Kertokaa hyvät ihmiset teen nyt tämmöistä viritelmää kun tuossa minun vanhassa kotelosta ei löydy kotelon edestä mikki ja kuulokeliitintä niin olen tekemässä tämmöistä viritystä laitan ääniliittimet kotelon eteen. Siihen on jo porattu reijät eteen ja liittimet siinä paikoillaan. Johdot pitää vetää vielä emolevyn äänikortista niihin liittimiin niin kertokaa kun liitä ne johdot eli mikkiin kaksi ja ääneen 3 niin pitääkö mikkiin ja kuulokeeseen liittää vielä näitten lisäksi vielä yksi johto se että äänikortti katkaisee tietokoneen takana olevat liittimen äänen ja mikin silloin kun laitan eteen kuulokkeet ja mikin vai riittääkö tuo kun kytkee kuuloke liittimeen 3 johtoa(vasen, oikea ja -) ja mikkiin kaksi( ja -)
ääniliittimet kotelon eteen??
kae24
1
398
Vastaukset
- kake24
Liitä näin tein itse saman virityksen vanhaan koteloon. Sitä katkaisujohtoa ei tarvita. Liitä MIG mikin ja Gnd - ja sitten Oikean puoleinen Front Audio(R) ja Vasen puoleinen Front Audio(L) Nyt pitäisi toimia se viritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944135
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663403Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52336Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1992095Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302041- 41840
- 52746
- 70735