OK-matkojen tarjous

tyttö

OK-matkoilla oli nyt tarjous: viikko Prahassa 299€. Mitä mieltä olette tästä? Onko OK-matkat hyvä matkanjärjestäjä? Mistä muualta voisin löytää halvan, opiskelijan budjetille sopivan matkan Prahaan? Tuntuu, että esim. pelkät lennotkin on niin kalliita!

11

8458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • westend

      Olen käyttänyt hyväkseni OK matkojen tarjouksia ja olen ollut tyytyväinen.
      299€ on hyvä tarjous viikolta, ilmeisesti on OK(Otava) apartementti tarjouksessa 5 km Prahan keskustasta. Ei hätää, sieltä on erittäin hyvät yhteydet keskustaan.
      OK-matkojen tarjouksissa on hyvä hinta/laatu suhde.
      Mutta yksinmatkustavalle tulee kyllä aikamoinen yksinmatkustavan lisä.

      • seikku

        OK kuten nimikin sanoo. Olemme olleet ok matkojen matkalla usein viimeksi 2 kertaa Brahassa toinen opastettu matka ja toinen omatoimimatka,
        kaikki toimii loistavasti siellä on parhaat kaupunkioppaat missä ikinä.
        Hotellit vaikkakin halvemmasta päästä perussiistiä ja rauhallisia.suosittelen!!!!


    • Helmi...

      Me taannoin käytimme ok-matkojen tarjousta hyväksemme, ja matka muuten kyllä oli asiallinen (samoilla koneillahan sinne menevät muutkin), mutta hotellimme oli todella läävä. Likainen, haisi tupakalle, ja sijaitsi kaukana kaikesta. No, siinä nähtiin, mitä saa kun halpamatkoja ostaa... Millekään retkille emme myöskään menneet mukaan, sillä ne maksoivat saman verran kuin matka. Niin todellakin, tuohan on hinta per hlö. Kokeile myös tsekata lentoyhtiöiden sivut (CSA ja SAS), sieltä liput ja netistä varaat jonku huoneiston. Tulee vieläkin halvemmaksi, varsinkin näin sesongin ulkopuolella. Siinä samalla maksulla majoittuu useampikin henkilö.

    • Helmi...

      Me taannoin käytimme ok-matkojen tarjousta hyväksemme, ja matka muuten kyllä oli asiallinen (samoilla koneillahan sinne menevät muutkin), mutta hotellimme oli todella läävä. Likainen, haisi tupakalle, ja sijaitsi kaukana kaikesta. No, siinä nähtiin, mitä saa kun halpamatkoja ostaa... Millekään retkille emme myöskään menneet mukaan, sillä ne maksoivat saman verran kuin matka. Niin todellakin, tuohan on hinta per hlö. Kokeile myös tsekata lentoyhtiöiden sivut (CSA ja SAS), sieltä liput ja netistä varaat jonku huoneiston. Tulee vieläkin halvemmaksi, varsinkin näin sesongin ulkopuolella. Siinä samalla maksulla majoittuu useampikin henkilö.

      • Prahassa ollut

        Tuskin käyttää samoja lentoyhtiöitä, ei finnairia vaan halvempia, siis OK-matkat, jos on edullinen hinta.


    • kutkut

      Olin muutama vuosi sitten juuri Prahassa OK-matkojen matkalla ja kaikki sujui ihan hyvin.

      • usko.t.

        Eiköhän ole luonnollista että kaikki meni ongelmitta? Vai epäiletkö OK matkoja harrastelijoiksi alallaan, joilla joka toisen turistin kohdalla sattuu ongelmia? Sangen yksinkertaista tuo hotellin ja lentolipun tilaaminen... ei hirveesti kyllä lahjoja vaadi. 300 viikon reissusta on kyllä vähän, jotta sillä matkatoimisto eläisi. No, kuten aina, kyseessä onkin vain pari paikkaa per lähtö, ja sitten myydään eioota ja tarjotaan viikkoa 800 eurolla
        .


    • ok matkoista

      Lue tuo Sussin kirjoitus, taitaa olla kyse juuri näistä surullisen kuuluisista lennoista. Siksi halpa hinta. Mutta jos aikataulu sopii, mikä ettei - tuohon hintaan. Hotellilta tosin ei kannata liikoja odottaa...

    • Mii

      Hei!
      Olin Ok-matkalla Prahassa pari vuotta sitten. Maksettiin muistaakseni 329e viikosta, majoituttiin Sibelius-hotellissa joka ainakin oli ihan siisti perushotelli. Kaikki sujui moitteettomasti, ja Praha on ihana kaupunki eli minä ainakin voin suositella!
      Tai jos oikein halvalla haluat päästä niin voit koittaa etsiä Ryanairilta ja Easyjetiltä tarjouksia (eli Ryanilla Standstedille, Easyjetilla Stanstedilta Prahaan) ja majoittua jossain halvassa hostellissa.

    • Prahassa käynyt

      OK-matkat ovat tietysti halvempia kuin muut mutta niiden hotellit ovat huonommalla paikalla aina eli kauempana keskustasta. Jos rahaa täytyy säästää silloin tietysti ok. Mutta eikö tuolla samalla hinnalla saa myös itse netin kautta paketin?
      Tarjouksia on aina, täytyy seurata vain tilannetta aktiivisesti. Tjären sivuja kannattaa tutkailla myös.

    • kajaani3

      Tenerife

      Hei, onko joku käynyt Teneriffalla Ok-matkan kautta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe