Onko esim. tuo firma tehnyt ikinä yhtäkään voitollista kvartaalia? Mitä arvelette, tuleeko ikinä jakamaan osinkoa?
Siksi kyselen, kun joskus ihmettelen pörssissä olevia täysin kelvottomia yrityksiä. Mun mielestä ei ole järkeä pitää pörssissä semmoisia firmoja, joilla ei ikinä ole käytännössä toivoa tehdä voittoa.
Stonesoft
3
862
Vastaukset 3
- kaappi jooseppi
Sijoittajan mielestä kelvoton on sellainen, jolla ei ole suuria kasvu odotuksia. Stonesoftilla on hyvät tuotteet ja esimerkiksi joku suurempi yritysostaja saattaa räjäyttää kurssi katosta läpi.
Pörssi on pullollaan huonompia yrityksiä joilla ei ole yhtään mitään: TJ Group, Done, Basware jne..- peruspoikuli
Stonesoftilla ja F-Securella näkyy olevan vuonna 2006 tulosjulkaisut samana päivänä, oisko vaan sattumaa vai olisko kimppakivaa tiedossa?
Ei ainakaan perjantaina kukaan noteerannut asiaa, ei kyllä sinänsä ihmekään - ainoastaan minunkaltaiseen tuulipukuun se puhaltaa hieman toivoa tulevaan vuoteen. - Hehehe juu
Vai BasWarella ei ole mitään :-) Taitaa olla pojalta tuo tietämys vähän pihalla...Taitaa Stonesoft olla nykyisin aika pieni kioski BasWareen verrattuna ja viimeiset lehdistöviestit Stonesoft:sta:
4.02.2006 Stonesoftin tappio syveni loppuvuonna
06.02.2006 Stonesoftia vastaan nostettu syyte tiedottamisrikosepäilystä, yhtiö kiistää epäilyn
Että se siitä kioskista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541