Onko mahdollista myydä vanhan talonsa ko.pelissä ja ostaa tilalla esim. suuremman jos rahat riittävät??
Toinen kysymys rakentamisesta..miten voi rakentaa, laajentaa, vaihtaa ovia/ikkunoita taloon..!? Kun painaa rakennuspainiketta, ei tapahdu yhtään mitään. Mikään kohta ei aktivoidu tms.. Kiitos jos joku osais jelpata!
miten saa ostettua uuden talon, Sims2?
5
1003
Vastaukset
- Adonia
Peli on ladattu, eikö olekin?
- Maxell
On peli ladattu..Ihmetyttää vain miten voi esim. laajentaa tonttia tai voiko kalliimman asunnon ostaa ja entisen myydä. Aloittelijan mie vasta tässä olen :)
- yoku
Maxell kirjoitti:
On peli ladattu..Ihmetyttää vain miten voi esim. laajentaa tonttia tai voiko kalliimman asunnon ostaa ja entisen myydä. Aloittelijan mie vasta tässä olen :)
mäki oon ladannu simssini mut siinä vaan ei oo mitää tollasta vikaa... mut perhe kyllä voi muuttaa talosta. ku oot siellä naapurustossa nii mee sinne perhe valikkoon siellä on sellanen siirrä perhe homma javalitse perhe jonka haluut muuttaa pois talosta. rahat säilyy sellasina ku ne oli. mut jos haluut et perheestä muuttaa vaan muutama tai yks simiä nii klikkaa lehteä sieltä valitse muuta omaan kämppään. toivottavasti oli apua!
- Minew
Maxell kirjoitti:
No koska sun peli on ladattu, niin tuskin pystyt
rakentamaankaan.
Mutta perhe voi muuttaa toiseen taloon näin:
Kun olet naapurustossa, niin klikkaa ruudun alhaalla olevaa kuvaa, johon tekstiksi tulee siirrä perhe tms. (siis teksti tulee silloin, kun viet hiiren sen päälle)
Seuraavaksi painat sitä taloo, missä siirrettävä perhe on ja hyväksyt ja painat ok: ta jos jotain kysymyksiä tulee ruudulle.
Nyt sulla on perhe siellä alareunan palkissa ja voit laittaa sen toiseen taloon asumaan vaan painamalla kyseisen perheen kuvaa ja taloa, mihin haluat heidän muuttavan.
Jos noikaan jutut on edes mahdollisia ladatulla pelillä :) - Maxell
Minew kirjoitti:
No koska sun peli on ladattu, niin tuskin pystyt
rakentamaankaan.
Mutta perhe voi muuttaa toiseen taloon näin:
Kun olet naapurustossa, niin klikkaa ruudun alhaalla olevaa kuvaa, johon tekstiksi tulee siirrä perhe tms. (siis teksti tulee silloin, kun viet hiiren sen päälle)
Seuraavaksi painat sitä taloo, missä siirrettävä perhe on ja hyväksyt ja painat ok: ta jos jotain kysymyksiä tulee ruudulle.
Nyt sulla on perhe siellä alareunan palkissa ja voit laittaa sen toiseen taloon asumaan vaan painamalla kyseisen perheen kuvaa ja taloa, mihin haluat heidän muuttavan.
Jos noikaan jutut on edes mahdollisia ladatulla pelillä :)Kokeilin sitä siirtoa, mutta miksi oma luomaa perhettä ei voi valita alareunasta ja muuttaa toiseen asuntoon? Muutamia perheitä on vain valittavana alareunassa jotka voivat muuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723