Olen keski-ikäinen nainen ja meinasin pudota tuolilta kun kuulin Taiskan TODELLA mahtavan kappaleen Saat saattaa mua. Sehän on aivan omaa luokkaansa suomalaisella musanäyttämöllä.
Sekä sanat että sävel.
Olin nuori kun Taiska lauloi Haltin häät ym ja ne oli vaan lauluja muiden joukossa.
Mutta tämä ns. kolahti kovaa, vaikken sellaisessa tilanteessa olekaan mistä laulu kertoo.
Onnea Taiskalle ja toivottavasti hänellä menee hyvin!
Taiskan Saat saattaa mua mahtava
keski-ikäiselle
3
314
Vastaukset
- huge
Taiska on mahtava!
- eeepi
Kuulin biisin tänään eka kertaa.
Todella mahtava niin säveleltään kuin myös lyriikltaan.
Kuljen näimmä jälkijunan viimeisessä vaunussa, mahtava kipalele.
Hatun nosto on vähintä mitä ton kanssa voi tehdä. - Bongari-79
Etsin ko biisiä You Tubesta mutta en löytänyt. Mistä sen voisi kuunnella? Mistää en sitä saa bongattua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142