Kertokaapa onko muilla vastaavia kokemuksia vai onko itselläni käynyt vain huonoa tuuria kun olen asioinut Soneran kanssa? Puhelinpalvelun jonot ovat lähes aina n.1-2 tuntia. Sähköpostiin vastataan jos jaksetaan, viimeisimmästä kyselystäni on kulunut kohta kaksi kuukautta enkä ole saanut edes automaattivastausta. Edellisen kerran ottaessani yhteyttä Soneraan sähköpostitse sain ensimmäisen vastauksen noin kolmen viikon kuluttua, eli automaattivastauksen, jossa ilmoitettiin että on vähän ruuhkaa ja palaamme asiaan mahollisimman pian. Automaattivastauksesta kului sitten reilu kuukausi ennenkuin sain vastauksen kysymykseeni, tosin silloin asia ei ollut enään relevantti vaan olin selvittänyt asiani muutoin.
Antakaa hyvät ihmiset jokin syy, miksi enään olisin Soneran asiakas...onko muilla palveluntarjoajilla asiat yhtä huonosti???
Soneran "asiakaspalvelu?"
24
2206
Vastaukset
- kuulostaa...
ihan ELISALTA
- dingbat
Itse ole saanut Soneran asiakaspalvelusta, teknisestä tuesta ja laskutuksesta aina vastauksen todella nopeasti. Puheluihin on vastattu AINA alle minuutissa ja sähköposteihin parin päivän sisällä. Kerran asiakaspalvelun sähköpostivastaus viipyi 3 viikkoa, mutta silloin tuli välittömästi väliaikaisesta ruuhkasta kertova autoreply.
Ei kannata soittaa Soneran eikä muidenkaan firmojen asiakaspalveluihin yleisesti tunnettuna ruuhka-aikoina (aamulla klo 8-9, lounasaikaan klo 11-13 eikä iltapäivällä klo 15-18). Itse olen huomannut, että alle minuutissa pääsee läpi aina kun soittaa esim klo 20 jälkeen illalla tai aamupäivällä siinä 10 pintaan. Soneran Internetpuolen tekniseen tukeen olen päässyt parhaiten läpi heti klo 8 aamulla ja klo 13-14 iltapäivällä.- ei auki klo 20 jälkeen!!!
Itse koin aikoinaan kun koitin soittaa Soneran nettiaspaan klo 20 jälkeen niin siellä ei enää ollut ketään, Soneran muut aspat eli matkapuhelinpuoli ja lankaverkkoaspa oli sen sijaan auki klo 20 jälkeenkin.
Itsekin jonottelin usein tuntitolkulla, olipa kellonaika mikä hyvänsä, yleensä sain lisäksi hyvin ylimielistä palvelua (asiakkaan luulisi olevan "aina oikeassa" vaan näin ei olekaan Soneralla).
Tosin tuosta ikeestä pääsin kun vaihdoin elisaan. - dingbat
ei auki klo 20 jälkeen!!! kirjoitti:
Itse koin aikoinaan kun koitin soittaa Soneran nettiaspaan klo 20 jälkeen niin siellä ei enää ollut ketään, Soneran muut aspat eli matkapuhelinpuoli ja lankaverkkoaspa oli sen sijaan auki klo 20 jälkeenkin.
Itsekin jonottelin usein tuntitolkulla, olipa kellonaika mikä hyvänsä, yleensä sain lisäksi hyvin ylimielistä palvelua (asiakkaan luulisi olevan "aina oikeassa" vaan näin ei olekaan Soneralla).
Tosin tuosta ikeestä pääsin kun vaihdoin elisaan...että Soneran internetpuolen tekninen tuki on arkisin auki vain klo 20 saakka. Mutta kaikki Soneran asiakaspalvelut (numerossa 0800 17000) ovat auki 24h joka ikinen päivä. Ja matkapuhelinpuolen tekninen tukikin palvelee 24h.
Hyvää ja nopeaa palvelua olen silti saanut joka paikasta. Suurin tukko on juuri tossa internetin teknisessä tuessa. Johtunee siitä, että monet "kaikkitietävät" asiakkaat (esim. muutamat mun kaverit, heh heh) soittavat sinne kaikenmaailman ongelmiensa kanssa, jotka eivät edes kuulu Soneralle. Operaattorin tukeenhan kuuluu vain se yhteys - ei kaikki modeemi ja tietokone-ongelmat (vaikka onhan se tietysti kiva kysellä kaikkea maan ja taivaan väliltä kun numero on maksuton). Oikeat, apua tarvitsevat asiakkaat sit vaan juuttuu sinne jonoon. - dingbat
ei auki klo 20 jälkeen!!! kirjoitti:
Itse koin aikoinaan kun koitin soittaa Soneran nettiaspaan klo 20 jälkeen niin siellä ei enää ollut ketään, Soneran muut aspat eli matkapuhelinpuoli ja lankaverkkoaspa oli sen sijaan auki klo 20 jälkeenkin.
Itsekin jonottelin usein tuntitolkulla, olipa kellonaika mikä hyvänsä, yleensä sain lisäksi hyvin ylimielistä palvelua (asiakkaan luulisi olevan "aina oikeassa" vaan näin ei olekaan Soneralla).
Tosin tuosta ikeestä pääsin kun vaihdoin elisaan...että Soneran internetpuolen tekninen tuki on tosiaankin arkisin auki vain klo 20 saakka. Mutta kaikki Soneran asiakaspalvelut (numerossa 0800 17000) ovat auki 24h joka ikinen päivä. Ja matkapuhelinpuolen tekninen tukikin palvelee 24h.
Hyvää ja nopeaa palvelua olen silti saanut joka paikasta. Suurin tukko on juuri tossa internetin teknisessä tuessa. Johtunee siitä, että monet "kaikkitietävät" asiakkaat (esim. muutamat mun kaverit, heh heh..) soittavat sinne kaikenmaailman ongelmiensa kanssa, jotka eivät edes kuulu Soneralle. Operaattorin tukeenhan kuuluu vain se yhteys - ei kaikki modeemi ja tietokone-ongelmat (vaikka onhan se tietysti kiva kysellä kaikkea maan ja taivaan väliltä kun helpparinumero on maksuton). Oikeat, apua tarvitsevat asiakkaat sit vaan juuttuu sinne jonoon.
- soneran
asiakaspalvelu on todella huonoa.Laajakaistan
avaus on lähes mahdotonta. aina on jokin
syys miksi ei toimitus ole toteutunut niinkuin
oli sovittu. TODELLA HUONOA PALVELUA!!!- vesku
Tuo käy jo kiinnostamaan! Sinulla kun noita kokemuksia on niin kerropa yhdestä oikein yksityiskohtaisemmin!
Eli: älkää vaahdotko jos ette mitn tiedä. - vesku
eikö se ole hyvää palvelua kun syy aina löytyy? Huonoahan se olisi jos palvelu jätettäisiin (bisnesmielessäkin järjettömästi) noin vain tarjoamatta.
- Kimmmmo
Tahallista hidastelua. Saavat näin asiakkaan soittamaan heidän maksulliseen tekniseen tukeen 1,99€/min. TÖRKEÄÄ RYÖSTÄMISTÄ SONERA!!
- prosto venelajanen
Sonerasta...
pas*in laajakaista Suomessa: yhteys katkaisee tänään joka tunti.
asiakaspalvelu numerot eivät löyty netistä helposti, ja löyvät vain forumeistä
pa*kin (ja maksullinen) asiakaspalvelu Suomessa. 20 min. odotus aika.
=
vikailmoitus, määräaikaisen sopimuksen purko ja vaihto Welhoon. - dimeco
Erittäin hidasta puheluihin vastaamista.Tympeitä asikaspalvelijoita varsinkin naiset ei ole netin toiminnassakaan kehumista ,mutta onhan näitä operaattoreita muitakin
- shabda
Minua kaduttaa että olen Soneran asiakas,palvelu myymälöissä on surkea ainakin itäkeskuksessa.Töykeät myyjät,huono ilmapiiri aistii kauas.
- magtor-4
Sonera give me theat viihde package but not internet what I do with this ?? Sonera cut my line and can't open again that is funny, so I have to bring back the viihde package because sonera doesn't take care costumer !! Sonera say I have internet but why coming not to my house and check the situation,I will not call the help line because that is sonera fault and if you can't fix the problem so you brack the contract and I can cut , always remember customer have right to !!!!!! Address mommilantie 14as1, Lammi 16900, torsten mag
- Helmi-OrvokkiOksanen
Palvelu on totaallisen ala-arvoista ja osaamatonta. Laajakaistaa myydään väärin perustein: ei toimi nopeudet, verkko katkeilee, pisin katkos minulla on ollut yli viikon. Kun soitat asiakaspalveluun saat puhua jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa, ei tiedä eikä saa päättää mistään. Koervaukseksi kaikesta vaivasta ja säädöstä saat pois korkeintaan kuukauden maksun. Itse olet maksanut heille turhasta yli puoli vuotta. Onneksi on myös Elisan liittymä
- Sonera-Haisee
Olen nyt ollut neljästi sinne yhteydessä, eikä asiat ole vieläkään kondiksessa... Pitää varmaan soittaa taas uudestaan. Tämä siis Soneralla. Ei mitään uutta. Silloin joskus kun tiedustelin Soneran liittymän hintaa, niin sekin kesti about 40 minuuttia, kun se vanha väsynyt lehmä siellä luurin päässä ei osannut käyttää edes Soneran aspan softia selvästi.
- Sirkja
Tämänpäiväinen (25.8.2016): tuli KARHU postissa koskien laskua, jota en ole saanut! Soitin annettuun asiakaspalvelunumeroon ja puhelu
Yhdistyi. Automaatti alkoi ladella
Häiriötietoja toisaalta Suomesta ja minuuttien kuluttua soi musiikki. Musiikki soi ja soi ja minun on mentävä, en ehdi odottaa. Miksi ei anneta suoraa e-Mail osoitetta, johon voisi kirjoittaa. En suostu räpläämään joittenkin omien sivujen kanssa! Miten yritys, jonka pääasiallinen tehtävä on viestintä, ei ole kohtuullisella vaivannäöllä tavoitettavissa????- Sirkja
Miksi ei kerrota, mitä merkkejä sallitaan nimimerkkiin! Taas piti räplätä ja tuskailla!!!
- mitäsetolemaksanut
sinun pitäisi huolehtia laskujen maksamisesta ja jos joka kuukausi tulee esim. soneran lasku ja sitten yhtenä kuukautena ei tulekaan niin sinun pitäisi oma aloitteisesti alkaa selvittää asiaa ennenkuin tulee karhukirje.
- hyvääpalvelua
Hyvä asiakaspalvelu ja fiksuja ihmisiä töissä. Suurin osa hyvin koulutettujakin. Kausityöläisistä suurin osa yliopisto-opiskelijoita.
SONERALLA EI OLE MAKSUTTOMIA NUMEROITA.DNA:LLA ILMAINEN.IRTISANOIN KAIKKI SONERAN NUMEROT
- soneraonpaska
Ei muuta olekaan kuin huonoja kokemuksia.
- Samaamieltää
Ihan täysi paska.
- Teliakinhuono
On huonoja kokemuksia. Sähköposti ei toiminut, vaikka olin asetukset tarkistanut nykyisen Telian nettisivuilta löytyvien ohjeiden mukaan. Chatin kautta kun kyselin apua, niin "asiakaspalvelija" antoi vastauksena linkin samalle ohjesivulle ja lopetti keskustelun samantien.
Oliko sitten kesätyöntekijä vai ei? Ei kuitenkaan varsinaiselta palvelulta tuntunut. - telianhuonopalvelu
Nyt puhun siis Teliasta 2018. Telia palvelee huonosti asiakkaitaan. Ajanhakuvarauksessa lukee usein: ei käytössä. CHNATissä pitäisi kategoroida kysymys, kun ei liity mihinkään annettuun luokkaan, homma tyssää siihen tai sieltä ei osata vastata kysymykseen Soittopyyntöyhteydenottoon (Telian sivujen kautta) sieltä soitetaan kerran 20 sek. puhelu ja jos et juuri sillä hetkellä pysty vastamaan, mikä ymmärrettävää, uutta soittoa ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3892918Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944402729- 1221566
- 461325
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo911168Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26911- 56883
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39855Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121832En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30819