Mika toimii hienosti, kun pitää päivittäisestä kuntoilustaan huolta. Se auttaa päähän myöskin. Mika vaikuttaa nimittäin yhä rauhalliselta ja rennolta. Mm. Minnan olisi suositeltavaa liittyä Mikan kuntoklubiin, niin auttais varmaan sen riekaleisiin hermoihin ja sais muuta ajateltavaa. Nyt aivan kuin sen pää olis ottanut ylivallan, itkeskelee vaan. Saisko Mikan treeniä nähtyä jostain kokonaisuudessaan tai onko joku pistänyt merkille mistä se koostuu? Ei kuitenkaan taida lenkkeillä, niinkuin Terhi. Sitten kun Mika poistuu talosta, hän voi kääriä hyvät rahat tekemällä Mika boot-camp-kuntoiluvideon!
mikan treeni
5
1283
Vastaukset
Kyllä se Mikankin treeni koostuu lähinnä aamuisin tapahtuvasta juoksentelusta pihalla. Eipä siellä oikeen muuta voi tehdäkään. En ole nähnyt mutta voisi luulla että myös mahaliikkeitä tekee. Pihajuoksentelussa Mika koittaa keksiä erilaisia kuvioita esteiden ympäri ja portaita myös menee ylös ja alas.
- kiia
Kiitti kuvailusta. Tyyppi on loistava esimerkki siitä, että ihminen voi liikkua ja pitää itsestään huolta, vaikka millaisissa olosuhteissa. Kun vaan haluaa. Tuli toinenkin duuni Mikalle mieleen, paljokohan se maksais jos se alkais mun personal-traineriksi? :) Vaikuttaa kannustavalta tyypiltä ja on itse hyvä esimerkki.
- Päärynä
kiia kirjoitti:
Kiitti kuvailusta. Tyyppi on loistava esimerkki siitä, että ihminen voi liikkua ja pitää itsestään huolta, vaikka millaisissa olosuhteissa. Kun vaan haluaa. Tuli toinenkin duuni Mikalle mieleen, paljokohan se maksais jos se alkais mun personal-traineriksi? :) Vaikuttaa kannustavalta tyypiltä ja on itse hyvä esimerkki.
Mikalla on aamulla lenkki ja venytyksiä ja olen myöskin nähnyt punnertavan ja tekevän vatsalihasliikkeitä... =)
- taktikointia tämäkin
Kyseistä sarjaa vasta 2 jaksoa katsoneena huomaa, miten erillaista taktiikkaa tai roolia kukin kilpailija vetää.
Mikallakin selkeästi, hakee sympatiaa heistä, jotka arvostavat treenausta ja isommista parisuhdepeleistä poissa pysymistä. Hyvä taktikka suorastaan, viekkaan jäävän taloon viimeisten joukossa.- dinni
Nythän on urheilu painotteinen viikkotehtävä edessä talolaisilla..
Siitä vaan silmä tarkkana katsomaan suorituskykyä...kilpailijoiden tasosta siltäkin oaslta.
Perttu sanoi olevansa kohtalaisen hyvä joka lajissa...se jää nähtäväksi...voi ollakkin kroppansa osalta on varmaan harrastanutkin jonkimoista urheilua ..
-Timon oletan olevan heikoilla ..senverran velttoilua on sen oleilu talossa ollut..
-Mika on varmaan kova haaste muille pojille..
-Antin osalta jätän veikkaamisen muille...ja siihen mitä nään.
Tyttöjen kilpaillessa ...oletan
- Katyn olevan aika hyvä muihin nähden...hällä ikä ja kroppa etunaan..
-Terhi ...no...katsotaan kettryytensä...onko samaa luokkaa, kuin yrittää olla puheissaan..
-Tiina on varmaankin voimia tarvittavassa lajeissa melko hyvä...
Mutta....
-Hanna...sen velton olemuksen olemme jo kaikki nähneet...tuskin sitä ees saa viritettyy kilpailuun...
-Minnan ...oletan olevan heikoilla...sillä nenäliina kädessä ei ensimmäistäkään suoritusta pysty tekeen..ja kyyneleet silmissä...
sumenee suoritus kivun lailla...
Katsotaan kuka laulaa ...liikkeen sijaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504