Olen nyt käynyt useassa eri kampaamossa Imatralla, ja ihmetellyt sitä miksi ei missään osata tehdä kunnon föönikampausta. Joka paikassa olen saanut vain "trendi" kampauksen ja näyttänyt aivan idiootilta pois kävellessäni. Eivät kaikki halua olla nuorekkaita tai niin trenditietoisiakaan. Suositelkaa nyt sitten tälläiselle 40-v naiselle HYVÄÄ, vanhanaikaista kampaamoa. Kokeiltu on mm Keltatukka, Hiustiara, Saxon, Salon Paradise, Salon Laura ja Hiusstop. Ei kiitos toiste enää näihin paikkoihin.
parturipalveluista
16
3582
Vastaukset
- tätä
Parturikampaamo starletista voisi saada sopivan mummomaisen kampauksen=)
- mummoparturi.....
joten eiköhän hän loihtiele mummokampauksenkin.En kyllä tiiä onko se parturi vielä.
- Nuorekas melkein mummo
Patsaalla Loikkaan Piksan parturiliikettä ja Kulmilla Ingridiä... En halua haukkua heitä, mutta ei ole mitään nykytrendien in-paikkoja nämä liikkeet. Siis sellaisia, jotka yrittävät olla jotakin halpoja kopioita suuresta maailmasta eli Helsingistä.
- Nyt ihmettelen suuresti
Helsingistä löytyy ihan taatulla sellaista ammattitaitoa, jota et löydä Imatralta! Osataan tekniikat laidasta laitaan ja muutenkin löytyy paikkoja joissa asiakasta kuunnellaan ja katsotaan tarkkaan, ettei lyödä päähän sitä samaa kuin kaikilla muilla. Mummokampaukset onnistuu saletilla...föönaaminenkin on niin helppoa, että huonosti on opit perille menneet, jollei sitä asiakkaan toivomuksesta osaa tehdä.
Kylpylän kampaamo tai kosmetologipalveluita en suosittele, mutta vain oman ja muutaman tutun huonon kokemuksen johdosta.Joku muu voi olla tyytyväinen.Kuka mistäkin tykkää, mutta näköjään aikoja sitten oppinsa saanut ei välttämättä ole paras mahdollinen tekijä, nuoret osaavat paremmin.
En muuten tiennyt että patsaalla edes enää partureita onkaan, en ole siellä kyllä aikakausiin käynytkään, varmaan pariin vuoteen ainakaan!! Kun ei ole ollut asiaa sinnepäin, muutenkin aika menee nykyisin enemmän naapurikunnassa talon rakennushommeleissa. - Kerran käynyt
Nyt ihmettelen suuresti kirjoitti:
Helsingistä löytyy ihan taatulla sellaista ammattitaitoa, jota et löydä Imatralta! Osataan tekniikat laidasta laitaan ja muutenkin löytyy paikkoja joissa asiakasta kuunnellaan ja katsotaan tarkkaan, ettei lyödä päähän sitä samaa kuin kaikilla muilla. Mummokampaukset onnistuu saletilla...föönaaminenkin on niin helppoa, että huonosti on opit perille menneet, jollei sitä asiakkaan toivomuksesta osaa tehdä.
Kylpylän kampaamo tai kosmetologipalveluita en suosittele, mutta vain oman ja muutaman tutun huonon kokemuksen johdosta.Joku muu voi olla tyytyväinen.Kuka mistäkin tykkää, mutta näköjään aikoja sitten oppinsa saanut ei välttämättä ole paras mahdollinen tekijä, nuoret osaavat paremmin.
En muuten tiennyt että patsaalla edes enää partureita onkaan, en ole siellä kyllä aikakausiin käynytkään, varmaan pariin vuoteen ainakaan!! Kun ei ole ollut asiaa sinnepäin, muutenkin aika menee nykyisin enemmän naapurikunnassa talon rakennushommeleissa.Mansikkapaikassa Skaffari tekee aivan upeita föönikampauksia!
- mie
Paras kampaamo/parturi svetossa, tavaratalon yläkerrassa...
Laadukas ja edullinen. Kannattaa katsoa sanakirjasta muutama sana haluamastasi kampauksen tyylistä, vaikka osa tekijöistä puhuukin "hoono soomi". - vakio
Variksen Pirjo Tainionkoskentiellä on kyl paras!!!
- Föönaa
Kyl ihan ykköskampaaja Imatralla on Parturiliike Pirkko Lamberg.
Sisäänkäynti Koskenpartaalta Musiikki Fazerin väliköstä toiseeen kerrokseen.
Jopa Uosukainen ja Hurskainen ovat käyneet siellä "laitettavana". Olen nähnyt molemmat tyylikkäät naiset siellä kun olen itse asiakkaana ollut. - Miekysyn
Millainen palvelu Sax'onissa on?
- siekysyt.
Voi herrane aika ku olet takapajune ! Kaivoit taas 8 vuotta vanhan ketjun esille ja ei ku kyselemään ??? Voi vitsi, eiköhän ole jo kampaajat ja kammattavat ikä loppuja? ja tekijät kuolleet, mut eihän siinä mitään, saitpas taas jatkaa jotain ehkä omaa aloittamaasi ketjua hahahaaahaaahaaahaa
- kertt
CM-HIUSTALO. Siellä osataan kyllä tehdä kunnon fööni. Käynyt nyt itse jo kaksi kertaa, ja on föönattu permanentin jälkeen ja ennen, molemmat onnistuneet hyvin. Pyydät vain jo aikaa varatessa sellaiselle kuka osaa föönata. Tietääkseni siellä on aika korkeat ammattitaitovaatimukset että sinne edes pääsee töihin.
- joooop
"Tietääkseni siellä oon aika korkeat ammattitaitovaatimukset että sinne edes pääsee töihin." HAHAAHAAAA , just niin.. hehehee
- marju8
joooop kirjoitti:
"Tietääkseni siellä oon aika korkeat ammattitaitovaatimukset että sinne edes pääsee töihin." HAHAAHAAAA , just niin.. hehehee
No voin vain ihmetellä, koska minä itse sinne en päässyt, ja olen kuitenkin ollut yrittäjänä jo monta vuotta, kokemusta alalta noin 15v. Ja samaan aikaan haastattelussa ollut ei myöskään päässyt. Kun taas vasta viime keväänä valmistunut tyttö pääsi. Että millä perusteella sinne oikein ovat päässeet???
- c..
marju8 kirjoitti:
No voin vain ihmetellä, koska minä itse sinne en päässyt, ja olen kuitenkin ollut yrittäjänä jo monta vuotta, kokemusta alalta noin 15v. Ja samaan aikaan haastattelussa ollut ei myöskään päässyt. Kun taas vasta viime keväänä valmistunut tyttö pääsi. Että millä perusteella sinne oikein ovat päässeet???
Voiskohan olla ikä ja ulkonäkö? saattaavat vaikka osata jokusen sanan venäjää ja ovat myös potenttiaalisempia oppimaan.
- tubeeee
Svetossa edullisimmat ja hinnat ja ystävällinen palvelu. Suosittelen!
- 15+8
Kaupan päälle happy end. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3073049- 871477
- 321455
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791342- 1171161
- 49951
- 80949
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 59894
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.60812