jos ruumaan menevä laukku eksyy matkalla, niin et ola pulassa. Mutta syytä siihen ei ole. Mieti vaikka diabeetikkoa, jonka insuliinit ovat jääneet lähtökentälle jääneeseen laukkuun.

Käsimatkatavarat eivät mene metallinilmaisimen läpi, vaan läpivalaisulaitteen läpi, eikä lääkepakkaus aiheuta mitään hälyytystä.

• jaana

Lääkkeet todellakin käsimatkatavaroihin. Lääkkeiden säilytyslämpötila on yleensä huoneenlämmössä, poikkeuksia lukuunottamatta.
        Mikäli sinulla on jatkuvasti käytössä olevia reseptilääkkeitä muista ottaa reseptit mukaan käsimatkatavaroihin. Jos rupeavat tutkimaan niin on dokumentit mukana. Itse joudun päivittäin ottamaan lääkkeitä ja ei ole tullut ongelmatilanteita USA:ssa eikä muuallakaan.

• ihan hyvin
        jaana kirjoitti:

Lääkkeet todellakin käsimatkatavaroihin. Lääkkeiden säilytyslämpötila on yleensä huoneenlämmössä, poikkeuksia lukuunottamatta.
        Mikäli sinulla on jatkuvasti käytössä olevia reseptilääkkeitä muista ottaa reseptit mukaan käsimatkatavaroihin. Jos rupeavat tutkimaan niin on dokumentit mukana. Itse joudun päivittäin ottamaan lääkkeitä ja ei ole tullut ongelmatilanteita USA:ssa eikä muuallakaan.

nyt pakkasta säikähdä jos sitä tarkoitat. Outoa edes kysyä tuollaista jos lääkkeitä voi tarvita jopa lennon aikan. Buranakin saattaa olla kova juttu kun alkaa kesken lennon koskea ohimoon. Joskus tuo maalaisjärki auttaa monessa asiassa kun vähän miettii.

• mieti itse
        ihan hyvin kirjoitti:

nyt pakkasta säikähdä jos sitä tarkoitat. Outoa edes kysyä tuollaista jos lääkkeitä voi tarvita jopa lennon aikan. Buranakin saattaa olla kova juttu kun alkaa kesken lennon koskea ohimoon. Joskus tuo maalaisjärki auttaa monessa asiassa kun vähän miettii.

Ei kannattaisi puhua jos ei tiedä. Minulla ainakin on ollut lääkkeitä, joille huoneenlämpö on liian korkea ja en olisi yhtään yllättynyt, jos on lääkkeitä, jotka eivät kestä pakkasta.

• pakkanen
        mieti itse kirjoitti:

Ei kannattaisi puhua jos ei tiedä. Minulla ainakin on ollut lääkkeitä, joille huoneenlämpö on liian korkea ja en olisi yhtään yllättynyt, jos on lääkkeitä, jotka eivät kestä pakkasta.

"en olisi yhtään yllättynyt, jos on lääkkeitä, jotka eivät kestä pakkasta."

Esim. insuliini on hormoni - ei kestä pakkasta. Muitakin lääkkeitä lienee, jotka eivät kestä pakkasta - jäätyminen rikkoo molekyylirakenteen eli aine muuttuu aivan muuksi.

Vitamiinipillereiden yms. uskoisin kestävän kuljettamisen matkatavaroissa.

• viina matkaaja

parempi laittaa käsimatkatavaroihin

jos työnnät pyllyyn tai pimppiin voivat luulla huumeeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe