Nyt kun Oulussa ei ole enää Becksuakaan niin missä te käytte? Olen muuttanut vasta kaupunkiin ja haluaisin tutustua toisiin lesboihin.
Oulu!!!
7
1030
Vastaukset
- OululaineN
Itse asun puoleksi Oulussa ja puoleksi muualla. Nyt taas viikonlopuksi Ouluun ja luultavimmin Amarilloon suuntaan... tosin enpä ole siellä vielä lepakko neitosiin törmännyt (ainakaan en tiedä, että olisin).
Missäs sinä yleensä käyt?
Ehkä törmäillään ;) - pikkis
Olisi ihanaa tutustua uusiin ihmisiin, mutta täällä ei valitettavasti näytä olevan mitään paikkaa, missä
tavata kaltaisiaan:( Milloin olet muuttanut Ouluun? :D- oululainen
Muutin kesällä. En ole oikeastaan käynyt vielä ollenkaan baareissa täällä Oulussa kun ei oikein tiedä mihin menis...=)
Mulle voi kirjoitellakin, toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta kun eihän tää oo seuranhakupalsta kuulema...
[email protected] - ninnu123
oululainen kirjoitti:
Muutin kesällä. En ole oikeastaan käynyt vielä ollenkaan baareissa täällä Oulussa kun ei oikein tiedä mihin menis...=)
Mulle voi kirjoitellakin, toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta kun eihän tää oo seuranhakupalsta kuulema...
[email protected]Mitähääh?onko becksu lopettanu toimintansa?Olen oululainen mutta tällä hetkellä asun muualla niin en tiedä asiasta mitään...Onpa sääli jos näin on käynyt.Onkohan uutta tulossa paikalle?
- no näin
ninnu123 kirjoitti:
Mitähääh?onko becksu lopettanu toimintansa?Olen oululainen mutta tällä hetkellä asun muualla niin en tiedä asiasta mitään...Onpa sääli jos näin on käynyt.Onkohan uutta tulossa paikalle?
...on todellakin päässyt käymään, enkä ole ainakaan kuullut että olisi tulossa uutta paikkaa tilalle, no, onhan nuo bileetkin kai tulossa, jos sinne sitten...
- oululainen
no näin kirjoitti:
...on todellakin päässyt käymään, enkä ole ainakaan kuullut että olisi tulossa uutta paikkaa tilalle, no, onhan nuo bileetkin kai tulossa, jos sinne sitten...
niin tohkeissani läksin kirjoittamaan että meni otsikot ja nimimerkit sekasin...;)
vielä 4kk niin pääsee kattoon vaikka yöhuikan menoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682229Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901011- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 111894