tanssiseuraa???

Pauliina

Olisi mukava saada seuraa lavatansseihin.Olen itse 16-vuotta mukava tyttö, ja toivoisin että olisit
-suunnilleen saman ikäinen, muutaman vuoden heitto ei haittaa
-tyttö tai poika
-Joensuu-Kuopio suunnalta
-ja halukas viettämään mukavia iltoja hyvien artistien johtamana
Siispä eikun viestejä tulemaan, niin lähdetään lavalle!!!! maili:[email protected]

8

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Olisin itsekkin ollut 16-vuotias tyttö ja halukas lähtemään lavalle, mutta harmi kun en ole Joensuu-Kuopio suunnalta...

• tanssityttö:)

..että asut siellä,nimittäin täällä pääkaupunki seudulla olisi ollu ainakin yx 16 vuotias tyttö joka viihtyy tansseissa...
      Mutta onnea etsinnöissä:)

• Pauliina

Mukava kuulla että joku muukin minun ikäseni on kiinnostunut käymään lavoilla!:) Mutta tietenkin välimatkaa on sen verran paljon, että ei oikein onnistu. Oletko koskaan käynyt lavoilla? minä en ole mutta nyt on pakko päästä tänä kesänä...olen ainakin menossa yhdelle lavalle katsomaan taikakuuta, mutta toivottavasti se ei jää ainoaksi kerraksi tänä vuonna:)

• Minä

Oulusta oon... En ole käynyt lavoilla ja olisin siksi halunnut jonku kaverin mukaan, että rohkeus riittäisi mennä lavoille pyörimään...

• Pauliina
        Minä kirjoitti:

Oulusta oon... En ole käynyt lavoilla ja olisin siksi halunnut jonku kaverin mukaan, että rohkeus riittäisi mennä lavoille pyörimään...

oulusta asti oot? no harmi että on näin pitkä välimatka....en taida mäkään saada lavaseuraa, ku ei täältäpäin oo ketään kiinnostuneita, mutta aina on hyvä toivoa:)
        Mukavaa kesää sulle ja toivottavasti löydät seuraa!:)

• Minä
        Pauliina kirjoitti:

oulusta asti oot? no harmi että on näin pitkä välimatka....en taida mäkään saada lavaseuraa, ku ei täältäpäin oo ketään kiinnostuneita, mutta aina on hyvä toivoa:)
        Mukavaa kesää sulle ja toivottavasti löydät seuraa!:)

Hyvää kesän jatkoa sullekkin ja onnea seuran haussa ja tanssi onnessa...

• tanssityttö:)
        Minä kirjoitti:

Hyvää kesän jatkoa sullekkin ja onnea seuran haussa ja tanssi onnessa...

Siis oot menossa kattomaan taikakuuta?!?!?!Millehän keikalle olet menossa?Nimittäin kesällä kiertelen ihan ympäri suomeen taikakuun keikoilla...viimeksi olin heidän keikallaan perjantaina:)

• pauliina
        tanssityttö:) kirjoitti:

Siis oot menossa kattomaan taikakuuta?!?!?!Millehän keikalle olet menossa?Nimittäin kesällä kiertelen ihan ympäri suomeen taikakuun keikoilla...viimeksi olin heidän keikallaan perjantaina:)

...Tuusniemelle hojohojoon...ainakin luultavasti meen. Onneks mun sisko ja sen kaveri on kans lähössä sinne, ni ei sit yksin tartte olla:)
        Ootko minkäikänen muutens?
        Sä taidat kiertää aika paljon lavoja...mä en niinkään oo vielä ehtiny hyvin ku olin eilen elämäni ensimmäisen kerran tanssilavalla kattomassa neljänsuora bändiä...siinä vasta oli särmikkäitä miehiä.Käytkö muuten pelkästään kattomassa taikakuuta, vai muitakin bändejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      26
      5069
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      76
      3632
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe