Lääkkeet käsimatkatavaroihin?

Matkaalija

Eli laitetaanko esim. buranat käsimatkatavaroihin? Ja älyääkö ne että kyseessä on särkylääke eikä esim. huumeita ulkomailla?

Mites, piippaako metallinpaljastin kun lääkkeet on yleensä siinä metallikuoressa?

6

4830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin laukkuun vaan

      Siis voit laittaa Burana ihan minne laukkuun vain. Suositus on, että käytössä olevat lääkkeet laitetaan käsimatkatavaroihin ihan siitä syystä, että jos ruumaan menevä laukku eksyy matkalla, niin et ola pulassa. Mutta syytä siihen ei ole. Mieti vaikka diabeetikkoa, jonka insuliinit ovat jääneet lähtökentälle jääneeseen laukkuun.

      Käsimatkatavarat eivät mene metallinilmaisimen läpi, vaan läpivalaisulaitteen läpi, eikä lääkepakkaus aiheuta mitään hälyytystä.

      • jaana

        Lääkkeet todellakin käsimatkatavaroihin. Lääkkeiden säilytyslämpötila on yleensä huoneenlämmössä, poikkeuksia lukuunottamatta.
        Mikäli sinulla on jatkuvasti käytössä olevia reseptilääkkeitä muista ottaa reseptit mukaan käsimatkatavaroihin. Jos rupeavat tutkimaan niin on dokumentit mukana. Itse joudun päivittäin ottamaan lääkkeitä ja ei ole tullut ongelmatilanteita USA:ssa eikä muuallakaan.


      • ihan hyvin
        jaana kirjoitti:

        Lääkkeet todellakin käsimatkatavaroihin. Lääkkeiden säilytyslämpötila on yleensä huoneenlämmössä, poikkeuksia lukuunottamatta.
        Mikäli sinulla on jatkuvasti käytössä olevia reseptilääkkeitä muista ottaa reseptit mukaan käsimatkatavaroihin. Jos rupeavat tutkimaan niin on dokumentit mukana. Itse joudun päivittäin ottamaan lääkkeitä ja ei ole tullut ongelmatilanteita USA:ssa eikä muuallakaan.

        nyt pakkasta säikähdä jos sitä tarkoitat. Outoa edes kysyä tuollaista jos lääkkeitä voi tarvita jopa lennon aikan. Buranakin saattaa olla kova juttu kun alkaa kesken lennon koskea ohimoon. Joskus tuo maalaisjärki auttaa monessa asiassa kun vähän miettii.


      • mieti itse
        ihan hyvin kirjoitti:

        nyt pakkasta säikähdä jos sitä tarkoitat. Outoa edes kysyä tuollaista jos lääkkeitä voi tarvita jopa lennon aikan. Buranakin saattaa olla kova juttu kun alkaa kesken lennon koskea ohimoon. Joskus tuo maalaisjärki auttaa monessa asiassa kun vähän miettii.

        Ei kannattaisi puhua jos ei tiedä. Minulla ainakin on ollut lääkkeitä, joille huoneenlämpö on liian korkea ja en olisi yhtään yllättynyt, jos on lääkkeitä, jotka eivät kestä pakkasta.


      • pakkanen
        mieti itse kirjoitti:

        Ei kannattaisi puhua jos ei tiedä. Minulla ainakin on ollut lääkkeitä, joille huoneenlämpö on liian korkea ja en olisi yhtään yllättynyt, jos on lääkkeitä, jotka eivät kestä pakkasta.

        "en olisi yhtään yllättynyt, jos on lääkkeitä, jotka eivät kestä pakkasta."

        Esim. insuliini on hormoni - ei kestä pakkasta. Muitakin lääkkeitä lienee, jotka eivät kestä pakkasta - jäätyminen rikkoo molekyylirakenteen eli aine muuttuu aivan muuksi.

        Vitamiinipillereiden yms. uskoisin kestävän kuljettamisen matkatavaroissa.


    • viina matkaaja

      parempi laittaa käsimatkatavaroihin

      jos työnnät pyllyyn tai pimppiin voivat luulla huumeeksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe