Onko jollain jompikumpi puhelimista?, oletko käyttänyt jompaakumpaa tai molempia?
Sanokaa joku kumpi puhelin kannattaisi ostaa?
Nokia 3230 vai 6600?
11
3526
Vastaukset
Mä oon käyttäny ainakin neljää eri puhelinta!
Nyt mulla on k508i sonny ericsson ---->(kamerapuhelin) ja sillä voi myös kuvata videopätkiä! Voin sanoa, että nokia- puhelimet ovat ainakin minun mielestäni huonoja......
Mutta jos pitää valita niin ota sellainen josta olet haaveillut....
Se on minun ehdodukseni....
Se on sinun päätös.....- eräkeijo
Osta 3230. 6600 on jo poistuva vanha älypuhelinmalli, jossa mm. huonompi kamera ja muita pieniä puutteita. Nokia 3230 uudempi softa. Kumpaakin olen käyttänyt, tällä hetkellä 3230 omistaja. 3230 on kaiken lisäksi kooltaan/muodoltaan litteänä mielestäni parempi.
- ostaja
Kysyin Club Nokialta; -Voidaanko Nokia 3230 1.3mp kamerapuhelimella tulostaa itse ottamani kuvat OMALLA tulostimellani OMAN tietokoneeni avulla, sillä tarkoituksenani oli että ostan 3230 puhelimen vain jos se on mehdollista, että voin tulostaa kuvat itse, esim. jos laittaa kaapelin 3230 puhelimesta tietokoneeseni ja hoidan tulostuksen itse enkä käytä mitään ulkopuolista tahoa tulostukseen, Mutta sain Club Nokialta erikoisen vastauksen:
"voit jakaa ja tulostaa kuviasi Kodak Mobile-kuvapalvelun kautta. Huomioithan, ettÀ palvelusta vastaa Kodak. Tarkempia tietoja palvelusta löydÀt Kodakin verkkosivustolta."
Joten ihmettelen että mitä tuo vastaus tarkoittaa?
Eikö se sitten ole ollenkaan mahdollista että minä itse voisi tulostuksen hoitaa omalla tulostimella?
En kyllä ryhdy maksamaan kodakille että he tulostavat kuvani, kun minulla on itsellä hyvä valokuvatulostin ja tietokone.
Kysyin samalla Club Nokialta voidaanko videot jotka kuvataan 3230 1.3mp kamerapuhelimella siirtää tietokoneeseen ja polttaa itse CD/DVD -levylle omalla tietokoneella, -Tähän he eivät vastanneet ollenkaan. - edelleen töissä täällä
ostaja kirjoitti:
Kysyin Club Nokialta; -Voidaanko Nokia 3230 1.3mp kamerapuhelimella tulostaa itse ottamani kuvat OMALLA tulostimellani OMAN tietokoneeni avulla, sillä tarkoituksenani oli että ostan 3230 puhelimen vain jos se on mehdollista, että voin tulostaa kuvat itse, esim. jos laittaa kaapelin 3230 puhelimesta tietokoneeseni ja hoidan tulostuksen itse enkä käytä mitään ulkopuolista tahoa tulostukseen, Mutta sain Club Nokialta erikoisen vastauksen:
"voit jakaa ja tulostaa kuviasi Kodak Mobile-kuvapalvelun kautta. Huomioithan, ettÀ palvelusta vastaa Kodak. Tarkempia tietoja palvelusta löydÀt Kodakin verkkosivustolta."
Eikö se sitten ole ollenkaan mahdollista että minä itse voisi tulostuksen hoitaa omalla tulostimella?
En kyllä ryhdy maksamaan kodakille että he tulostavat kuvani, kun minulla on itsellä hyvä valokuvatulostin ja tietokone.
Kysyin samalla Club Nokialta voidaanko videot jotka kuvataan 3230 1.3mp kamerapuhelimella siirtää tietokoneeseen ja polttaa itse CD/DVD -levylle omalla tietokoneella, -Tähän he eivät vastanneet ollenkaan.Mitä iloa sinulle on siitä parin minuutin liikkuvasta kuvasta dvd: lla?
Ja kyllä, valmistajan "homma" on "kamerakännykkä" ei "laadukas paperikuva", se on valokuvaus yrityksen "homma". Valokuvan tulostus koti tulostimella ei siis kuulu heille ekä heidän kuulu ottaa vastuuta siitä että sinulle vastataan sinun tulostintasi, tulostuspaperiasi ja tulostus - saati kuvaustaitoasi tuntematta ko asian luurilla onnistuvan. Valmistajat yleensä vastaavat siitä että luurilla onnistuu kuvan otto ja lähetys mms: na mailiin tai toiseen luuriin sekä siirto koneelle kaapelia ja bt: ta käyttäen. Kodakin palvelu on softassa mukana ja toimii hyvin.
Näin off the topic, voit tulostaa itse mutta tarvitset oikeanlaista tulostus paperia ja koko ei voi ylittää kymppiä, silloin tulee pikselimössöä. - ja voi
ostaja kirjoitti:
Kysyin samalla Club Nokialta voidaanko videot jotka kuvataan 3230 1.3mp kamerapuhelimella siirtää tietokoneeseen ja polttaa itse CD/DVD -levylle omalla tietokoneella, -Tähän he eivät vastanneet ollenkaan.Kyllä ja kyllä.
Siirrät kuvat ihan normaalisti vaikka kaapelilla tietokoneelle, PC-suitella tai ilman. Sen jälkeen kuvat ovat koneellasi niinkuin mitkä tahansa muutkin kuvat ja voit tulostaa niitä suoraan windowsin kuvaeditorista, wordista, mistä tahansa kuvien käsittelyyn pystyvästä sovelluksesta.
Videot siirrät samoin pc:lle, mutta ne kannattaa kääntää ennen polttamista esim. .avi-muotoon.
Videoiden konvertointiin löytyy paljon ilmaisia sovelluksia, googleta esim. .3gpp to vcd. .3gpp on se muoto jossa kamera tallentaa videon. Jos käännät ne video-cd:ksi, niin niitä voi katsella useimmilla dvd-soittimilla. - edelleen töissä täällä
ja voi kirjoitti:
Kyllä ja kyllä.
Siirrät kuvat ihan normaalisti vaikka kaapelilla tietokoneelle, PC-suitella tai ilman. Sen jälkeen kuvat ovat koneellasi niinkuin mitkä tahansa muutkin kuvat ja voit tulostaa niitä suoraan windowsin kuvaeditorista, wordista, mistä tahansa kuvien käsittelyyn pystyvästä sovelluksesta.
Videot siirrät samoin pc:lle, mutta ne kannattaa kääntää ennen polttamista esim. .avi-muotoon.
Videoiden konvertointiin löytyy paljon ilmaisia sovelluksia, googleta esim. .3gpp to vcd. .3gpp on se muoto jossa kamera tallentaa videon. Jos käännät ne video-cd:ksi, niin niitä voi katsella useimmilla dvd-soittimilla.Juurikin näin. Tulos on juuri niin hyvä kuin sinun tulstimesi, paperisi ja kuvaustaitosi.
Rattoisia kuvaushetkiä!! - John-Doe
edelleen töissä täällä kirjoitti:
Mitä iloa sinulle on siitä parin minuutin liikkuvasta kuvasta dvd: lla?
Ja kyllä, valmistajan "homma" on "kamerakännykkä" ei "laadukas paperikuva", se on valokuvaus yrityksen "homma". Valokuvan tulostus koti tulostimella ei siis kuulu heille ekä heidän kuulu ottaa vastuuta siitä että sinulle vastataan sinun tulostintasi, tulostuspaperiasi ja tulostus - saati kuvaustaitoasi tuntematta ko asian luurilla onnistuvan. Valmistajat yleensä vastaavat siitä että luurilla onnistuu kuvan otto ja lähetys mms: na mailiin tai toiseen luuriin sekä siirto koneelle kaapelia ja bt: ta käyttäen. Kodakin palvelu on softassa mukana ja toimii hyvin.
Näin off the topic, voit tulostaa itse mutta tarvitset oikeanlaista tulostus paperia ja koko ei voi ylittää kymppiä, silloin tulee pikselimössöä.Vai parin minuutin liikkuvasta kuvasta.
Ainakin puhelimen tiedoissa sanottiin että videokuvaa voi otta tunnin, eikö tämä olekin totta? - Canon Pixma IP 3000.
edelleen töissä täällä kirjoitti:
Juurikin näin. Tulos on juuri niin hyvä kuin sinun tulstimesi, paperisi ja kuvaustaitosi.
Rattoisia kuvaushetkiä!!Canon Pixma IP 3000 tulostimella pitäs saada ihan kohtalaisen hyvää jälkeä.
Canon Photo Paper Plus Glossy on ihan kohtalaisen hyvä paperi.
Ja se "kuvaustaito" mitä siihen nyt sanois. - ja enemmänkin
John-Doe kirjoitti:
Vai parin minuutin liikkuvasta kuvasta.
Ainakin puhelimen tiedoissa sanottiin että videokuvaa voi otta tunnin, eikö tämä olekin totta?jos lataat jostain ohjelman niin voi ottaa videokuvaa vaikka loputtomiin.
Series60 puhelimiin saa yhtä paljon ohjelmia kuin oikeaan tietokoneeseen ja näin ollen voit muuttaa kännykkäsi aivan erilaiseksi kuin se oli ostaessasi. näin et voi menetellä muiden puhelinmerkkejen osalla. - Zepi
Tuota noin onko periaatteessa 3230 sama kuin 6600 muutenkuin muodoltaan? eli saako siihen samat ohjelmat kuin 6600:aan tarkoitan nyt tälläisiä että voi tv:tä pc:tä dvd:tä käyttää 3230:lla niinku 6600:lla pystyy? olisi hyvä tietää.. tietääkö joku?
- zabr
Zepi kirjoitti:
Tuota noin onko periaatteessa 3230 sama kuin 6600 muutenkuin muodoltaan? eli saako siihen samat ohjelmat kuin 6600:aan tarkoitan nyt tälläisiä että voi tv:tä pc:tä dvd:tä käyttää 3230:lla niinku 6600:lla pystyy? olisi hyvä tietää.. tietääkö joku?
Kyllä voi käyttää samalla lailla 3230 ku 6600
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512719Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071652- 105979
- 83905
- 59828
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163760- 42749
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57741Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59732Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28665