palstan luettavuuden lisäämiseksi olisi hyvä että kirjoittajat miettisivät mahdollisimman hyvin itse kirjoitusta kuvaavan otsikon. Tällöin on myös muiden helpompi etsiä tuota viestiä myöhemmin. Rekisteröidyllä nimimerkillä saat otsikon näkymään tummennetulla tekstillä listalla, mutta samalla otsikon on oltava lyhyempi jotta se mahtuisi kokonaan esiin.
Hyvä otsikko tuo tekstin idean esiin muutamalla sanalla. Jos kirjoitus käsittelee vain yhtä asukasta niin olisi kyllä hyvä mainita tuo nimi otsikossa. paljon käytetty tapa "jatkaa" otsikkoa nimimerkillä on mielestäni ihan ok, jos haluaa käyttää jotain kertakäyttönimimerkkiä, mutta tuolloin saattaa olla kankeaa ainakaan vastata johonkin kommenttiin sillä samalla nimimerkillä.
Esimerkkejä huonoista otsikoista parilta viimesivulta:
On toiveajattelua_______________että...
ootte________________________vaan
Ootteko.______________________Huomannu.
Törkee Tyyppi_________________Mannahali
Siis__________________________oikeesti....
Miettikää hyvä otsikko
3
626
Vastaukset 3
- ...
joissakin tapauksissa kirjoittaja haluaa pitää viestin varsinaisen sisällön vielä salassa ja saada mielenkiinnon ja uteliaisuuden heräämään juuri sillä tavalla ettei otsikko vielä paljasta mistä on kyse.
- Järjenkäyttö sallittu
Se on kyllä harvinaisen huono tehokeino tällaisella palstalla kun viestejä tulee enemmän kuin sieniä sateella. Lisäksi kun suurimman osan takaa paljastuu joku asiaton tai tyhjänpäiväinen juttu.
Epäselvät otsikot lisäävät vain uusien keskustelunaiheiden määrää ihan turhanpäiten, kun ei millään viitsi lukea ja tarkistaa jokaista epämääräistä otsikkoa. - edellä listalla
Järjenkäyttö sallittu kirjoitti:
Se on kyllä harvinaisen huono tehokeino tällaisella palstalla kun viestejä tulee enemmän kuin sieniä sateella. Lisäksi kun suurimman osan takaa paljastuu joku asiaton tai tyhjänpäiväinen juttu.
Epäselvät otsikot lisäävät vain uusien keskustelunaiheiden määrää ihan turhanpäiten, kun ei millään viitsi lukea ja tarkistaa jokaista epämääräistä otsikkoa.lukee hollannin bb ni jutut olis kuulunut pistää saman otsikon alle eikä aina aloittaa uutta, on se kumma kun se ei vaan mene jonku kaaliin??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491145- 16795
- 63725
- 68722
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69668Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131605Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31575Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9530Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45498Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8480Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463- 4462
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113424Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 13400
- 33398
- 30385
- 30372