Massey-Ferguson 3690 vetokoukku?

Pulassa

Hei. Onko kenelläkään tietoa mistä voisimme löytää tähän Massey-Ferguson 3690 :een normaalin vetokoukun?

17

3947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotta

      Silloin kun agco osti valmetin tai mikä piru se nyt on, niin oli joku ameriikan isoherra käyny sualahressa kattomassa linjalla valmistusta ja ruvennu kyseleen, että mikä toi värkki on tuolla taka-akselin takana ja missä on vetokita... hyvin oli herra perillä siitä mitä tuli ostettua..

      Joskus ainaki koukkuja teki ylö ja junkkari, mutta onko niitä enää edes olemassa...

    • itellä on

      Eihän toi mikään ongelma ole.Ootteko tosissanne?Itelläni ainakin on nostovarsien väliin tehty rhs-putkesta n.60-80cm pätkä.päissä tapit silmukoihin ja sokat.Lisäksi päihin hitsattu tapit pyörähtämisen estämiseksi.Keskelle putkea on hitsattu autovaraosasta ostettu veto-kuula.Ei maksa ku muutaman kympin...

      • oikein tietää mitä traktorin vetokoukulla vedetään kun auton kuulia tarjoilet, no auton kärryähän sillä voi ehkä siirrellä, muuhun siitä ei kyllä ole.


      • Pulassa

        Hieno juttu. Eli teetkö meille tuntipalkalla jos noin helppoa on. Ai niin, pitää kestää 26 tonnin trailerin vetoa, traktorissa 190 hv:ta. Trailerilla siirrellään motoa eli pitää kestää vetää sitten metsäteillä myös.
        Ei mitään, tarkoituksesi oli varmaan auttaa. Et ehkä huomioinut mihin käyttöön tulee ja mihin traktoriin kiinni.


      • mie vaan
        Pulassa kirjoitti:

        Hieno juttu. Eli teetkö meille tuntipalkalla jos noin helppoa on. Ai niin, pitää kestää 26 tonnin trailerin vetoa, traktorissa 190 hv:ta. Trailerilla siirrellään motoa eli pitää kestää vetää sitten metsäteillä myös.
        Ei mitään, tarkoituksesi oli varmaan auttaa. Et ehkä huomioinut mihin käyttöön tulee ja mihin traktoriin kiinni.

        Ootkos kysynyt k-maataloudesta? Nykyinen verkun maahantuoja/myyjä suomessa et kai niiden luulis pystyvän hommaan?


      • Pulassa
        mie vaan kirjoitti:

        Ootkos kysynyt k-maataloudesta? Nykyinen verkun maahantuoja/myyjä suomessa et kai niiden luulis pystyvän hommaan?

        Kyllä kysyttiin mutteivät kuulemma pystyisi hommaamaan, mikä eittämättä kuulostaa hieman oudolta.


    • Esa Suutala

      Soita 0400-266019. Minulla on ylimääräinen hissikoukku. Sopii MF 3600 ja 8100 sarjaan.

      • Anonyymi

        evvk.
        t. avaaja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe