anopin alusvaatteet

count retula

Olen 24vuotias kundi, ja olen jo jonkun aikaa
haistellut anoppini lika pyykkiä salaa..

aina kun käyn anoppilassa, ja käyn vessassa niin
on ihan pakko kurkkia pyykki koriin jos siellä olisi jotain uusia alusvaatteita...

Anoppi on tosi hyvän näköinen.. noin 55 vuotias.

pääsisinpä panemaan sitä kunnolla joskus..

Välillä se ottaa aurinkoa pihalla pelkät rintsikat puoliksi päällä..mmmm... mulla alkaa aina seisoo ja joudun poistumaan runkulle..

Salaa toivon että jäisin kiinni siitä haistelusta ja anoppi pyytäisi minut käymään sen puheilla...joka tietenkin päättyisi estottomaan seksiin.

19

19868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yo2007

      Kirjota tänne vaikka tarina kun nuuhkit niitä paskasia pöksyjä ja anoppi tulee ja sit naitte ryhmässä appi ukko mukana ja nuolet sen spessut jotka valuu anopin perseestä. Ja sun vaimo imee vuoronperään teidän mulkkuja.

      • työtön-yo

        kirjallisista laudatur'in


    • poika

      että, en ole ainoa joka tuntee vetoa tuo ikäisiin naisiin

      ...yhtään nuorempia sortamatta...

      onko teillä suhteessa ns.salarakasta

    • leikissä

      Mieli tekis anoppia kovasti, mutta se on jäänyt haaveiluasteelle. Aikaisemmin runkkailin ja ajattelin sen runsaita muotoja, kunnes kokeilin hänen pikkuhousujen haistelua ja maistelua. Minä myös tavallaan toivoin jääväni kiinni ja rohkeasti päästelin spermat alushousuille ja pistin ne takaisin pyykkikoriin. Anopin täytyi huomata se. Odottelin hänen reaktiota asiaan ja kun hän apen kanssa oli meillä saunomassa viimeksi, anoppi "unohti" käyttämänsä alusvaatteet pukuhuoneeseen. Laitoin ne talteen eikä hän ole niitä kaipaillut.

    • ihanalta

      Anopin pillumehut on parasta runkkukamaa.Aikuisen naisen karvainen pillu ja vielä kielletty hedelmä,kyllä kiihottaa!!!

    • Aah

      Kokemusta on anopin pikkareiden hastelusta, nytkin seisoo kun ajattelenkin niitä,täytyy runkata.

    • Anopinorjanako

      MInäkin ihastuin anopin asuihin jo aika pian naimisiinmenoni jälkeen. Olimme usein anopin luona viikonloppuisin. Hän asui vanhassa omakotitalossa muutaman kymmenen kilometrin päässä meiltä järven rannalla. Kerran sain, (tai minua käskettiin) olla kotimiehen kun vaimoni ja anoppi saivat päähänsä lähteä Tukholman risteilylle. No naisten kadottua kuusikon takana avauvalle maantielle autoineen, minä aloin koluamaan anopin kaappeja ja laatioikta. Ihmettelin suuresti, kuinka sen ikäisellä (42v) naisella oli niin paljon upeita ja seksikkäitä alusasuja. Enhän minä voinut vastustella halujani, vaan otin niistä upeimmat ja pukeuduin niihin. HUH! Minkä tunteen ne antoivat! Siinä meni muutama päivä runkatessa ja koetin tietenkin laitella asut aina omalle paikalleen, mutta enhän minä tietenkään niin huolellinen ollut. Vaan seuraavana päivänä anoppi soitteli ja alkoi utsimaan. Ei siinä muuta kuin totella määräystä ja ajaa hänen luokseen. Siellä oli vuoteella seksikäs setti, minkä jouduin hänen nähtensä pukemaan ylleni ja sen jälkeen naitiin!! Ja taas naitiin!! Minusta tuli melkein seksiorja hänelle, niin usein jouduin käymään häntä yydyttämässä, mutta mukavaa se oli.

    • Rouvaa

      Minäkin haluaisin rakastella vanhemman naisen kanssa...

    • Ilmanjäintaas

      Minäkin haluaisin rakastella naisen kanssa.

    • Anopinalusvaatteet

      Kyllä anopin alusvaatteet kiihottaa. Aina kun on mahdollisuus haistelen ja maistelen anopin käytettyjä alushousuja ja rintaliivejä. Mahtava lasti lentää aina.

    • Anonyymi

      No kerro Anopille. Niin minäkin tein ja sitähän se vasta alkoi👍🙋 ollaan yhä parhaat ystävät joilla on salaisuus 😀

    • Anonyymi

      Minulla oli 20 vuotta seksi anopin kanssa. Se alkoi kun hän pääse eläkkeelle 64 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Suhde anopin kanssa on parasta. Hän ei halua jäädä kiinni tyttärelleen ja miehelleen. Meillä jatkunut suhde nyt yli 10 vuotta.. Panemme aina kun vain voimme. Viimeeksi hän ”palkkasi” minut kuljettajakseen Tallinaan kun piti hakea juomat yksiin juhliin.
      Olemme kokeilleet kaikkea yhdessä ja matka jatkuu. Appiukko saa kuulemma vain kerran tai kaksi kuukaudessa ja minä kaksi kolme kertaa viikossa.

    • Anonyymi

      Kirjoitinkin jo aiemmin oman aloituksen toiselle palstalle, mutta pakkohan tähän on kommentoida. Mahtavaa, että meitä anopista haaveilevia on muitakin ja osa vielä saanutkin sitä ihanaa herkkua.
      Näitä lukiessani ja omaa anoppiani ajatellessani alkoi heti seisomaan. Nytkin olis anoppia varten varustus täydessä valmiudessa. ;)
      Minua kiihottaa eniten ajatus siitä miten syntisen ihanaa olis nytkähdellen pumpata koko kyrvän mitalla pussit tyhjäksi hänen sisäänsä. Hitaasti antaa saaneen kalun tulla ulos, katsella miten nesteeni valuvat hänen pillustaan.
      Hemmetti kun alkoi panettaan! Kunpa anoppi kutsuisi minut "avuksi" johonkin hommaan. Hetken kun saisin hänen kanssaan kahden kesken viettää aikaa, siitä saisi ainakin mielikuvia runkuille pitkäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Anopin alusvaatteet tulee nuuhkittua aina kun on mahdollisuus. Pari viikkoa sitten viimeksi. Olin päivittämässä anopin tietokonetta ja hän lähti lenkkisaunaan. Kaivoin vielä lämpöiset alushousut (valkoiset sloggi koko 48) ja rintaliivit(valkoiset koko 90D) pyykkikorista. Haistelin ja maistelin niitä ja kestin ehkä viisi minuuttia kunnes iso lasti ruiskahteli anopin alushousuille.

    • Anonyymi

      Minun anoppini on rehevä 55-v. Rintaliivien kuppikoko on 90G ja alushousut kokoa 48- 50.
      Olin haistellut ja maistellut viitisen vuotta anopin alusvaatteita ja laukeamiset olivat aina massiiviset. Koko ajan kasvoi kiusaus ruiskuttaa lasti anopin alushousuille tai rintaliiveihin tai sukkahousuille tai uimapuvulle. No niinpä sitten se päivä koitti, että himo voitti pelon. Olin entistäkin kiihottuneempi kun hieroin kaluani anopin alushousuihin, samalla haistelin ja nuolin toisia alushousuja. Levitin alushousut wc-pöntön kannen päälle ja annoin sykkivän kaluni tyhjentyä valtavina spermasuihkuina anopin alushousuille. Pyyhin alushousut tahroista niin hyvin kuin pystyin ja laitoin takaisin pyykkikoriin. Tätä touhua tein useamman kerran, kunnes jäin anopille kiinni.
      Anoppi tarvitsi apua hyllyn asentamisessa seinään ja olin mennyt anopille, kun hän oli tullut juuri töistä. Asensin hyllyn ja anoppi oli keittänyt kahvit. Kahvit oli mennä väärään kurkkuun, kun anoppi ilmoitti, että tietää mitä touhuilen hänen alusvaatteiden kanssa. Pakkohan se oli myöntää ja pelkäsin, että se oli siinä. Liitto on loppu. Vaan eipä ollutkaan. Anoppi sanoi ymmärtävänsä moisen fetissin ja että minun ei tarvitsisi olla yksin asian kanssa. Anoppi käski minut olohuoneeseen ja ottamaan vaatteet pois.
      Pelon sekaisin tuntein riisuin itseni alastomaksi anopin edessä. Anoppi tuijotti kaluani, joka ei todellakaan näyttänyt mitään kiihottumisen merkkejä. Ai, eikö se tykkääkään anopista? Anoppi sanoi. Vastasin, että kyllä tykkää, mutta nyt vaan vähän pelottaa. Anoppi naurahti, että ei ole mitään pelättävää vaan pääsen mielipuuhaani. Ja samalla anoppi riisui mekkonsa ja seisoi edessäni rintaliivit ja alushousut ja sukkahousut päällä. Katsele nyt rauhassa ensin anopin alusvaatteita, kohta saat haistellakin niitä, anoppi sanoi. Ahmin silmillä tuota ihanaa naista. Beigen väriset rintaliivit verhosivat suuria rintoja ja samanväriset alushousut peittivät runsas karvaisen alapään. Kaluni alkoi nostella päätään. Anoppi komensi minut lattialle selälleen ja alkoi hieroa varpaitaan nenääni. Nuole nyt anopin hikiset varpaat puhtaiksi, hän käski. Anopin jalkahiki tuoksui happaman makealta, lähes kuvottavalta, mutta jokin siinä tuoksussa lopulta kiihotti valtavasti. Aloin nuolla sukkahousujen verhoamia punakyntisiä varpaita ja jalkapohjia, välillä nuuhkien niitä. Anoppi voihki minun suuni käsittelyssä ja samaan tahtiin kaluni kovettui sykähdellen.
      Melkein puoli tuntia meni, kunnes anoppi sanoi, että kyllä nyt on puhdasta ja että nyt saat haistella anoppia oikein kunnolla. Anoppi riisui sukkahousunsa ja laskeutui hajareisin kasvojeni päälle niin, että häpyhuulet koskivat nenääni. Vain kosteat alushousut olivat välissämme. Vedin syvään henkeä, tuoksu oli taivaallinen. Kaluni paisui entisestään ja oli jo miltei räjähdyspisteessä. Hetken päästä anoppi painautui voimakkaasti kasvojani vasten ja alkoi hieroa pilluaan naamallani huohottaen. Hädin tuskin sain hengitettyä, mutta onneksi anoppi välillä antoi tilaa hengittää. Samalla sain aina nuolaistua anopin alushousuja pillun kohdalta. Anoppi jatkoi itsensä tyydyttämistä useita minuutteja naamallani, alushousut kostuivat kostumistaan ja anopin kiihottuneen pillun tuoksu voimistui todella voimakkaaksi. Lopulta anoppi kiihdytti vauhtiaan ja tärisi orgasmin kourissa naamallani. Kaluni sykki niin, että lasti lähtisi aivan pian.
      Toivuttuaan anoppi nousi päältäni ja riisui alushousunsa heittäen ne naamalleni. Nyt saat vuorostaan näyttää, miten tahrit anopin pikkarit, anoppi komensi. Nousin istumaan sohvalle. Haistelin ja maistelin anopin limaisia pikkareita ja runkkasin kaluani hetken anopin katsellessa. Katseeni oli suoraan anopin silmiin. Tulen ihan kohta, sanoin ja asetin anopin pikkarit rahille eteeni ja menin polvilleen. Anoppi tuli rahin eteen ja katseeni siirtyi märkään karvaiseen pilluun. Samalla kaluni alkoi ruiskuttaa spermaa anopin alushousuille pitkinä suihkuina. Spermaa ryöppysi valtavalla paineella kerta toisensa jälkeen alushousuille, niiden yli anopin jaloille, rahille ja lattialle. Valtava orgasmi tuntui kestävän ikuisuuden. Sperman tulon tyrehdyttyä, hieroin kaluani anopin spermaisilla alushousuilla ja nostin katseeni anoppiin. Anoppi tuijotti minua ja rahia häkeltyneenä ja sopersi. Siis ei voi olla totta. En ole kyllä ikinä nähnyt moista laukeamista. Sitä vaan tuli ja tuli ja sitä on kaikkialla. Herranjestas! Taitaa leikit anopin kanssa kiihottaa aika lailla. Hyvä niin, koska minäkin tykkäsin.
      Siivoa sotkusi ja mene kotiin. Ensi kerralla tutustutaan sitten tissihikeen! Anoppi ilmoitti ja meni suihkuun. Minä siivosin paikat ja pesin itseni WC:ssä ja lähdin kotiin odottaman seuraavaa kertaa

      • Anonyymi

        Minulle uskovaisena Pohjanmaan poikana oli avioliiton alkuaikoina tuskallisen kiihottavaa vierailla vaimon kotona, jossa tapana oli yhteissaunominen ja muukin estottomuus alastomuuden suhteen. Kun mökilläkin kesällä vaimoni ja hänen äitinsä olivat ilkosillaan nuorempi ja vanhempi painos samasta naisesta. Kummallakin kookkaat rinnat, karvaiset tuherot, samanlaiset selän ja vartalon kaaret. Ja anopin menneisyys, hyvä ettei nykyisyyskin. Vaimo on kautta rantain joskus vihjannut, että hän joskus lapsena näki ja koki, mutta että ei siitä mitään traumaa tullut eikä vahinkoa sielulle. Olen ymmärtänyt, että kun hänen vanhemmillaan oli joskus ulkomaisia vieraita, heidän kanssaan oli oltu vähän vapaammin. Mitä se tarkoitti, sitä vaimo ei ole kertonut, mutta mielikuvitushan laukkaa, ja olen fantasioinut, kuinka joku tällainen kaukainen eksoottinen vieras on päässyt naimaan tätä vieläkin niin hehkää ja energistä anoppiani.


    • Anonyymi

      Minä nuolen anopin persereikää. Ja panen kyrpäni se vittuun.
      Otan myös appiukolta suihin.

    • Anonyymi

      Sama juttu. Anopin pillumehut parasta runkkukamaa, lasti aina ihan tolkuttoman runsas...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe