Mulla on vm. -98 Corsa diesel. Mikä ois taloudellisin tapa ajaa kaupunkiajoa, rullata vapaalla aina kun mahdollista vai jarrutella moottorilla?
Ohjekirja ei kerro, katkeaako polttoaineen syöttö moottorijarrutuksen aikana.
1.7 Diesel
5
1457
Vastaukset
- Mullakin 1,7d
Taloudellisinta kai rullata vapaalla aina kun voi, koska polttoaineen syöttö ei tässä koneessa katkea moottorijarrutuksen aikana. Tämä Isuzun dieseli on niitä vanhanaikaisia, perinteisiä dieseleitä, venttiilitkin tulee säätää erikseen...
- Hana
Mulla on vastaava -99. Itse harrastan moottorijarruttelua jonkin verran kerta säästää se ainakin jarruja. Paljonko teidän sorsat muuten kuluttaa? Itse olen huomannut, että maantiellä hurjastelu näkyy tosi helposti kulutuksessa. johtuu varmaan pienestä koneesta. Mulla keskikulutus on 5,4 ja vähimmillään on mennyt 4,2. Tuo pienin luku tuli Via Balticalla, kun siellä ei pystynyt ajamaan kovin kovasti.
- Pihtaaja minäkin
Kaupungissa kuluttaa 5,1 l/100 km
Kesäkelillä tiellä 4,7 l/100 km (100km/h)
Talvinopeuksilla (80 km/h) 4,4 l/100 km
En pidä pahoina lukuina, tosin nyky VAG:t pääsee samoihin lukuihin paria luokkaa isommilla autoilla mutta toisaalta kun autoni hinta oli ostettaessa 4000 euroa niin erotuksella VAG:iin ostaa paaaaaaaljon löpöä.... - Hana
Pihtaaja minäkin kirjoitti:
Kaupungissa kuluttaa 5,1 l/100 km
Kesäkelillä tiellä 4,7 l/100 km (100km/h)
Talvinopeuksilla (80 km/h) 4,4 l/100 km
En pidä pahoina lukuina, tosin nyky VAG:t pääsee samoihin lukuihin paria luokkaa isommilla autoilla mutta toisaalta kun autoni hinta oli ostettaessa 4000 euroa niin erotuksella VAG:iin ostaa paaaaaaaljon löpöä....vaakkikaan pääsee tuon pienemmällä kulutuksella.
- Anonyymi
Taloudellinen isuzun kone kestää ja pääsee pienellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain677571Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774