"- Mä otan sitten tosi paljon karkkia. Terhi pamautti lisättyään ostolistaan Big Brother –karkkilaatikon."
Terhin karkkihimo
7
1253
Vastaukset
Kun toiset haluavat ostaa tupakkaa rahoilla on toisille vastaavasti reiluuden nimissä ostettava jotain vastaavaa nautintoherkkua. Terhi kun ei juo alkoholiakaan, niin siitäkin kertyy hänelle jotain korvattavaa.
- ......
niin ja tuollaisesta mässäyksestä kertyy Terhille kyllä jotain muutakin
- poekapoeka
pikkasen on liikaa läsää ois ihan söötti muuten.
on tainnut napostella karkkia ym kun paksu on. - on se kumma jos
eivät osaa sinne kauppaan hommata hedelmiä tai jotain muuta vastinetta.
Tai sitten Terpan pitäisi saada rahana suoraan näppiin, vois panna jemmaan!!
- kalorit
oluessa on 30-40 kalorii/desi ja viinissä 70-90 kalorii desi, keskikulutus lienee illassa olutta litran puolsoista ja viini pullollinen eli kaloreit 300-400/viini 500-800, et ei siinä karkkipussissa niin hirveest kuitenkaan oo
- Katajuska
Meikä juo jo pohjiks 3l siideriä. Ja baaris menee toinen mokoma ihan iisisti.
- minä
siis terhi sano ton antille sen jälkeen kun antti oli epäillyt ettei hedelmiä ole paljoa kioskilla, että pitäs ottaa karkkia. että ihan antin mielix!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514