Onko esim. tuo firma tehnyt ikinä yhtäkään voitollista kvartaalia? Mitä arvelette, tuleeko ikinä jakamaan osinkoa?
Siksi kyselen, kun joskus ihmettelen pörssissä olevia täysin kelvottomia yrityksiä. Mun mielestä ei ole järkeä pitää pörssissä semmoisia firmoja, joilla ei ikinä ole käytännössä toivoa tehdä voittoa.
Stonesoft
3
787
Vastaukset
- kaappi jooseppi
Sijoittajan mielestä kelvoton on sellainen, jolla ei ole suuria kasvu odotuksia. Stonesoftilla on hyvät tuotteet ja esimerkiksi joku suurempi yritysostaja saattaa räjäyttää kurssi katosta läpi.
Pörssi on pullollaan huonompia yrityksiä joilla ei ole yhtään mitään: TJ Group, Done, Basware jne..- peruspoikuli
Stonesoftilla ja F-Securella näkyy olevan vuonna 2006 tulosjulkaisut samana päivänä, oisko vaan sattumaa vai olisko kimppakivaa tiedossa?
Ei ainakaan perjantaina kukaan noteerannut asiaa, ei kyllä sinänsä ihmekään - ainoastaan minunkaltaiseen tuulipukuun se puhaltaa hieman toivoa tulevaan vuoteen. - Hehehe juu
Vai BasWarella ei ole mitään :-) Taitaa olla pojalta tuo tietämys vähän pihalla...Taitaa Stonesoft olla nykyisin aika pieni kioski BasWareen verrattuna ja viimeiset lehdistöviestit Stonesoft:sta:
4.02.2006 Stonesoftin tappio syveni loppuvuonna
06.02.2006 Stonesoftia vastaan nostettu syyte tiedottamisrikosepäilystä, yhtiö kiistää epäilyn
Että se siitä kioskista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882