Löytyykö palstalta mahdollisesti Intruder VL 1500 -pyörän nykyisiä tai entisiä omistajia. Millaisia kokemuksia pyörästä? Pitkät matkat, kaupunkiajo, tyyppivikoja jne?
Kitos.
Intruder VL 1500 - Kokemuksia?
31
16082
Vastaukset
- Vs 1400
Katso www.intruderclubfinland.fi, rekisteröidy ja kysy foorumissa.Ps ja liity kerhoon jos omistat ko laitteen.
- make37
kun pyörä ilmestyi markkinoille testi-menestyk. olivat hyviä, mutta claccis kawan ja wild starin tultua markkinoille jäi se kakkoseksi (bikessä testejä) onhan pyörä siitä huolimatta hyvä varsinkin iso-kokoiset kuskit kuten alle kirjoitt. pitävät pyörästä, jos kone pohjautuu 1400 intikkaan ei siinä pitäisi olla isompia tyyppi vikojakaan ja ainakin 1400:en on helppo virittää. tällaista, toivottavasti ei mennyt pahasti metsään, nämä ovat HUOM. minun tietoja pyörästä. tv:make.
- julle
Olen tässä kolme kesää ajellut VL 1500:lla ilman ongelmia. Pyörä on toiminut moitteettomasti ja huollotkin olen pystynyt tekemään itse. Ainoa puute pyörässä on surkean pieni tankki. Se riitää juuri 200 km:n ajoon, mikä on mielestäni turhan lyhyt matka kun pyörän ominaisuudet riittäisivät pitempäänkin huristeluun! Uudessa Boulevardissa sanotaan olevan vieläkin pienempi tankki!
Siitä Intruderclubista ei kyllä 1500:n omistajalle ole mitään iloa. Se on vaan 1400:n ja pikku-Intrujen omistajille tarkoitettu vähän hämärillä säännöillä toimiva "klubi". Klubin säännöissä on klubille valittu elinikäinen presidentti ja rahastonhoitaja (huhhuh!). Ovat vielä samaa taloutta! Säännöissä ei mainita mitään kokouksista joissa käytäisiin läpi klubin toimintaa. Mitähän viranomaiset (verottaja) pitää tälläisesta rahan keräämisestä?- VS 1400
Jos jostain löytyy enemmän tietoa kun klubin sivuilta, kerro meille muillekkin??? Ja isoja 1500 löytyy n.10 kpl. Ja kerho on nykyisin RY, eli se siitä hämärästä klubista.
- julle
VS 1400 kirjoitti:
Jos jostain löytyy enemmän tietoa kun klubin sivuilta, kerro meille muillekkin??? Ja isoja 1500 löytyy n.10 kpl. Ja kerho on nykyisin RY, eli se siitä hämärästä klubista.
Jos se nykyään on RY, niin ei sitä niillä sivuilla missään mainita! Ja onhan ne säännöt melko amatöörimäiset etten sanois suorastaan lapselliset. Eikä niissäkään puhuta mistään ry:stä! Ja vielä mustalla pohjalla punainen teksti. Tosi selvää!
- ihan varmasti!
julle kirjoitti:
Jos se nykyään on RY, niin ei sitä niillä sivuilla missään mainita! Ja onhan ne säännöt melko amatöörimäiset etten sanois suorastaan lapselliset. Eikä niissäkään puhuta mistään ry:stä! Ja vielä mustalla pohjalla punainen teksti. Tosi selvää!
Ilmeisesti on RY anomukset jätetty. Mut mitään selvitystä rahojen käyttämisestä ei oo näemmä annettu. Haiskahtaa selvältä rahastuksesta.
Ja juttuja olen kuullu et muutenkaan ei oo ollu ihan puhtaat jauhot pussiissa ko. klubilla.
En kyllä ikinä liityis!!!!!
Eihän se oo ees SMOTON jäsenklubi. - Iineskuski
ihan varmasti! kirjoitti:
Ilmeisesti on RY anomukset jätetty. Mut mitään selvitystä rahojen käyttämisestä ei oo näemmä annettu. Haiskahtaa selvältä rahastuksesta.
Ja juttuja olen kuullu et muutenkaan ei oo ollu ihan puhtaat jauhot pussiissa ko. klubilla.
En kyllä ikinä liityis!!!!!
Eihän se oo ees SMOTON jäsenklubi.Olen itse tuossa kerhossa ja olen kyllä ollut tyytyväinen sen toimintaan.Nettisivut ovat kyllä hieman "jäljessä", mutta on kuulemma tulossa ammattilaisia apuun.SMOTOON ei kyllä pääsekkään, ennenkuin on RY.Jos en kuuluisi kerhoon, niin KYLLÄ liittyisin!
- julle
Iineskuski kirjoitti:
Olen itse tuossa kerhossa ja olen kyllä ollut tyytyväinen sen toimintaan.Nettisivut ovat kyllä hieman "jäljessä", mutta on kuulemma tulossa ammattilaisia apuun.SMOTOON ei kyllä pääsekkään, ennenkuin on RY.Jos en kuuluisi kerhoon, niin KYLLÄ liittyisin!
Oli klubin tilanne mikä hyvä, en siltikään vielä ymmärrä mitä ko. kerho tarjoaa VL 1500 kuskille? Pari kuvaa galleriassa eikä muuta!
Siihen VL 1500:n suurimpaan "vikaan" mielestäni palatakseni. Tankkia ei voi ihan kivuttomasti "suurentaa" (satulan alla) mutta lisätankkeja (G-tank)ovat tuolla jenkeissä asentaneet. Silloinkin täytyy alkuperäinen pakoputkisto vaihtaa tarvikemalliin eli ei ihan halpa homma sekään. Lisätankin kanssa kokonaistilavuus tankille on yli 26 litraa eli alkaa olla riitävä. - Pallonivel
julle kirjoitti:
Oli klubin tilanne mikä hyvä, en siltikään vielä ymmärrä mitä ko. kerho tarjoaa VL 1500 kuskille? Pari kuvaa galleriassa eikä muuta!
Siihen VL 1500:n suurimpaan "vikaan" mielestäni palatakseni. Tankkia ei voi ihan kivuttomasti "suurentaa" (satulan alla) mutta lisätankkeja (G-tank)ovat tuolla jenkeissä asentaneet. Silloinkin täytyy alkuperäinen pakoputkisto vaihtaa tarvikemalliin eli ei ihan halpa homma sekään. Lisätankin kanssa kokonaistilavuus tankille on yli 26 litraa eli alkaa olla riitävä.En usko että tämä "julle" tuo mitään lisäarvoa Intikkakuskeille. Ei ole mikään menetys kun et liity Clubiin. Perusta poika oma klupisi.............ja homma itsellesi elämä.....
- julle
Pallonivel kirjoitti:
En usko että tämä "julle" tuo mitään lisäarvoa Intikkakuskeille. Ei ole mikään menetys kun et liity Clubiin. Perusta poika oma klupisi.............ja homma itsellesi elämä.....
No niin! Ehkäpä klubin perustajalle on sanottu juuri näin: Perusta poika oma klubi ja laadi sille omat säännöt, joita kukaan muu ei pääse muuttelemaan!
- anonyymi
julle kirjoitti:
No niin! Ehkäpä klubin perustajalle on sanottu juuri näin: Perusta poika oma klubi ja laadi sille omat säännöt, joita kukaan muu ei pääse muuttelemaan!
Eiköhän se ole jokaisen oma asia liittyykö klubiin vai ei.
Foorumissa näyttää olevan juttua RY:stä ja säännöistä.Jokainen pohtikoon antaako klubi mitään vai ei.Ei ole mielestäni kuitenkaan asiallista "mustamaalata" jotain kerhoa/klubia jos se ei itseään miellytä.Toki mielipiteensä saa ilmaista.Se miten sen ilmaisee kertoo paljon henkilöstä ja hänen ajatusmaailmastaan.Oli hän sitten kerhoon kuulava eli ei.Annetaan kaikille kerhoille tilaa ja mahdollisuus. - No joo
julle kirjoitti:
No niin! Ehkäpä klubin perustajalle on sanottu juuri näin: Perusta poika oma klubi ja laadi sille omat säännöt, joita kukaan muu ei pääse muuttelemaan!
Ei kovinkaan hyvää mainosta Intikoille tällanen kirjoittelu. Jos joku perustaa klubin ja jotkut haluu maksaa siitä et saa kuulua "merkkikerhoon" niin eiks se oo jokaisen oma asia. Tyhmyys yleensä maksaa..
- Osku
Kuulehan julle, nuo sinun katkeraa ivaa sisältävät luonnehdintasi clubista eivät pidä miltään osin paikkaansa.
RY:n perustava kokous on pidetty, ja paperit ovat pyrokratian rattaissa, ja tulevat sieltä aikanaan ulos. Eli jos sinun tarkoituksesi on mustamaalata clubia, niin olet jo epäonnistunut.
Jotenkin ihmettelen tuota lapsellista katkeruuttasi. Kyllä aikuiselta ihmiseltä sopisi odottaa vähän sivistyneempää otetta asioihin. Häiriköinti kuuluu keskenkasvuisten nulikoiden toiminta tapoihin, kun ei paremmasta tiedetä.
Kai sinä aikuinen olet, kun sinulla on iso pyöräkin. - Vasaran Pasi
ihan varmasti! kirjoitti:
Ilmeisesti on RY anomukset jätetty. Mut mitään selvitystä rahojen käyttämisestä ei oo näemmä annettu. Haiskahtaa selvältä rahastuksesta.
Ja juttuja olen kuullu et muutenkaan ei oo ollu ihan puhtaat jauhot pussiissa ko. klubilla.
En kyllä ikinä liityis!!!!!
Eihän se oo ees SMOTON jäsenklubi.Mitäköhän mahdat tarkoittaa noilla jauhojutuilla. Ja mistäköhän olet kuullut, et kai vaan hevosmiesten tietotoimistolta?
Pitäiskös clubin antaa selvitys rahoistaan kuinka laajalle? Ei kai sentään suomi24:lle asti.
- VL 1500
Jos nyt kuitenkin alkuperäiseen asiaan.
Varo ostamasta 1500:sta johon on vaihdettu eri neulat.Sen kaasaraissa ei ole erillisiä neulaputkia kuten Vs 1400:ssa on vaan kaasuttimen runkoon poratut reiät.Karkeapintainen tarvikeneula syö pian neulan reiän soikeaksi ja seokset on sekaisin.Korjaus on vaikeaa.Joko uusit kaasuttimet tai tilaan Ameriikasta korjaussarjan.
Teknisesti VL 1500 on varma peli.Oikein huollettuna kestää pitkään.Kaupunkiajossa raskas mutta tiellä menee kuin juna.- MC Dickhill.
Minulla on ollut kolme kesää vl-1500,ja nyt olen siihen erittäin tyytyväinen.Kuten jo edellä on mainittu,pyörä uutena on melko "tussu" mutta se on erittäin helppo "herättää henkiin".Clubin sivuilla on, kun tarkemmin lukee,viritysosiossa,myös vl-1500:sta koskevia artikkeleita!Tervetuloa sivuille,ne on ilmaisia,eikä vaadi jäsennumeroa,ja jokainen on clubiin liittynyt vapaaehtoisesti.Suomi on vapaa maa,siitä saamme kiittää veteraanejamme!
- veepeetee
MC Dickhill. kirjoitti:
Minulla on ollut kolme kesää vl-1500,ja nyt olen siihen erittäin tyytyväinen.Kuten jo edellä on mainittu,pyörä uutena on melko "tussu" mutta se on erittäin helppo "herättää henkiin".Clubin sivuilla on, kun tarkemmin lukee,viritysosiossa,myös vl-1500:sta koskevia artikkeleita!Tervetuloa sivuille,ne on ilmaisia,eikä vaadi jäsennumeroa,ja jokainen on clubiin liittynyt vapaaehtoisesti.Suomi on vapaa maa,siitä saamme kiittää veteraanejamme!
Minkälaisia kulutuslukemia on saatu "henkiinherättämisen" jälkeen? Käsittääkseni kulutuksen ei tarvi aina nousta. Tosin ehkä sitä tulee kiihdyteltyä herkemmin, jolloin kukutus nousee. Mulla on sellainen "tussu" 37 tkm ajettu, jolle ei ole tehty mitään. Joskus pitemmillä reissuilla vaan harmittaa se tankki. Olen harkinnut sitä Gman-tankkia, jolla kokonaistilavuus olis 25 litraa. Sillä ajelis jo vähän pitempään. Mutta ton lisätankin vuoksi olis vaihdettava tarvikeputket. Se tankki tulee takapyörän eteen "pöntön" paikalle. Niin ja jos vaihtaa putket niin kaasareille olis tehtävä jotain, vai?
- Intikkakuski
Kakkapuhetta että reiät on porattu kaasarin runkoon, on siellä suutinputket mutta niitä ei suzuki myy vaan esim. mp-mesta joensuussa myy niitä.
Eli ostaa voi oli neulat mitkä tahansa, ja syö ne vakioneulatkin nuo putket soikeaksi mutta ei niin nopeata tahtia kun ovat alumiinia. - Se siitä
Kyseinen moottori muu tekniikka kestää isältä pojalle ainut suurempi ongelma
on tai eikait ongelma jos helposti pystyy korjaamaan tai on jo korjattu liian massiivinen laite runkoon nähden tarkista että ei ole repeämiä hitsaus-saumoissa tai sauman vieressä helppo korjata ja vähän jäykistää.
Ja muille ei kaveri kysynyt mistään club asioista vaan moottoripyörästä. - 2005-2013
kannattaako näin vanhaan ketjuun enää vastailla???
- Tiedon etsivä
Edelliseen vastaten, tieto ei vanhene ja aina löytyy uusia tiedon etsijöitä. Toiseksi, kokemusten myötä asioita voi aina päivittää.
- intikkakuski
Tieto tuppaa päivittymään vaan lisää vanhassakin foorumissa, eli voin omasta kokemuksesta sanoa että vl 1500 lc on hyvä pyörä tien päällä. Ainoat pulmat on tosiaan nuo suutinputket jos neulat on vaihdettu (nekin saa korjattua) ja pieni tankki (toimintasäde n.200 km) kun tuolla pyörällä ajaisi puolta pidempiä siivuja matka-ajossa. Tosin G-manilta saa lisätankin tuohonkin vaivaan.
Omat pulmansa on vn 1500 kawassakin öljypumpun rattaan kanssa vanhemmissa malleissa, sekun hajoaa niin se on soronoo koneelle, tosin siihenkin on metallirattaita saatavilla. Eli joka pyörässä on omat murheenpaikkansa, jos niitä pelkää niin ei kannata ostaa pyörää itselleen.- tarej2
Kuka tietää mikä on kun vitos vaihdetta ei saa päälle kun narraamalla.pyörä on 1500 lc
- 1500 VL -98
Mulla välillä välkkyy bensavalo, vaikka yankki on täynnä ja samalla kilometrit häviää hetkeksi ja toinen trippi nollautuu. Pyöräni on 1500 VL -98. Onko maavika vai mitä
- Samanlainen
Vaikuttaa sähkövialta - liittimissä hapettumista, piuha poikki.
Nuohan on "mittaristossa" molemmat, joten ei pitäisi liian monta vaihtoehtoa olla tutkittavana.
- AL-51
Mistä saisin hommattua kuskin selkänojan vuoden -94 malliseen 1400
intruderiin. Matkustajalla on kyllä selkänoja.- mika..........
icf:n toriltavoisi katsella, jos niinkö käytettyä http://www.intruderclubfinlandry.fi tai sitten tietenkin noista prätkäliikkeistä kysymällä. Helsingissä ainakin pyörä ja mopo on suzukin maahantuoja, niin heillä pitäisi olla ainakin tietoa jos ei muuta. Stormilta löytyy customeihin enenevästi tarvikeosaa ja miksipä ei Allrightistä voisi kysyä. Jos oikein hankalaksi menee, niin mp-palvelu:n ukko on ihan ihmemies hommaamaan melkein mitä vaan. Ulkomailta varmaan joku customparts 4 less on eräs isoimpia nettikauppoja.
- Mopomies56
Onko kokemuksia? Suzuki Intruder 1500 vm 2006. Jenkkimalli Boulevard C 90T
- M1500vm2012_32tkm
Mulla vastaava M1500 vm.2012 ja ei voi muuta kuin kehua, vaikka kaks päällä eniten kilometrejä ajellaan.
- Anonyymi
-98 ollut jo 8vuotta ei ajettu 120000. Ainut vika on ollut latauksen säätimen kissahdua tuossa 90000km paikkeilla. Säännöllisesti huollettuna toiminut loistavasti. Ajotuntuma isolle kaverille hienon muuttumaton. Sama tuntuma 60kmh ja 140kmh.
- Anonyymi
ei oikein selvinnyt mikä on teillä kulutus kun mulla vie kaks päällä vajaa 8 l /100 km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913